Entertainment alle pijlers

undercover lover seizoen 2

05-10-2007 16:03 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister zag ik weer undercover lover, bleke ik al 1 uitzending gemist te hebben.....

Maar mijn god die Bas hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm
quote:LuLuBell schreef op 05 oktober 2007 @ 16:03:hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm

als in... lekker?

Niet mijn type...

Iemand die snapt waarom mensen hieraan meedoen???

Je vriend stimuleren om te doen alsof hij single is No Way!!
Haha, maar wel lekker vermaak voor ons!
Lijkt me dan wel weer leuk om er als single aan mee te doen.

maar ik moet er niet aan denken om in dat huis te zitten en te moeten toekijken hoe die anderen lekker aan het feesten zijn.

Nee doe dan maar temptation Island, Kun je tenminsete allebei lekker feesten.
quote:LuLuBell schreef op 05 oktober 2007 @ 16:03:

Gister zag ik weer undercover lover, bleke ik al 1 uitzending gemist te hebben.....

Maar mijn god die Bas hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm

hahahahaahaha, ik vind hem er wel oke uitzien, maar dan komt er zo'n limburgs accent uit en dan knap ik daar volledig op af. Stoer uitziende man die dan zo 'zacht' praat....

Geen belediging voor de mensen die uit Limburg komen hoor, ik vind dat gewoon altijd heel lachwekkend.

Moest helemaal om hem lachen toen hij zei : Als ik iemand een tongzoen geef vergeet ze die wel als ik die 100.000 euro op tafel leg!! (over vriendin ivette)

Verder vind ik het wel een leuk programma. Zou er zelf nooit aan mee doen want het is echt de kat op het sprek binden en je kan er bijna wel vanuit gaan (hoe goed je relatie ook is) dat er dingen gebeuren die jij niet leuk gaat vinden.
De dames hebben al een single weggestuurt, en volgende week sturen ze waarschijnlijk nog een single weg (van mij mag dat Hans zijn, wat een kwal van een vent is dat zeg. Verder vind ik er veel stille types in zitten dit jaar.

Die vriend van Shahila vind ik ook bloedje irritant, hun gun ik het in ieder geval niet!

Snap ook niet waarom mensen eraan mee doen, je gaat een goede relatie toch niet op het spel zetten voor zoiets stoms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven