Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke steek in borst

17-04-2010 18:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje, -al langer dan een jaar in ieder geval- heb ik zo af en toe (soms een paar keer in de week, soms een hele tijd niet) pijnlijke steken in mijn rechterborst. Alsof iemand er met een naald keihard in prikt.

Ik ben al eens naar de huisarts geweest en die zei dat het met hormonen te maken heeft, verder niks. (ik ben 23)

Nou vraag ik me af, zijn er meer meiden die hier wel eens last van hebben? Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over...

Dus ik ben wel benieuwd.
Hay tumtummie.

Ja, ik heb dat ook.

Heeeel vervelend idd.Maar kan geen kwaad en dat is fijn.

Je ziet, je bent niet alleen hier in.

groetjesDrum
Ja, dat heb ik ook een tijd gehad, heel vervelend.. volgens mij de week voordat ik ongesteld moest worden was het altijd het ergst. Ineens is het ook weer verdwenen en nu heb ik er geen last meer van.. dus er is hoop....
Ik heb het ook gehad, bij mij bleek het niet de borst zelf te zijn maar een onsteking van het kraakbeen van de ribben er onder. Dat heet (geloof het of niet) het syndroom van Tietze. Geen idee of het dat bij jou ook kan zijn, maar ik had er al veel minder last van toen ik wist wat het was, en dat het dus niet ernstig is (hooguit af en toe irritant).
Heb ik ook, en ben blij te lezen dat het geen kwaad kan.
Ik heb het ook heel vaak, maar dan wel in de linkerkant van de borstkast
Zelfde hier, al jaaaaren. Alleen in de rechterborst. Komt en gaat. En idd alsof er met een naald in gestoken wordt. Hele valse scherpe pijn.

Ook mijn huisarts zei me geen zorgen te maken.
Known to cause insanity in laboratory mice
Gelukkig dat ik niet de enige ben!

Maar het is en blijft vervelend en zo pijnlijk. Helaas.
Ik heb dat ook vaak.

Meestal merk ik dat dit uit stress voortkomt.
Ik heb het ook! Gister nog. Net zei iemand dat het bij haar voorkwam als ze ongesteld moest worden/was. Daar ga ik eens op letten!
quote:tumtummie schreef op 17 april 2010 @ 18:29:

Sinds een tijdje, -al langer dan een jaar in ieder geval- heb ik zo af en toe (soms een paar keer in de week, soms een hele tijd niet) pijnlijke steken in mijn rechterborst. Alsof iemand er met een naald keihard in prikt.

Ik ben al eens naar de huisarts geweest en die zei dat het met hormonen te maken heeft, verder niks. (ik ben 23)

Nou vraag ik me af, zijn er meer meiden die hier wel eens last van hebben? Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over...

Dus ik ben wel benieuwd.

Hoi tumtummie,

ik heb hetzelfde! pijnlijke steken in de borst, bij mij is het de linkerborst (die overigens groter is dan de rechterborst). En inderdaad het voelt net alsof iemand er heftig met een naald in prikt! Er is verder niets geks te zien of voelen aan de borst.

Ben ermee naar de dokter geweest en die adviseerde het even af te wachten, wanneer de pijn aan bleef houden moest ik terug komen voor een mammografie. Ik ben ook 23 (bijna). Dus ik ben wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat, nog last gehad..?
quote:izzy20 schreef op 01 februari 2014 @ 23:31:

[...]

Hoi tumtummie,

ik heb hetzelfde! pijnlijke steken in de borst, bij mij is het de linkerborst (die overigens groter is dan de rechterborst). En inderdaad het voelt net alsof iemand er heftig met een naald in prikt! Er is verder niets geks te zien of voelen aan de borst.

Ben ermee naar de dokter geweest en die adviseerde het even af te wachten, wanneer de pijn aan bleef houden moest ik terug komen voor een mammografie. Ik ben ook 23 (bijna). Dus ik ben wel benieuwd hoe het nu bij jou gaat, nog last gehad..?Ah ik zie dat het inmiddels al 4 jaar terug is dat je dit bericht plaatste!:rolling: In elk geval ben ik benieuwd hoe het nu met jou is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven