3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 18:56
Sgaap naar mij bedoel je? Zo ja, joh iedereen heeft een eigen mening, lekker houden zo!
Het heeft me aan het nadenken gezet iig En ik weet nu dat ik naar de psych moet want van het minste raak ik in de put. En dat is niet de bedoeling met mijn medicatie! En ik ga uitleg vragen waarom ik oxazepam als inslaper krijg tetwijl dat dus niet hoort!
Dus.. Terugkomen jij!
Het heeft me aan het nadenken gezet iig En ik weet nu dat ik naar de psych moet want van het minste raak ik in de put. En dat is niet de bedoeling met mijn medicatie! En ik ga uitleg vragen waarom ik oxazepam als inslaper krijg tetwijl dat dus niet hoort!
Dus.. Terugkomen jij!
donderdag 15 april 2010 om 19:00
Chooc, ik heb ooit medicatie gehad maar voor mij werkt dat niet. Ik reageer op alles heel vaag . Dus heel snel gestopt. Van slaappillen lig ik wakker, van antidepressia word ik depressief, van pijnstillers van ik in slaap. Dus dat werkt bij mij helemaal niet.
Slik je de pil??? dat is namelijk voor mij levensgevaarlijk ik word daar zwaar depressief van. ( en niet een beetje maar heel erg erg)
Slik je de pil??? dat is namelijk voor mij levensgevaarlijk ik word daar zwaar depressief van. ( en niet een beetje maar heel erg erg)
Heb ik dat?!
donderdag 15 april 2010 om 19:24
Hey!!
Kom even snel Bam feliciteren met dochter!
Zo Frummel onder de douche gooien en in bed en dan op de bank instorten.
Ben moe en aan het rennen vandaag.
Pfff......
Vanavond rust,
Morgen laat ik mijzelf martelen bij de Dermatoloog .
Maar dan hoop ik weer een klein beetje om aan te zien te worden.
Kom even snel Bam feliciteren met dochter!
Zo Frummel onder de douche gooien en in bed en dan op de bank instorten.
Ben moe en aan het rennen vandaag.
Pfff......
Vanavond rust,
Morgen laat ik mijzelf martelen bij de Dermatoloog .
Maar dan hoop ik weer een klein beetje om aan te zien te worden.