gezichtsbruiner pijnlijke ogen
dinsdag 13 april 2010 om 01:18
Met gezichtsbruiner bedoel je een lamp neem ik aan? Vandaag gebruikt? Goede kans dat je lasogen hebt nu. Dokter bellen. Niet morgen, maar nu de HAP bellen.
Als het idd lasogen zijn, krijg je waarschijnlijk een zalfje mee (antibiotica volgens mij) voor in je ogen. Verder in een volledig donkere kamer blijven, en je ogen de tijd geven zich te herstellen.
Als het idd lasogen zijn, krijg je waarschijnlijk een zalfje mee (antibiotica volgens mij) voor in je ogen. Verder in een volledig donkere kamer blijven, en je ogen de tijd geven zich te herstellen.
Iets anders
dinsdag 13 april 2010 om 01:32
bel de huisartsen post en lees hier het stuk over uv straling http://www.oogartsen.nl/o ... eking_keratitis_infectie/
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 13 april 2010 om 23:27
dinsdag 13 april 2010 om 23:47
Je moet niet voor niets een brilletje dragen als je onder de zonnebank gaat. Dit om deze gevolgen te voorkomen. Bovendien is de uv straling zo recht in je ogen ook niet goed op de lange duur, het verhoogd (de kleine) kans op kanker van je ogen, kan je van die lelijke gele bultjes in je oogwit opleveren, je ooglens verouderen en nog meer ellende.
En voor je huid is het uiteraard ook niet fijn, een dagcreme met zelfbruiner is veel beter om rimpels te voorkomen en evt huidkanker.
En voor je huid is het uiteraard ook niet fijn, een dagcreme met zelfbruiner is veel beter om rimpels te voorkomen en evt huidkanker.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross