Ons wondertje.........

12-04-2010 18:23 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat ik het even kwijt wil, en vooral omdat het ook zo mooi is om goed nieuws met anderen te delen:

Vandaag hebben wij gehoord dat onze zoon (nu 6 maanden) blijft leven!!!!!

Een half jaar terug werden hij en zijn zusje na een aantal jaren dokteren geboren. Een moeilijke zwangerschap, een lange opname in het ziekenhuis maar wat waren we blij dat ze er waren!

Zusje moest in de couveuse (3 pond "licht) en zoon werd na een dag ook opgenomen op Neo daar hij een aantal lelijke blaren had.

Ach, dachten we eerst: "even een antibioticakuurtje en dan knapt hij weer op" Het onderbuikgevoel was echter anders en dat klopte: 4 weken na de geboorte van onze tweeling hoorden wij dat onze zoon de vreselijke ziekte E.B (vlinderziekte) had en ook nog eens een dodelijke variant. Het oudste patientje was 2,5 geworden maar de meesten haalden de eerste verjaardag niet!

De wereld stort dan in...............

De wetenschap dat je kind heel erg ziek en niet oud gaat worden is zo immens zwaar!

Maat T. bleef gewoon groeien (tegen alle verwachtingen in groeide hij door de curve heen) zijn huidje bleef redelijk intact en het was gewoon een blije baby. Niet voor te stellen dat zo'n blakend mannetje niet lang te leven zou hebben............

Vandaag kregen wij echter het mooiste bericht van de wereld:

T. heeft een andere variant, waarmee hij een redelijk draagbaar maar waarschijnlijk ook heel lang leven gaat lijden!!

Ons mannetje mag bij ons en zijn tweelingzusje blijven!

Zo blij, zo dankbaar, zo gelukkig, dat zijn wij!

Het zal gerust af en toe nog moeilijk worden maar toen we hoorden dat het een draagbaar leven gaat worden voor hem, toen verdwenen alle donkere wolken!

Dit wilde ik gewoon even kwijt! Wat een wonder!
Wow!!!!!!!!!!!! Wat een prachtig nieuws voor jullie! Gefeliciteerd!
super super!! geniet van het nieuws en gefeliciteerd!!
Kippenvel...

Wat heerlijk voor jullie, en wat zal jullie toekomst er ineens anders uit gaan zien!

Superfijn nieuws!
Wat een heerlijk nieuws!!!!!!!!
Geweldig!!
Wauw wat een geweldig nieuws! Dit is zeker een eigen topic waard...

Ik kan me niet voorstellen hoe jij en je man zich moeten voelen, maar ik voel wel geluk en liefde!

Ik wens jullie al het goede voor de toekomst...
Jeetje, ik zit te snikken achter mijn pc... Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je zoon nog een heel lang en gelukkig leven tegemoet mag gaan!
Dan mag je het met recht hebben over jullie wonder(tje)

Gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws!
Geniet ervan.....mooi.
GEFELICITEERD!!
Proficiat, en wat moet dat een bevrijding zijn. Geniet maar lekker van hun tweetjes.
Wat een geweldig nieuws! Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, en dit is wel een hele prachtige wending zeg!

Veel geluk samen.
Wat een heerlijk positief nieuws, ik ga nu gelijk blij koken
Oh pegs.....jeetje wat ontzettend geweldig. Geen woorden voor. Met recht een wonder.
Wat een geweldig nieuws voor jullie!!! Maar hebben ze nou gewoon in de eerste instantie een verkeerde diagnose gesteld?
GEFELICIFLAPSTEERD! Dat je maar veel mag dansen, springen, lachen en genieten!
Mooi

Wat zullen jullie blij zijn!

Fijn nieuws!!
Wat fijn zeg...Ik ga stiekem even op de aandoening googlen, om een beeld te krijgen door welke onzekerheid jullie zijn gegaan.....GENIET van elkaar
Wow Pegs, wat een geweldig nieuws zeg!!

Echt een wonder!, geniet ervan, samen met Pegsman, en L en uiteraard T zelf!
Geweldig meid. Veel geluk met zijn 4-en!!
Wat een geweldig nieuws!! Geniet ervan!
ik opende het topic om te kijken wie er nu weer over the top bezig was ,maar dit is met recht een wonder te noemen! Wat een goed nieuws, geniet lekker van jullie wondertje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Super!

Geweldig nieuws voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven