buikkastje...wat heb je erin zitten?

10-04-2010 21:27 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een buikkastje met 3 lades....mijn oma heeft m jaaaaaaren geleden als handschoenenkastje gekocht...

Het kastje is erg schattig, maar de 3 laatjes zijn net iets kleiner dan a4 formaat (anders was het wellicht ideaal voor de administratie)

Wat hebben jullie in je buikkastje zitten? (ik zie ze nu opeens overal dus ze zijn erg populair...vandaar)

Ik dacht er nog aan om m in de babykamer te zetten...(ruim 34 weken zwanger) maar wat stop je er dan in? Als nachtkastje kan ook niet, aangezien we een flink verhoogd bed hebben..
In de slaapkamer met je makeup en sieraden erin. Dat heb ik zelf niet, maar daar klinkt het mooi voor. En dan een spiegel er boven om lekker aan te tutten.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Je mooiste lingerie (mits geen enorme maat )

Make up

Sierraden

reservesleutels

de slingers en ballonen
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Mijn dochtertje heeft er 1 op haar kamer staan met ondergoed, sokken e.d. er in, maar het kastje van jou klinkt nog kleiner dan dat van haar ( en die is al niet zo groot)
Knutselspulletjes van m'n meiden en hamstervoer. Hij staat trouwens bij mij op de overloop.
Kan je er niet je rommelkastje voor kleine dingen van maken? '

Bij de blokker verkopen ze bestekbakjes die je aan elkaar kan klikken zodat je je eigen bestekla kan indelen. Misschien die dingen kopen en dan je sleutels, batterijen etc erin doen?
Hier staat ie in de gang, onderste 2 lades bulken van de sjaals en handschoenen, bovenste is dé plek voor sleutelbossen. Ook van mijn oma geweest. Leuk!
Ik bewaar er sjaals en handschoenen in. Tja je moet wat. .
He wat grappig, Snubbel doet dat dus ook. Had ik nog niet gelezen.
Mijn oma is afgelopen september overleden en ik heb uit haar nalatenschap ook zo'n buikkastje gekregen. Hij staat bij mij in het halletje (heb een studio-appartement en alleen daar was nog ruimte). Bovenste laatje zitten twee truien, middelste laatje mijn nachtgoed en onderste laatje mijn thee- en handdoeken.
Rompertjes, luiers, doekjes etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://images.google.nl/i ... um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Leuke voorbeelden van opgepimpte kastjes.

In de babykamer kan die toch voor van alles; spuugdoekjes, luiers, sokjes, fototoestel ( eerste tijd maak je van álles foto's ) ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
...en ik maar denken dat een buikkastje een houten variant van het buiktasje is
Ik heb er een in de hal staan, er liggen sleutels in, mutsen, handschoenen, sjaals, doeken, zaklamp en nog een hele hoop dingen.
quote:Snubbel schreef op 10 april 2010 @ 21:35:

Hier staat ie in de gang, onderste 2 lades bulken van de sjaals en handschoenen, bovenste is dé plek voor sleutelbossen. Ook van mijn oma geweest. Leuk!

Hier dus ook zo ongeveer.

Ik vind het een erg mooi kastje.
make-up etc.
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2010 @ 22:05:

http://images.google.nl/i ... um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Leuke voorbeelden van opgepimpte kastjes.

Ik heb mijn buikkastje behandeld met witte krijtverf.
ja het kastje is idd heeeel erg klein....:)

momenteel zitten er alleen maar 'rommeltjes' in...

vroeger had ik er idd een spiegel achter met alle makeup erin...maar de makeup staat nu al in de badkamer (en daar is geen plek meer voor het kastje

vind het gewoon zo zonde om m weg te doen....
Grappig, dan ga ik er nu ook maar een zaklamp in doen! Best een goed idee
Bij mij zitten mijn kaarsjes en waxinelichtjes etc in.

Een gezellig kastje met gezellige inhoud :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven