Gezondheid alle pijlers

gezichtsbruiner pijnlijke ogen

13-04-2010 01:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een poosje de gezichtsbruiner gebruikt, sindsdien beginnen mijn ogen steeds meer te branden en pijn te doen. Om de pijn te verminderen dep ik elke paar minuten met een nat washandje mijn ogen. Wat zou d'r aan de hand kunnen zijn?
Met gezichtsbruiner bedoel je een lamp neem ik aan? Vandaag gebruikt? Goede kans dat je lasogen hebt nu. Dokter bellen. Niet morgen, maar nu de HAP bellen.

Als het idd lasogen zijn, krijg je waarschijnlijk een zalfje mee (antibiotica volgens mij) voor in je ogen. Verder in een volledig donkere kamer blijven, en je ogen de tijd geven zich te herstellen.
Iets anders
Ja een lamp.
Dokter bellen dan. Niet wachten, nu doen. Het kan iets anders zijn natuurlijk, maar met je ogen moet je geen risico nemen is mijn mening. En lasogen is ècht geen kleinigheidje!
Iets anders
bel de huisartsen post en lees hier het stuk over uv straling http://www.oogartsen.nl/o ... eking_keratitis_infectie/
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik las in de link van singalala dat de klachten vanzelf weggaan dus ben vannacht toch maar gaan slapen en vanmorgen deden mn ogen geen pijn meer. Normaal heb ik geen pijnlijke ogen na het gebruik van de gezichtsbruiner, zou ik er ongemerkt te lang voor hebben gezeten?
Je moet niet voor niets een brilletje dragen als je onder de zonnebank gaat. Dit om deze gevolgen te voorkomen. Bovendien is de uv straling zo recht in je ogen ook niet goed op de lange duur, het verhoogd (de kleine) kans op kanker van je ogen, kan je van die lelijke gele bultjes in je oogwit opleveren, je ooglens verouderen en nog meer ellende.

En voor je huid is het uiteraard ook niet fijn, een dagcreme met zelfbruiner is veel beter om rimpels te voorkomen en evt huidkanker.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven