Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Eles ik heb ook nog niet gereageerd op zijn mail. Sterker nog heb drie regels gelezen van de 30 ofzo en had er geen zin in en gewoon weer dichtgeklikt. Ik vind het wel leuk wat secretaresse roept (help mij een leuke naam voor die meid te verzinnen).
nieuw vlam weet precies wat ze aan hem heeft denk ik, zo komt ze ook aan hem happy. Ik zal de details wel een keertje in ons prive hyves zetten, maar als ik het een keertje terug zie bij gtst, dan spreek ik jullie daarop aan.
Dat snap ik Eileentje, dan is zij toch je assistent --> management assistent ipv secretaresse. Anyways, dat was toch de vraag of ben ik nu geblondeerd?
Eileentje, ik zeg: knal die brief eens op de hyves
Heel goed Eileentje, pff wat denkt hij wel. Dat je nog tijd aan hem gaat verspillen zeker.
Shit Caro, van dat spugen. Maar wat ik me dan afvraag: is het nog steeds koud-ig als het weer naar boven komt? Hee, ik probeer mezelf ook maar wakker te houden hiero...
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 15:13
Reden: ik denk sneller dan ik type--> fout na fout
% gewijzigd
Bapauw ik dacht dat je voor mijn functie in aanmerking wilde komen. Ik heb een secretaresse en een management assistent. Bij ons zit er wel verschil tussen die 2 functies.
Wat ik me dan eigenlijk afvraag hé? Hoeveel weet nieuwe vlam. En hoe dom is nieuwe vlam om met zo´n man een relatie aan te gaan. Als ik van man zou weten dat hij zijn ex in de steek heeft gelaten en geld heeft geboden om er maar niks mee te maken hoeft te hebben ga ik echt geen relatie met hem aan. Maar misschien weet ze wel helemaal niks, of wel van de zwangerschap maar niet van geld en wie weet hoe hij de waarheid verdraait. Zomaar wat overpeinzingen vanaf de bank.

Watermeloen nog niet geprobeerd want ze hadden geen watermeloen in het suffe dorp waar ik woon. Morgen even een dorp verderop kijken.

Die pillen helpen dus inderdaad voor geen meter. En dan google je en zie je succesverhalen, gelijk van misselijkheid af enzo maar als je nog ff verder zoekt zie ik gelukkig meer mensen bij wie het niet helpt (anders ben ik ook maar weer zo alleen )

Ik ga even een lijstje maken met wat ik allemaal moet wil kopen vanavond.
Bapauw, nee, het was inmiddels opgewarmd hahahahaha. Geweldig zulke vragen.
Of nieuwe vlam weet het allemaal en is zelf netzo, of vind het helemaal niet erg. Die zijn er echt
Eileen, ik houd vacature sites in de gaten ik ben vast te jong *grijns*
@eles2 en allemaal van adel. Niet te vetrouwen die lui.
Caro heb je al eens van die lolly's geprobeerd die tegen misselijkheid schijnen te helpen? Daar heb ik in mijn omgeving iemand laatst wel enthousiast over gehoord.

Eles, ja inderdaad dat soort meiden heb je. En die denken echt dat hij door hen verandert en wel ineens de trouwe en betrouwbare jongen wordt. Mwoehahaha....
laten we de relatiepijler in de gaten houden...
Lolly's? Tell me more!
Hoeft niet te vertellen, heb het al gevonden. Ga ze bestellen, misschien helpt dat.
YESSSSSSSSS

Collega-manager eerder deze middag gesproken. Het is niet de bedoeling dat meneer hier blijft. Het is niet zo dat we hier geen relaties op de werkvloer mogen hebben maar de situatie tussen ex en mij is van dien aard dat dat nog problemen kan opleveren (ik zie ze niet maar begrijp wel dat dat zich in de toekomst kan voordoen). Uiteraard worden deze bevindingen niet met hem besproken, net als hij het feit dat hij een ex heeft binnen het bedrijf niet besproken heeft met de persoon waarbij hij gesolliciteerd heeft. Aan het eind van zijn proefperiode wordt hem netjes verteld dat hij niet de juiste persoon is voor deze functie.

Gna gna gna gna..........

Ik doe een dansje ik doe een dansje.........wie doet mee, wie doet mee...

Jaaaa ik dans met je mee!!!

Dames ik meld me voor vanmiddag af, ik ga nog even boodschapjes doen voor morgen. Laterzzzzz
@Caro: Weet het niet zeker, maar Google is my best friend: ik denk dat ze preggie pops bedoelde.
JAAA...ik dans met je mee! Haha...mooi voor hem dat hij het pas hoort aan het eind van zijn proeftijd. Heeft ie geen tijd meer om naar iets anders te zoeken.

Whahahahaha, de ultieme wraak en dat terwijl jij er niks aan hebt gedaan! Super!
Bapauw op de shell site staat er een vacature senior portfolio manager. Zo ben ik binnengekomen en mij omhoog gewerkt...
Ik weet niet of ze het weet en het doet me niets. Als schoonloeder haar adoreert dan moet het een koude kille tuthola zijn. Het zijn van die types die alles voor de buitenwereld doen. Zo van....zie ons nou eens lekker geweldig zijn.
4 uur cup-a-soup of is iedereen uitgeteld van het dansen?
Eles, dat met de bv de kilo's er weer afvliegen kan per kind/keer verschillend zijn. Bij oudste kwam ik 25 kilo aan (en nog wat extra) en die waren er binnen zes weken weer af. Paste na 6 weken gewoon echt mijn oude broeken weer. Na de twee dametjes heb ik er veel meer moeite voor moeten doen.

Eileentje, een abces is het stadium na een borstontsteking. Een antibiotica-kuur helpt dan niet meer en de ontsteking wordt alleen maar groter. Ze makan dan een snee zodat de troep eruit kan en dat moet uiteindelijk vanzelf weer dicht gaan groeien. Vaak plaatsen ze voor de eerste dagen een drain zodat dat dichtgroeien niet te snel kan gaan en de prut goed afgevoerd kan worden. Uieindelijk heeft het bij mij bijna drie maanden geduurd voordat het dichtgegroeid was en ook dicht bleef. Dat dichtblijven bleek bijna nog het lastigste. Gelukkig komt een abces niet zo heel veel voor, dus laat je door mijn verhaal niet al teveel afschrikken. Mijn wijkverpleegkundige heeft het in vijftien jaar twee keer meegemaakt.

Ga jongste uit bed halen. Is weer wakker en ligt lekker te kletsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven