Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Getsie Lauram, wat een teleurstelling! Ik snap het hoor, denk dat ik de volgende keer ook een traantje moet laten....Hoe vaker je negatief test, hoe harder het aankomt denk ik....

Lily 1986: hoe lang ben je gestopt met de pil? Heb je al een regelmatige cyclus? Als je dan al ongesteld had moeten zijn zou ik gewoon weer testen. Anders zou ik het nog even aankijken.

Janine: ik zal even kijken wat het precies is als ik het in huis heb.....ga morgen kijken of de apotheek het in voorraad heeft. Ben echt heel benieuwd of het iets gaat doen.....
@Lauram; wat kut zeg voor je!!!!! grote

Snap hoe jij je voelt..

Bij mij stond het huilen mij ook nader dan het lachen vanmorgen..

Het lijkt nu alleen niet echt door te zetten, en is vanmiddag en net alleen bruin bloed en niet echt veel (sorry als jullie net gegeten hebben )

Nog steeds wachten dus eigenlijk.. pfff..

Merk wel dat ik er nu wat relaxter over denk dan vanmorgen, toen was ik echt beetje in "shock"..

@Lily; ik heb ook positieve ervaringen met pilletjes van de/een homeopaat (was voor hele andere doeleinden toen) hopelijk pakt het voor jou ook goed uit!

@Troela; Als ik iemand zou kunnen helpen zou ik dat doen.. Neem aan dat het niet meer moeite is dan even in een potje/emmer plassen?

@Janine; misschien innesteling??
Ow wat lief, Meike heeft mij al uit de tabel gehaald.. Thanks
@emytje: kun je een innesteling voelen dan? ik heb wel een afwijkende baarmoeder (dubbel of tussenschot), mijn menstruaties zijn daardoor ook goed voelbaar.. toch heb ik het idee dat het deze ronde niet raak is.. is ook niet heel erg.
Ja, sommige vrouwen schijnen dit te voelen..

Kunnen beetje menstruatie-achtige krampen zijn die een paar dagen aanhouden..

Ik dacht het zelf wel gevoeld te hebben, maar dat moeten we dus nog maar zien
Goedenavond!

@Lauram, wat enorm klote voor je meid ! Kan me je reactie heel goed voorstellen en je mag er ook gerust even verdrietig om zijn.

@Emytje, bij jou blijft het nog even spannend dus. Hopen dat het nu niet door gaat zetten. Ga je morgenvroeg weer testen?

@Lily, wat fijn dat je iets hebt gekregen wat meteen gaat helpen. Hopelijk gaat het heel goed zijn best doen en is het nu wel raak en is in ieder geval je cyclus weer regelmatiger.

En wat de lente betreft: ja, de kriebels worden hier steeds heviger. Maar misschien komt dat ook wel omdat nu ronde 4 in is gegaan en ik niet meer wil wachten, haha.

@Troela, voor zover ik er nu over denk zou ik ook geen nekplooimeting willen. Inderdaad het is een kansberekening en 1 op 199 is een vergrote kans, maar er zijn nog steeds 198 daarvan gezond. En stel dat je wel onderzoeken gaat doen, dan geeft dat ook weer kans op het breken van de vliezen en dat je zwangerschap misgaat. En dat zou ik mezelf echt niet kunnen vergeven.

En wat betreft moeders voor moeders, daar heb ik de vorige keer ook 2 weken aan mee kunnen doen en ik zou het meteen weer gaan doen. Voor mij is het geen moeite en ik ben blij dat ik er anderen mee kan helpen.

@Lilliy86, ook spannend voor jou. Succes met het testen morgen.

@Jacqueline, welkom!

@Juuls, wat een fijn gesprek. Heerlijk dat jullie er nu voor gaan.

@Angie, hoe is het met jou?

En ik had eigenlijk ook niet zoveel met die Jonas methode, maar ik dacht: ach, kan het altijd proberen…

@Johanna, is het doorgezet bij jou? Dan kun je eindelijk ook echt beginnen.

@13, succes met je blaasontsteking, hopelijk is die snel opgelost.

Hier verder geen nieuws, vandaag dag 10, dus deze week eisprong.

Is er trouwens inmiddels iemand die mij kan vertellen hoe ik die Jonas methode kan uitrekenen of waar ik dat kan vinden?
Emytje, ik heb m inderdaad maar ff uit de tabel gehaald, je houd ons wel in spanning. Ik hoop dat ik de cheerleader er later deze week weer in kan zetten
Als het vanavond nog zo is/of minder ga ik morgenochtend weer testen ja.. Pfff!

Net ff overal beetje zitten lezen en 1 op de 5 vrouwen verliest wat bloed in het begin van de zwangerschap, vooral rond de 4e week.. Zolang het maar niet meer dan 1 tot 3 dagen is en minder dan als je ongesteld zou zijn kan het er dus bij horen..

Pfff.. Dubbel hoor!

Hopelijk kan hij er binnenkort weer in Meike.. Hou jullie op de hoogte!

Sorry voor de ego-post!!
@Emytje: misschien heb ik er overheen gelezen maar heb je vandaag ook nog een test gedaan?
@ Lauram: Balen zeg! Nu snap ik ook waarom je eigenlijk niet te vroeg moet testen... Maar wel erg vreemd dat je gisteren een Plus/Streep zag!

@ Emytje: ik duim voor je! Hopelijk was het alleen nog wat oud bloed en ben je toch zwanger! Wanneer ga je weer testen?

@ Troela: Ik ga wel meedoen met Moeders voor Moeders (als dat mogelijk is natuurlijk). Als ik niet natuurlijk zwanger kan worden, dan ben ik ook blij als ik daar medicijnen/hormonen voor kan krijgen. Ik had begrepen van een vriendin dat er een heel zwembad urine nodig is voor 1 pil of kuurtje ofzo. Dus hoe meer vrouwen er mee doen, hoe beter!!!

Ook zou ik zelf niet kiezen voor een nekplooimeting. Ten eerste omdat het inderdaad alleen maar een schatting is en het bij ons in de familie ook niet voorkomt. Ook zou ik mezelf alleen maar gek maken denk ik, want dan wil ik ook meteen zekerheid (en dat kan niet). Ook halen ze uit de meting geen andere dingen, zoals een slechte stofwisseling ofzo. Het is echt puur voor syndroom van Down. (En die kinderen zijn volgens mij best gelukkig!).

@ Lily30: Kan je die korreltjes gewoon bij de drogist halen of moet je die op recept bij de apotheek halen? Mijn vorige Huisarts gaf ook veel homeopatische middelen op recept en moet zeggen dat die wel altijd geholpen hebben. En het is toch beter voor je lichaam. Dus ben ook wel benieuwd!
Dag allemaal, ben een tijdje weggeweest maar vanaf weer helemaal terug->vandaag eindelijk ongesteld geworden voor eerste keer na pil,ben heel blij want dit betekent voor mij ook beginnen met eerste ronde!

Ik heb niet alles gevolgd en ook nog niet alle nieuwe namen zijn mij bekend maar dat gaat veranderen!

Ik las wel dat iemand ook ovutesten van Matcare heeft->vanaf welke dag beginnen jullie met testen?

Voor alle verdrietige,onzekere en teleurgestelde dames->ik leef met jullie mee en ga vanaf nu weer alles volgen om jullie mee te steunen!

@juffertje en thomassen: hoe gaat het nu?
@johanna85: ik heb de matcare testen gebruikt.. eerst via libresse.nl (daar kun je meerdere cyclussen invoeren en dan berekend hij je gemiddelde). En ik heb 2 dagen getest. (op za/zo en maandag sex gehad). Test op maandag (dag 14) was positief en dinsdags niet meer..

volgens mij kun je dan het beste 3 dagen voor je vermoedelijke eisprong starten

succes!
Hee girls, lees alles mee, ben alleen even minder actief met schrijven..ga weer een vruchtbare week in, ben benieuwd meiden of we kunnen gaan cheeren voor Lenthe op na 9 mei...Al drie weer...leuk hoor!!
@ Nieuwe Meiden welkom!

@ Johanna85 Het gaat wel, maandag 26e naar de internist. Mn borsten beginnen echt steeds meer zeer te doen en ook heb ik veel last van mijn ogen (zicht), ben ook heel erg vermoeid de laatste dagen en heb de laatste twee dagen weer een ongesteldsheidsgevoel maar weet ook dat het niet doorzet. Ik hoop maandag wat meer te weten of een oplossing want het is wel erg vervelend zo....Ik kan dus eigenlijk alleen maar hopen dat deze week snel voorbij gaat zodat het snel maandag is.

@ Emytje ik duim voor je! En denk aan je.

@ Angie Wat ontzettend balen. Ik snap dat je je zo voelt!!

Wat betreft moeders voor moeders ik zou hier ook aan mee doen al is het zoals eerder al gezegt andere toekomstige moeders te helpen ik zou zelf ook blij zijn als het bij mij nodig zou zijn en er medicijnen zijn om mij te helpen.

Wat betreft de nekplooimeting voor het syndroom van down ik zou dit niet doen het komt niet voor in de famillie en mijn zusje heeft een ander syndroom waarop ik al getest ben op erfelijkheid en de kans was minder dan 1% dus dat zit wel goed.
@emytje & Lauram: even een dikke voor jullie allebei!

Nog even over moeders voor moeders. Ben het absoluut met jullie eens dat als je vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken moet kunnen helpen! Maar ik heb helaas ook veel negatieve verhalen gehoord over moeders voor moeders. Ze schijnen het HCG-hormoon niet alleen te gebruiken voor medicatie, maar ook veelvuldig voor een bepaald dieet. Het HCG-dieet, zoals Caroline Tensen een aantal jaar geleden heeft gedaan. Het wordt dus niet alleen gebruikt om mensen te helpen, maar ook voor commerciele doeleinden. Er wordt dus ook gewoon een hoop geld mee verdiend en dat vind ik toch wel erg negatief.

Aan de andere kant: die enkele vrouw die ik dan kan helpen is natuurlijk super fijn!

En gaan jullie nog iets doen aan zwangerschapsgym/joga of iets dergelijks?

@Thomassen: fijn dat je nu bijna naar de internist kan. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en kunnen ze er wat aan gaan doen!

Ga gauw weer ff aan het werk, tot later!
Vandaag mijn NOD, nog niet ongesteld geworden. Heb er vannacht bijna geen oog van dicht gedaan.

Wou van het weekend pas testen, maar aangezien ik toch gelijk met m'n vriend wakker was heb ik het vanmorgen vroeg al gedaan.... uitslag NEGATIEF

Zou ook te mooi om waar geweest te zijn, in de eerste ronde. Op zich maakt het ook niet zoveel uit, vriend vond het toch niet zo fijn als het raak zou zijn om uitgerekend te zijn op 29 December. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld word en dit dan niet op vakantie ben

Over moeders voor moeders, zit ik nog na te denken. Het HCG hormoon wordt inderdaad ook gebruikt om af te vallen. Men koopt dan het HCG hormoon en moet dat dan inspuiten en daar schijn je van af te vallen. Natuurlijk wil ik mijn urine geven als het voor de juiste doeleinden wordt gebruikt maar inderdaad niet voor het commerciële (per kuur verdienen ze hier ruim ¤100,- mee)
@Troela en Nelleke, Het is idd zo dat het HCG hormoon voor het afvallen wordt gebruikt en natuurlijk wil je dat niet stimuleren en dat het bij de juiste doeleinden terecht komt. Maar als ik naar mijzelf kijk en schoonzus dan ben ik ook wel weer blij dat het bestaat om andere vrouwen te kunnen helpen om zwanger te worden. Stel je voor dat je het zelf nodig zou hebben? Dan ben je ook blij dat het bestaat en het je eventueel kan helpen zwanger te worden. Ondanks dat het hormoon helaas ook voor andere doeleinden gebruikt wordt en niet alleen voor medicijnen om andere vrouwen te helpen.

Als ik dan toch 1 vrouw zou kunnen helpen hiermee zoals Troela ok al aangaf om mee te doen met moeders voor moeders dan is het in iedergeval weer 1 toekomstige moeder meer en heb ik voor mijn gevoel toch iemand kunnen helpen.

Je kunt het toch niet tegenhouden dat het ook voor andere doeleinden gebruikt wordt.
@ Troela en de rest. sinds dit jaar is het gebruik van hcg hormoon bij afvallen strafbaar. Het was al langer 'illegaal'. Maar sinds dit jaar zijn de artsen die dit middel voorschrijven en toedienen met als indicatie afvallen strafbaar. (wat natuurlijk niet zegt dat het helemaal niet meer voorkomt)....

Ik heb komend weekend mn ovulatie, ga vanaf vandaag testen. Hopelijk 3 nieuwe cheerleaders op 9 mei!!!
Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief! Helaas..

Op naar de volgende ronde; 19 mei is mijn nieuwe NOD

@Lauram; hoe is het bij jou???

@Nelleka; balen!!!

@thomassen; hopelijk word het snel maandag voor je en krijg je duidelijkheid..

Spannend Meike, aan het werk dus
@Emytje: Ow jij ook negatief! Je had toch al eerder positief getest? Balen zeg!

@Meike; Iedereen kan geloof ik een HCG kuur via internet bestellen. En spannend, fijn aan de bak dus

@Thomassen; Ik denk dat ik er ook wel aan mee werk hoor, vind het alleen stom dat het ook voor afvallen wordt gebruikt!
@Nelleke; ja ik had zondag avond een heel licht streepje en maandagavond een lichte streep, dus best balen!!

Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dames! Ik heb iets waar jullie ook wat aan hebben!

Heb je ovulatietesten/ zwangerschapstesten nodig, bij sensitest.nl hebben ze nu een actie tot 25 april. Als je je winkelmandje gevuld hebt kan je bij afrekenen een actiecode invullen voor 15% extra korting! Deze code is: NIEUWE
Jammer dames!

Ik had jullie natuurlijk graag goed nieuws horen brengen.

Emytje ben je wel al "echt" ongesteld geworden of niet?

Over dat moeders voor moeders ik had er al eens wat over gezien op tv.Het lijkt me erg fijn om andere vrouwen daar mee te kunnen helpen,het enige wat je er voor hoeft te doen is in een bakje plassen ipv de wc.

Als het kan zou ik daar best aan mee willen doen.

En nu ff een blij ego berichtje

Donderdag krijg ik de sleutels van me nieuwe huis! yoepie!

Hopelijk valt de stres daardoor snel van ons af.

En kunnen we snel een baby kamer gaan in richten

Als ik het goed berekend heb

is mijn NOD 15 mei en in mei bevrucht mijn vriend mijn ei
Nelleke? heb jij al met die testen gewerkt?

als ik het goed begrepen heb moet je elke da'g zo'n test doen toch? ik vraag me af gaat dat niet meer druk brengen omdat je er elke dag zo mee bezig bent.

Ik ben er nog erg over aan het twijfelen ik kan het na iedere maand al minder los laten
@Pinklady; Ik heb geen ovulatietesten gekocht, ben pas net begonnen... Ik heb wel de zwangerschapstesten gekocht. Zijn stukken goedkoper dan in de winkel en al helemaal met extra korting.

quote:_PinkLady_ schreef op 21 april 2010 @ 10:32:

en in mei bevrucht mijn vriend mijn ei Hopelijk die van mij ook, naja niet jou vriend dan maar de mijne haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven