Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Omdat het gewoon een sukkel is. Arme Debby. Ik heb het altijd zo met haar te doen...

Leuk trouwens ook als die nieuwe kast er is en meneer komt de zaak binnen (waar je net bezig bent met een klant) en als een klein kind gaat zitten zeuren hoe die kast naar boven moet. Op zo'n drammerige boze toon. Ik had me rot geschaamd voor mijn klant.

Monique
En Sam dan met die grasmaaier? Mijn hemel, wat een klein kind is dat toch!

Carmen die het gordijntje dicht doet in bed als JM zeurt
Alle reacties Link kopieren
ivm baby haal ik die afleveringen op vrijdagavond niet meer, dus lees ik hier altijd wat er allemaal gebeurd is; blijf ik toch een beetje up to date.

Net Het Aanzoek bekeken; ik vind de opmerking van Debby echt briljant: Ik had een Vuitton-portemonnee verwacht!

En die Nicolas maar murmelen. Bedankt voor de vertaling NinaPfaff. Als Brabander kom ik een end, maar jij hebt alles verstaan!

Allez Sé, salukes hè, merci hè, dadáá. Hebbekik toch mooi efkes ne post op ut vivaforum gezet senne
ai ai ai het vriendinnetje van Shania heeft ook een speen.........
Ja maar ze zijn pas 2.
Ben ik dan de enige die Debby een zeikstraal vindt of wat.

Kijk die ´godverdomme´ Nicolas, is ook een sufkut, maar mén ik zou nog niet dood gevonden willen worden bij zo´n Debby in haar nest. Dankje de koekkoek.

Ik vind Lindsey en Dave zulke lekkere simpele zielen. Lindsey is net haar moeder, maar ik kan om haar af en toe dan nog wel grinniken.

Kelly vind ik een leuke meid. Sam is natuurlijk een mafketel, maar wel leuk met die kinderen, en lief voor zijn vrouw.

Carmen is altijd negatief valt me op, echt een zuurpruim. Jean Marie is het naar zijn hoofd gestegen, maar als opa doet ie het leuk. Leuker als Carmen dan tenminste.

De kindertjes vind ik oha lief. Ik vind veel erg herkenbaar, behalve dan dat zij veul meer geld hebben en veul meer vrije tijd, zo lijkt het althans.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 20 april 2010 @ 17:19:

En Sam dan met die grasmaaier? Mijn hemel, wat een klein kind is dat toch!

Carmen die het gordijntje dicht doet in bed als JM zeurt

Inderdaad. Als hij mijn man was geweest had hij geen leuk weekend gehad. Ik moet er niet aan denken om altijd maar te moeten slijmen en zeuren om van hem iets gedaan te krijgen in het huis.

En het dan willen 'goedmaken' met die Elvis imitatie liedjes van hem.... Rot op, een week geen seks voor dat manneke.....

M
Oh my god: er komt een vriendinnetje logeren en er moet een heel plan worden gemaakt .. afspraken worden vastgelegd om de avond door te komen.

Verder zat onze Kel weel heel erg veel aan Nico tijdens het bezoek aan het bos. Wanneer ze maar kon zat ze aan hem te trekken.

Wel grappig.. geen idee of de regie bewust zo is toegepast (Pfaffs screenen alles toch zel? nja niet dat ze in staat zijn om het zelf te constateren): shot 1, Carmen die haar man commandeert in het zwembad, 2 seconden later shot 2 onze Lins die Dave commandeert in de tuin.

Menn.. wat een uiers heeft die Linss trouwens *checkt haar eigen voorgevel met 39 weken en 3 dagen zwangerschap*.

Zo. Tijd voor koffie.
Of Dave de speelhut (waar Broes toch nog lang niet in kan spelen of vergis ik me?) 20 cm kan verplaatsen want daar komt het bankje... Pffff als je erop gaat letten, is Lindsey echt een zeikerige zuurpruim. Ze komt ook over als een enorme consument, nu moet die hoed van bompa weer ingelijst, dan moet de hond weer een portretschilderij krijgen, dan moet er weer een fotosessie van Broes gemaakt worden (en dan kan Dave weer gecommandeerd wordeno om het allemaal op te hangen).

Waarom heeft Broes trouwens zo'n ENORM afzichtelijke speelhoek met al die troep?? Dat ding neemt zo ongeveer de hele kamer in beslag.
quote:Sennaaa schreef op 21 april 2010 @ 10:00:

.

Verder zat onze Kel weel heel erg veel aan Nico tijdens het bezoek aan het bos. Wanneer ze maar kon zat ze aan hem te trekken.

Weet iemand daar iets meer vanaf. Over die roddels dat Kelly met Nicholas zou vreemd gaan (en Nicholas met Kelly dan)?? Ik heb het gegoogled maar nergens meer dan enkele zinnen eraan gewijd; nl. dat het niet zo is; volgens Kelly dan.

Toch zeg ik; waar rook is, is vuur..

Dus wat zijn de roddels in deze??? Qua looks passen ze wel bij mekaar, en qua ijdelheid en tikje arrogantie!!!
quote:mjdh schreef op 20 april 2010 @ 17:06:

Omdat het gewoon een sukkel is. Arme Debby. Ik heb het altijd zo met haar te doen...

Leuk trouwens ook als die nieuwe kast er is en meneer komt de zaak binnen (waar je net bezig bent met een klant) en als een klein kind gaat zitten zeuren hoe die kast naar boven moet. Op zo'n drammerige boze toon. Ik had me rot geschaamd voor mijn klant.

Monique

Ik haak even op je in Monique.

Vind zelf, dat 70% (van wat er wordt besproken), van de Pfaffs echtparen onderling dan he?, zo verschrikkelijk slap lullen, kletsen over zooo veel futiliteiten.

Moet 't vogelke nd opvang?

Hoe gaatege 'm vangen?

Ach nee, Dave da gazonie he?

Zijn we al bijna bd schommelwinkel?

Ja bijna.

maar ik ziet m nie?

Misschien zijn we al voorbijgereden?

Nee dakannie.

Hoe hoog wordt de schommel?

En waarom?

Carmen waar is dit?

Carmen waar is dat?

Debby hoe moet die kast naar boven?

Dat weet ik niet Nicolaas.

Maar ik weet 't ook niet?

6 druppeltjes bij de patient in de oren!!!

Nee, Kelly, doe maar vol he?

Dagaanie Sam, damanie van dokter he?

Waarom nie Kelleke?

Omda dokter dahebzegt He?

Het zijn allemaal net kleuterleid(st)ers.

Ze praten op het zelfde niveau.

Dat wil zeggen van de leid(st)er, naar het kind toe.

Ik stel voor, die 3 kerels gezamenlijk met een broodtrommel, en een flinke schop onder de kont, om 7.30 's morgens naar een baas!.

Bijvoorbeeld, een stuk strand verscheppen, met een theelepel!

Niet eerder naar huis, dan wanneer ze zo moe zijn, dat ze uitgemekkerd zijn.

Voor den Dave, maak ik een uitzondering!

En wij vermaken ons wel met de meisjes

*nu opschieten, anders mis ik vanavond de uitzending*

Nou saluukes he, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Binkie
Ik vind Nicolas en Kelly ook een veel leuker koppel dan Nicolas en die zeikdoos van een Debby.

Sowieso vind ik Kelly wel leuk.

Kelly en Sam snap ik dan weer voor geen meter, alhoewel ze zijn allebei natuurlijk wel een tikkie infantiel, dat schept ook wel weer een band hahaha.
Bink:

Vanaf nu zijn wij een clubje Binkelieneke. Jij en ik, tegen de mannekes van den Pfaffs.
quote:mjdh schreef op 21 april 2010 @ 14:34:

Bink:

Vanaf nu zijn wij een clubje Binkelieneke. Jij en ik, tegen de mannekes van den Pfaffs.

Nou Dankjewel Moniquekeke

Ik voel mij zeer gevleid.

Is het misschien een idee, als ik vraag, of jij ook meemag naar de bruiloft van D & N.

Louisa zou weddingplanner zijn, maar de Pfaffkes wilden konden haar niet betalen, zij hadden het graag gratis, nou dagaanie natuurlijk.

Zij is toch te gast, ik mocht mee,Jala heeft zich toen ook spontaan aangeboden, (ter ondersteuning), misschien weet je ervan,het staat een paar pagina's terug.

Jij als groot fan, kunt volgens mij niet achterblijven, dus als je wilt.?

Het laatste woord is natuurlijk aan Louisa.Zij verzorgt ook de speech.

Over het kado moet je niet inzitten, alles is reeds in kannen en kruiken.Alles is ingevlogen vanuit HongKong, wij houden nl alleen van origineel.

Onze haat liefde, voor de Pfaff mannekes, zullen wij moeten verbergen,( om jalouzie van de Pfaffmeiskes te voorkomen).

Maar dat zul je begrijpen.

Ik ben trouwens toch al vreselijk bang dat JM als een blok voor mijn charmes valt.

Het is een voorgevoel.

Nou meid, ik hoor het wel, ik ga nu gauw verder, ben een gipsafdruk van mijn hond zijn oortjes aan het maken( zo schattig voor boven de schouw) !. Snuitje had 20 minutekes geleden er al uit gemoeten, maar dit ging even voor.

* rent met beitel en hamer naar de keuken*.

Merciekes he, en salutekes, dadaaaaaaaa.

P.S.Denk je bij een ja, erom, om je woonplaats tijdig door te geven?, ik ben nl chauffeuse.

De wagen is opnieuw bekleedt.

Wat zullen we een hoge ogen gooien!!!

Tanti B,

Allee, ik doe mee!

Ik woon in het Brasschaat van Nederland, het oranje gezinde Gooische Baarn. Telt dat mee? Ik weet wat unne toog is en ik kan erg goed zogge (zeuren). De poepafdruk van mijn schatteke hangt boven het fornuiseke en op mijn balkonneke stoat een mega klimrek en zandbak. Ik heb een Burberry bikinnieke en wil dolgraag nog eens op vacance naar Haïti.

ik neem mijn broerke mee naar de wedding van D&N. Wellicht dat ons nichtje blondlokje alsnog voor het jawoord uit den kast wil komen.

Allee, bedankt voor te komen en sallutekes, tot subietekes, taadaaaaa, merciekes en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...

(bijna 19.45 uur!!!!!!)

Monique
ps, hoe'st met ons Snuitske afgelopen????
quote:mjdh schreef op 21 april 2010 @ 18:25:

Tanti B,

Allee, ik doe mee!

thanx

Ik woon in het Brasschaat van Nederland, het oranje gezinde Gooische Baarn. Telt dat mee?

Maar natuurlijk he?? *Gaat alvast vragend praten, des te sneller worden we opgenomen in de familie, he??* Voor jou straks wellicht schoonfamilie he??

Ik weet wat unne toog is en ik kan erg goed zogge (zeuren). De poepafdruk van mijn schatteke hangt boven het fornuiseke en op mijn balkonneke stoat een mega klimrek en zandbak. Ik heb een Burberry bikinnieke en wil dolgraag nog eens op vacance naar Haïti.

Meid, je past helemaal in het plaatje, ik hoop dat je niet veel jonger bent dan ik he??.

Anders vrees ik toch geduchte concurrentie, wat betreft mijn poging JM te kunnen strikken, tijdens ons verblijf aldaar he?

ik neem mijn broerke mee naar de wedding van D&N. Wellicht dat ons nichtje blondlokje alsnog voor het jawoord uit den kast wil komen.

En bedoel je dan de nieuwe kast van Debby?

*Begint ook alvast domme vragen te stellen, om reden zie boven!

Allee, bedankt voor te komen en sallutekes, tot subietekes, taadaaaaa, merciekes en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...

(bijna 19.45 uur!!!!!!)

MoniqueEn jij bedankt voor te gaan he?? tot subietekes daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2010 @ 15:06:

dat lege zakje waar lingerie in had moeten zitten, begrijp ik ook niet helemaal....waarom een leeg zakje geven? waarom zeggen dat daar lingerie in zit?Misschien een symbool voor zijn hoofd? Hart?
quote:mjdh schreef op 21 april 2010 @ 18:26:

ps, hoe'st met ons Snuitske afgelopen????

Is goe he, vragend praten he?

Heel goed, Moniqueske, lief dat je dat vraagt he?

De oortjes zijn wat kleiner nu he?

Maar 't Snuitske heeft ze niet nodig he?, ze luistert er toch nie mee he??.

Wat dat betreft, pas ik ook zo goed bij de Pfaffkes, he??

Daar luistert helemaal niemand!!!
Ik pies de subiet in mijne broekske...

ps, ik denk da JM ook wel op mij valt, aangezien ik bijna 40 ben en hij kust groag met vrouwkes. Ik ga meer voor den Dave, mijn auto moet nodig vervangen worden. En mijn mondhoeken staan chronisch omhoog, dus da is weer eens wat anders voor Daavekeschatteke...

M.
quote:nogeensdan schreef op 21 april 2010 @ 18:52:

[...]

Misschien een symbool voor zijn hoofd? Hart?
quote:mjdh schreef op 21 april 2010 @ 19:17:

Ik pies de subiet in mijne broekske...

ps, ik denk da JM ook wel op mij valt, aangezien ik bijna 40 ben en hij kust groag met vrouwkes. Ik ga meer voor den Dave, mijn auto moet nodig vervangen worden. En mijn mondhoeken staan chronisch omhoog, dus da is weer eens wat anders voor Daavekeschatteke...

M.
Is den Bompa naar aarde teruggekeerd??.

* 5 minutekes te laat ingeschakeld *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven