pesto met oude kaas?
woensdag 14 april 2010 om 16:48
Ik wil graag pesto maken, dat doe ik normaal met basilicum, pijnboompitjes, knoflook, en pecorino en parmasan. Ik echt super lekker, maar nou lust iemand geen parmasan
nou daar zie ik een challenge
kan ik de pecorino en parmasan vervangen voor oude goudse? of heeft iemand een ander alternatief?
groetjes Groupie
nou daar zie ik een challenge

kan ik de pecorino en parmasan vervangen voor oude goudse? of heeft iemand een ander alternatief?
groetjes Groupie
woensdag 14 april 2010 om 17:01
Het lijkt mij lekker, maar hé, ik vind alles waar kaas in zit lekker. Parmezaanse kaas is wel droger dan oude kaas, wordt dat niet lastiger met verwerken?
Mijn man lust trouwens ook geen Parmezaanse kaas, maar van pesto weet hij niet dat het erin zit, dus dat lust hij wel. Misschien dat de gast die jij krijgt het wel lust als het in de pesto zit?
Mijn man lust trouwens ook geen Parmezaanse kaas, maar van pesto weet hij niet dat het erin zit, dus dat lust hij wel. Misschien dat de gast die jij krijgt het wel lust als het in de pesto zit?
anoniem_10488 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 17:01
Reden: kromme zin
Reden: kromme zin
% gewijzigd
woensdag 14 april 2010 om 17:57
Typ ff vanaf m'n phone dus kan niet quoten
de vriend proeft t dus wel door de pesto heen ik heb t net gemaakt maar ik moest echt nog ff wat zout en peper toevoegen want t was wat flauw. Maar wel 100x beter dan nep pesto uit een potje
mijn recept:
40 Gr. Basilicumblaadjes
45 Gr. Oude kaas
scheutje olijfolie
1 teen knoflook
kleine el pijnboompitten
had misschien nog een klein kneepje citroensap kunnen hebben maar ik heb geen zin om naar de appie te lopen
de vriend proeft t dus wel door de pesto heen ik heb t net gemaakt maar ik moest echt nog ff wat zout en peper toevoegen want t was wat flauw. Maar wel 100x beter dan nep pesto uit een potje
mijn recept:
40 Gr. Basilicumblaadjes
45 Gr. Oude kaas
scheutje olijfolie
1 teen knoflook
kleine el pijnboompitten
had misschien nog een klein kneepje citroensap kunnen hebben maar ik heb geen zin om naar de appie te lopen