Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 15 april 2010 om 11:34
Wat kut Buuf. Maar je weet het nooit, weet ik uit ervaring. Sterkte.
Ik hoop dat het loos alarm is.
Rainz. Vind je het jammer dat de test negatief was? Of sprong je een gat in de lucht.
Ben nog steeds onder de indruk van de lijst van MissM.
HPL lees je nog mee of ben je net zo forum moe als Bor.
Ik heb dat ook wel eens hoor. Dan ben ik laptop moe en dan start ik het ding opeens dagen niet op.
Heb erg veel zin in zaterdag.
Ik hoop dat het loos alarm is.
Rainz. Vind je het jammer dat de test negatief was? Of sprong je een gat in de lucht.
Ben nog steeds onder de indruk van de lijst van MissM.
HPL lees je nog mee of ben je net zo forum moe als Bor.
Ik heb dat ook wel eens hoor. Dan ben ik laptop moe en dan start ik het ding opeens dagen niet op.
Heb erg veel zin in zaterdag.
donderdag 15 april 2010 om 12:02
Ik ben er weer!
Heb nog niet bijgelezen, weet ook niet of ik dat wel ga doen want jullie gaan zooooo hard
Het was echt in één woord geweldig! Nu nog even bijkomen van de reis en het weer thuis zijn. Over een paar dagen ben ik vast weer weer helemaal 'normaal' en gooi ik wel een verslagje op de BH
Zag dat jullie zaterdag gaan meeten, was helemaal vergeten dat dat eraan zat te komen en ben er dus niet bij maarrr... volgende keer vast weer wel.
Voor allemaal een dikke
Heb nog niet bijgelezen, weet ook niet of ik dat wel ga doen want jullie gaan zooooo hard
Het was echt in één woord geweldig! Nu nog even bijkomen van de reis en het weer thuis zijn. Over een paar dagen ben ik vast weer weer helemaal 'normaal' en gooi ik wel een verslagje op de BH
Zag dat jullie zaterdag gaan meeten, was helemaal vergeten dat dat eraan zat te komen en ben er dus niet bij maarrr... volgende keer vast weer wel.
Voor allemaal een dikke
donderdag 15 april 2010 om 12:27
Gelfling, welkom terug. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
donderdag 15 april 2010 om 13:57
Gelf welkom terug.
Rainz nee het leek mij ook dat je het er niet bij kan hebben.
Ik moet naar de neuroloog van het AZM. (Academisch Ziekenhuis Maastricht) met mijn oog. De neuroloog begon weer over de lumbaalpunctie, maar die weiger ik nog steeds. Hij kon niets meer voor me doen. Nu heeft hij nog niets gedaan alleen maar afgestreept en hij weet nog steeds niet wat het is.
Dus heb ik ook de MRI die hij wou geweigerd. Dat ze in Maastricht maar uit gaan zoeken wat ik heb.
Wordt er ook wel een beetje moe van.
Rainz nee het leek mij ook dat je het er niet bij kan hebben.
Ik moet naar de neuroloog van het AZM. (Academisch Ziekenhuis Maastricht) met mijn oog. De neuroloog begon weer over de lumbaalpunctie, maar die weiger ik nog steeds. Hij kon niets meer voor me doen. Nu heeft hij nog niets gedaan alleen maar afgestreept en hij weet nog steeds niet wat het is.
Dus heb ik ook de MRI die hij wou geweigerd. Dat ze in Maastricht maar uit gaan zoeken wat ik heb.
Wordt er ook wel een beetje moe van.
donderdag 15 april 2010 om 16:32
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Wel naar winkel geweest, niet geslaagd voor dekbedovertrekken. Was vergeten het blaadje mee te nemen met de maten en ik was zo aan het twijfelen over de juiste maat, dat ik de overtrekken maar heb laten liggen. Misschien volgende week nog een poging doen.
Wel héle mooie gordijnstof gezien bij Kwantum voor de slaapkamer, dus daar ook nog even de maten van gaan opschrijven en dan bestellen!
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Wel naar winkel geweest, niet geslaagd voor dekbedovertrekken. Was vergeten het blaadje mee te nemen met de maten en ik was zo aan het twijfelen over de juiste maat, dat ik de overtrekken maar heb laten liggen. Misschien volgende week nog een poging doen.
Wel héle mooie gordijnstof gezien bij Kwantum voor de slaapkamer, dus daar ook nog even de maten van gaan opschrijven en dan bestellen!
donderdag 15 april 2010 om 17:35
Heee, Gelf, weer terug! Leuk en nog leukerder dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Rainz, blijf jij in het huis wonen? Dat je zoveel aan het opknappen bent enzo. I shet geen spanning die je misselijk maakt?
Jonna, wat ee nnaar nieuws. Hopelijk valt het mee.
Its, waarom mogen we geen foto????
Hier een lange, lange dag gehad. Ben wel helemaal stuk nu ook omdat het gisteren zo laat werd met de film. Wel een leuke film hoor, de gelukkige huisvrouw. Vond het alleen net alsof het deel 2 was van 'komt een vrouw bij de dokter'. Beetje zelfde stijl en uiteraard alletwee met Carice van HOuten.
Vandaag ook mijn kraampakket binnengehad. Was niet zo angstaanjagend als ik verwacht had
Rainz, blijf jij in het huis wonen? Dat je zoveel aan het opknappen bent enzo. I shet geen spanning die je misselijk maakt?
Jonna, wat ee nnaar nieuws. Hopelijk valt het mee.
Its, waarom mogen we geen foto????
Hier een lange, lange dag gehad. Ben wel helemaal stuk nu ook omdat het gisteren zo laat werd met de film. Wel een leuke film hoor, de gelukkige huisvrouw. Vond het alleen net alsof het deel 2 was van 'komt een vrouw bij de dokter'. Beetje zelfde stijl en uiteraard alletwee met Carice van HOuten.
Vandaag ook mijn kraampakket binnengehad. Was niet zo angstaanjagend als ik verwacht had
donderdag 15 april 2010 om 21:26
#breekt even in#
@coeberghmetijs: Thnx voor je berichtje!
Heb je gemaild op dat emailadres wat je me gegeven had, maar denk eigenlijk dat je dat niet meer gebruikt.
Wil je mij even mailen op troela78@live.nl?
#verlaat topic weer#
@coeberghmetijs: Thnx voor je berichtje!
Heb je gemaild op dat emailadres wat je me gegeven had, maar denk eigenlijk dat je dat niet meer gebruikt.
Wil je mij even mailen op troela78@live.nl?
#verlaat topic weer#