vriend mailt met collega (v)

16-04-2010 17:37 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier, maar nu heb ik een probleempje. Mijn vriend mailt intiem met een collega('s). Ik vertrouwde hem, totdat ik zn mail las. Help wat moet ik doen?
"De volgende keer blijf ik wel slapen?? " Mmmmm....
Lastig, maar voor mij zou ik dit tever vinden gaan. Als hij dan een soort huil toneel stukje opvoerd en toch door gaat met mailen heeft hij er niet veel van geleerd, ik zou hem confronteren en toch eens serieus nadenken, want hij gaat wel erg over je grenzen heen. Sterkte ermee
Dit klinkt niet goed. Voor mij zou het te ver gaan, maar het is aan jou om te bepalen hoe ver je je vriend wilt laten gaan. Ik vraag me af; als hij dit achter je rug om doet, wat dan nog meer?
gaat veel te ver... En hij liegt er bewust over en blijft het opzoeken. Denk dat de keuze voor mij gemaakt zou zijn. Er mag dan geen sprake zijn van echt vreemdgaan, hij insinueert de mogelijkheid wel naar haar toe. Voor mij zou dit het einde zijn van mijn vertrouwen in hem.
...
En ook dat hij het verwijderd, dat staat me ook tegen dus hij weet dondersgoed dat hij verkeerd bezig is.
Openbrook??

Maar on topic, dit zou voor mij te ver gaan. Mailen over niks is oké, maar aftasten met berichtjes als blijven slapen ging mij dus echt te ver!
Ik denk dat je hier ook nog meer dan eens zal horen lezen dat je niet in zijn inbox had moeten kijken.....

Dat ga je van mij niet horen, want zoals je zelf al schrijft: gelukkig weet je nu hoe de vork in de steel zit (of was het andersom?) en niet pas als je je handtekening op dat koopcontract hebt gezet - ongeacht wat er nu verder gaat gebeuren.

Het feit dat hij zo zit te huilen en om nog een kans vraagt en daarnaast gewoon verder gaat met (flirty) mailen, pleit natuurlijk niet voor hem.

Tips heb ik hier op het forum nooit, want ik ben zelf te vaak bedonderd om hier op een normale manier mee om te gaan. Ik zou dat vertrouwen in hem nooit meer terug kunnen krijgen en daarmee is de relatie gedoemd verder 'down the drain' te gaan.

Er komen hier vast nog wel goed adviezen...

Sterkte en laat je niet inpakken met mooie woorden.
Ik weet niet of ik dit te ver zou vinden gaan.

Het contact misschien niet (okee ik ben nogal makkelijk) maar het stiekeme gedoe wel.

Hebben jullie tijdens de relatie afspraken gehad over vriendschappen met het andere geslacht? Heb jij mannelijke vrienden? Heeft hij vrouwelijke vrienden?

Ik vind flirten op de werkvloer geen ramp. Het stiekeme gedoe zou ik wel een ramp vinden.
Er zit duidelijk een luchtje aan. Eerst huilen en dan op de oude voet verder gaan. Natuurlijk is er, voor zover bekend, nog niets gebeurd maar het heeft er wel iets van weg dat ie daar min of meer op uit is.

Wat ik denk: printen die handel en confronteren. Gewoon op tafel gooien en vragen wat het te betekenen heeft.

Wat daaruit komt, geen idee. Maar dit soort spinsels moet je niet laten door gaan in je brein, daar word je echt niet beter van.
quote:Zeepbelletje schreef op 16 april 2010 @ 17:37:

Hij geeft dr soms wel complimentjes als; ik moest gewoon aan je denken, of ik voel me vereerd als je m naam zegtDit is m.i. geen gewoon vriendschappelijk contact.
Ik zou er klaar mee zijn hoor. Hij liegt glashard tegen je. Het gaat niet eens erom of hij vreemdgaat, maar hij is gewoon niet eerlijk tegen je. In zo'n man zou ik geen trek hebben.

Je bent nu nog jong en woont nog niet samen. Geen verplichtingen (koophuis, kinderen wat dan ook). Trek lekker je eigen plan!

Klinkt makkelijk, maar vraag je serieus af of hij de vader van je kinderen wordt, de man waar je ooit mee wilt trouwen, naast wie je elke ochtend wakker wilt worden, met wie je de rest van je leven sex wilt hebben en dus nooit meer met een ander (of het moet een open relatie zijn maar als ik dit verhaal lees is dat niet zo) enzovoort.
quote:loomii schreef op 16 april 2010 @ 17:53:

[...]

Dit is m.i. geen gewoon vriendschappelijk contact.

Eens met Loomii.

Gewoon vriendschappelijk contact is normaal en moet mogen. Maar zodra er gelogen wordt en dergelijke teksten gebruikt worden...
quote:Elskefiederelske schreef op 16 april 2010 @ 17:47:

Openbrook??

Maar on topic, dit zou voor mij te ver gaan. Mailen over niks is oké, maar aftasten met berichtjes als blijven slapen ging mij dus echt te ver!Dat is ook het enige wat van zo'n verhaal bij mij blijft hangen. (ligt aan mij hoor)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik bedoel openbrak
Nee. Dit is een stiekeme stinkerd. Vriendschappelijk mailen vind ik geen punt, maar dit is meer. En het liegen en verbergen(en verwijderen) zou voor mij de druppel zijn. Relatie van 8 jaar of niet, hij kon van mij gaan wieberen.
Ga het vooral niet bij jezelf zoeken. Hij zit fout, jij niet.
Hoe wist je eigenlijk dat ie al zijn wachtwoorden veranderd had?
quote:luna1 schreef op 16 april 2010 @ 18:07:

Ga het vooral niet bij jezelf zoeken. Hij zit fout, jij niet.Helemaal mee eens!
quote:Ainne schreef op 16 april 2010 @ 18:11:

Hoe wist je eigenlijk dat ie al zijn wachtwoorden veranderd had?Omdat ik zijn mailaccount heb gemaakt.
Tja die heeft iets te verbergen. Confronteer hem ermee en bepaal dan wat je verder wil.

Off topic; ik vind je Nederlands erbarmelijk.
Zou voor mij echt een afknapper zijn en zou de relatie dan ook niet voort willen zetten; als ie hier al zoveel energie insteekt, wat volgt er dan nog meer? Spijtig voor je relatie, maar dit klinkt niet bepaald als de liefde van je leven.
Wel super dat je in staat bent ww te kraken, hoor!
Wat betreft je "probleem".

Hij vind zijn collega blijkbaar erg leuk, misschien wel meer dan jou. Als je dat prima vindt is er niks aan de hand, dan ga je lekker door met detective spelen. Ik zou ervoor passen.
Die heeft idd iets te verbergen. Wat een sukkel zeg, na zo'n lange relatie.

voor jou. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven