Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
quote:nelleke4 schreef op 21 april 2010 @ 10:40:

@Pinklady; Ik heb geen ovulatietesten gekocht, ben pas net begonnen... Ik heb wel de zwangerschapstesten gekocht. Zijn stukken goedkoper dan in de winkel en al helemaal met extra korting.

[...]

Hopelijk die van mij ook, naja niet jou vriend dan maar de mijne haha

ja wat die vogels kunnen kunnen wij beter hoor

ik ga eens op de site kijken die zwangerschapstesten goed koop lijkt me wel handig
Hoi hoi,

ik ga denk ik na deze ronde, mocht het dus niet gelukt zijn..., ook aan de ovulatietesten. Maar dan nog....rond mijn eisprong doen wij het om de dag (geloof dat dat het beste is voor de kwaliteit van het zaad), het enige is dat we met die ovulatietesten precies weten is wanneer ik mijn eisprong daadwerkelijk heb. Nu hebben we het goed in mijn vruchtbare periode gedaan en niet zwanger dus....

Ik las ook dat de kans maar 25% is dat het eitje echt bevrucht wordt.....Deels leeftijdsafhankelijk natuurlijk en ook afhankelijk van de kwaliteit van zijn zaad....

Nu de 2e ronde in, ben heel benieuwd....wel een goeie idd: in mei bevrucht mijn vriend mijn ei!!!
Haha, dan wordt het bij mij toch echt: in april bevrucht mijn vriend mijn ei!

Want ik had net een positieve ovulatietest (afgelopen 2 dagen nog negatief), dus we gaan vanavond weer aan de slag.
@Emytje: Wat klote om te horen zeg! Ik weet precies hoe je je voelt :( Maar inderdaad...nieuwe ronde, nieuwe kansen! Sterkte meid...en stay positive...onze tijd komt nog wel!!
Hey meiden!!!

Pfffff inderdaad wat een reacties hier.

Ik was er ff 2 dagen niet.. superdruk op mn werk en savonds doodop..

@ Emytje & Lauram Getsie!! Het was ook te mooi om waar te zijn met zn 3tjes. Maar kom op meiden! Julile zijn nog maar net begonnen dus dat betekend weer ee nieuwe maand met volop sex Maar ik snap het helemaal dat je teleurgestedl bent, dat is iedereen wanneer het niet positief. En dat bedoel ik echt met alle goede bedoelingen hoor!! Tis natuurlijk makkelijk praten nu zul je wel denken.. maar dat is niet bedoeld!

Bel wel ff benieuwd hoe het met jullie gaat nu....

Over moeders voor moeders..Ik heb deze week ook al gebeld en ik heb vrijdag een afspraak met die mevrouw. Ze zijn zwaar fanatiek en hebben me al 3x gebeld deze week nadat ik me maandag had ingeschreven voor wat info. Vrijdag komt ze praten en dan gaan ik zeker even praten over dat dieet.. dat staat mij ook helemaal niet aan namelijK!

Maar ik heb ook vriendinnejte die niet/moeilijk zwanger kan worden en dat is echt hartverscheurend... Dus als ik zo'n iemand wel kan helpen..sja..

Hier gaat het verder goed! Voel me goed heb geen buikpijn meer. Dus mn baarmoeder is miss al wel gewend aan het beginnen van t oprekken. hihi!

Ik voel me wel heeeeeeeeeeel raar en shakerig steeds hoor!

Gisterochtend werd ik wakker en dacht ik; hmmm er was iets... OH JA ik ben zwanger!! Haha raar he!

Nog niet misselijk (afkloppen) , wel wat vermoeider en dat merk ik vooral met bv traplopen of sporten. pfffffff.. Maar goed, tis ook heel wat wat er allemaal gebeurd. Ben aant lezzen geslagen en dat is leuk joh om te lezen wat er nu per dag met je gebeurd. En ook wel fijn, want nu weer je ook waar sommige pijntjes vandaan komen..

Afgelopen zondag hebben we het mijn ouders + zusjes verteld. Die waren bij elkaar, dat wist ik. Dus ik had een waardebon gemaatk voor de 'tantes' voor 24 oppassen en 'je wordt tante!!!' . Helemaal verrast iedereen hahah! Alleen mn moeder wist dat ik gestopt was maar ja het was nog maar zo kort dat zij er ook niet opgerekend had Dus superleuk!

Verder nog niemadn verteld.. stel dat ik toch op 5 weken zit dan vind ik het nog te eng en er kan nog steeds veel gebeuren.

Vlg week donderdag moet ik naar de dokter voor mn bloedwaarden etc (schildklier problemen) en dan gaan we ook besrpeken of ik wel of niet naar de verloskundige kan of evt de gyneacoloog. Geen ideeeeeee wat het verschil want in principe doen ze allebei hetzelfde lijkt me.. Ik vind een verloskundige dan misschien wat gezelliger/minder arts achtig..

@ iedereen die wacht op zn NOD ; superveel succes met je geduld!! Pfoe wat een drama is dat zeg!!

Ik probeer weer lekker mee te lezen.

Fijne dag!
PS vanochtend toch wel weer ff een test gedaan want ik voelde weer 'niets' en ik had er toch nog 1 liggen. Ik was om 6 uur wel wakker en moest plassen dus ik dacht; ach gewoond doen! En jahoor binnen een minuut al een streep... Weer ff gerust gesteld.. Raar he die onzekerheid!!
@Angie.. Kan mij die onzekerheid wel voorstellen.. Je bent zwanger, maar dat is alleen maar bevestigd door een zwangerschapstest!

En inderdaad je lichaam die bezig is, maar onwerkelijk blijft het dan wel lijkt mij..

Fijn dat je je verder wel goed voelt!

Goed om die moeders voor moeders eens ff aan de tand te voelen over dat dieet.. Ben benieuwd!

@pinklady; spannend donderdag/morgen de sleutel! Leuk!!

Hier nog steeds geen ongi doorgebroken! Raar hoor..

Net weer klein beetje (vanaf vanmorgen) bruin (oud??) bloed.. Normaal ben ik altijd veel erger/meer ongesteld en met "gewoon" rood bloed..

Anders voor het weekend toch maar eens de huisarts bellen? Pfff!!

Nog geen duidelijkheid..
@ nolleke

nou ik had vorige keer heel jou bericht niet gelezen.. Ik lees hem nu pas met een beetje terug bladeren enzo...

Maar ja jij was dat die ook op de vk werkt!!!!

Ja inderdaad wij hebben daar echt profijt van..

Ik ben ook zo blij dat ik zoveel van borstvoeding af weet.. Ik wil het zelf graag proberen..

De echo is nog niet gelukt.. Ik heb vakantie gehad.. Maar vanavond ga ik de nacht in en dan is zij er ook dus nu hopen dat het lukt.. Gistere wilde wij het ook al proberen maar heel de tijd veel collega's rondom de echo kamer :(

Maar ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor een intake gesprek.. Ik moest ook een beetje lachen, want het is ineens zo echt..

Over 2 weken heb ik de echo staan en ik kies wel voor de nekplooimeting.. Ik weet gelukkig dat het een kleine kans is.. Maar misschien komt het omdat ik zoveel gezien heb op mijn werk..

@ troela

ja inderdaad me zusje had het tegen niemand gezegd.. Ze was met dr vriendje gegaan.. En later dus alleen verteld dat ze het gedaan had..

Enne ik ben nu ong 1 kilo aangekomen.. Ik merk bv savonds dat ik heel voorzichtig een buikje krijg.. Zow maar als je die buikfotos ziet van die site hebben sommige echt al een grote buik.

@angie ik herken het.. Ik heb een week nadat ik de 1e test had gedaan nog een keer getest.. Gewoon voor je eigen gevoel..

Verder voelde ik mij gisteren echt goed en die dagen ervoor ook

ben vandaag alleen best moe!!! Maar ja lekker belangrijk ;)
@ Rihs: Spannend je eerste echo! En als je voor de nekplooimeting kiest, moet je dan ook nog andere testen doen? of staan die er los van?

@Emytje: Vreemd dat het bloed niet helder rood is... want zoals je het omschrijft klinkt het niet als ongesteldheid. Hoeveelste ronde was dit ook alweer voor jou? Maar wel super jammer dat je test negatief is!

@Angie: leuk dat je het je ouders en zusjes al verteld hebt! Waren ze verrast? Een VK lijkt mij overigens leuker dan een Gyn. Meer omdat een Gyn er heel medisch tegenaan kijkt (wel veiliger) en een VK veel menselijker denk ik. En de VK weet ook altijd waar je spullen etc vandaan kan halen binnen jouw gemeente... en daar hangen volgens mij ook veel geboortekaartjes etc.. kan je ideeën opdoen haha maar het belangrijkste is natuurlijk dat je gewoon goed geholpen wordt!

@Nolleke: ZET HEM OP!

@Pinklady: spannend! Morgen de sleutel van je huisje!!

Ga je al meteen een babykamer inrichten?

@Nelleke: Thanx voor de code! scheelt toch in de prijs als je een aantal moet aanschaffen

@ Troela: ik zou wel meedoen aan zwangerschapsgym (is bij onze gemeente overige gratis). Volgens mij is het ten eerste gezellig en ontmoet je andere zwangere vrouwen bij jou in de buurt. Daarnaast leer je praktische dingen en houdingen die misschien helpen met ontspannen etc. En ook krijg je natuurlijk een pufcursus ik hoorde van een vriendin dat er best veel vrouwen zijn die een hersenbloeding krijgen tijdens de bevalling omdat ze verkeerd persen... (niet om iemand hier bang te maken hoor!!). En waarom niet?? Als je bijvoorbeeld al veel sport oid kan ik me wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten. Maar het lijkt mij vooral gezellig! en misschien volgen er wel leuke contacten uit!
1 dag geen tijd gehad om te reageren.. krijg je dit! 3 pagina;s bij te lezen!

@emytje: ja, wel raar, als je normaal geen oud bloed hebt is dit wel gek. Mijn menstruatie begint altijd met oud bloed.

@troela: ja, ik zou wel op zwangerschapspilates willen. Schijnt goed te zijn, en je traint ook vooral je armen (een baby wordt na een tijdje flink zwaar)

iedereen: ja, bij een verloskundige lijkt me ook leuker maar omdat ik een afwijkende vorm baarmoeder heb kom ik waarschijnlijk bij een gyn uit.
@nelleke: balen! knuffel voor jou
@Janine: Ja inderdaad flink balen, maar goed nu wachten tot ik ongesteld wordt, zijn nog geen tekenen van.

@7up: Tja waarom de code niet delen toch? We zitten allemaal int zelfde schuitje, scheelt toch weet wat centjes en die dingen zijn al best prijzig!

Ik denk nog niet over zwangerschapsgym oid na, eerst maar eens zwanger worden.
God ja...... zwangersschapsgym! Hahaha ook nog niet echt overna gedacht. Zal me er eens in gaan verdiepen

Ik zal die moeders voor moeders eens aan de tand voelen namens ons forum goed??? Hihi!

Ik zit nu alleen in een hotel... voor mn werk. Morgenvroeg een presentatie dus moet zo wel gaan slapen.

En jahoor, allemaal puistjes in mn gezicht. Nooitttt last van en zul je zien! Maar ja.. lekker belangrijk idd rihs haha!

Weltrusten en tot morgen!! (K)
He meiden, voorlopig even een laatste berichtje van mij. Ik heb besloten me even niet meer zo erg met het zwanger worden bezig te houden. Ik ben namelijk op dit moment ook aan het afstuderen en ik merk dat ik iets teveel tijd besteed aan het zwanger worden...terwijl ik met mijn studie bezig zou moeten zijn! Toen ik van de week die negatieve test had was ik zo teleurgesteld dat ik die dag mijn hoofd echt niet bij mijn studie kon houden. Schiet niet op zo. En ik denk toch dat ik pas zwanger ga worden op moment dat het afstuderen erop zit...omdat ik er dan pas onbewust écht klaar voor ben ofzo. Heb nu teveel andere dingen aan m'n kop...

Betekend overigens niet dat ik weer met de pil ga beginnen ofzo hoor...heb met mijn vriend afgesproken dat we gewoon zo doorgaan, maar ik ga even niet meer berekenen wanneer ik vruchtbaar ben enzo...

We gaan gewoon seksen wanneer we zin hebben, zonder er teveel bij na te denken...en als het dan raak is, is het van harte welkom :D

Voor de zwangeren: geniet ervan! Ik hoop dat alles goed verloopt voor jullie!!

En voor de niet zwangeren: succes met het werken hier aan ;) Over een aantal weken keer ik hier weer terug en dan wil ik wel wat extra cheerleaders zien hoor!!!!

Tot snel meiden!!
Haii meiden

ff ego post van mij!!!

Echo is gelukt!!! Oh niet te geloven joh!! Een heel mooi klein iniminimensje.. Het hartje klopte goed.. En de echo zei dat ik 8 weken zwanger was.. Ik zat eigelijk op de 7 + 6 dagen dus het klopt goed... Ben blij het gezien te hebben..

@7 up

ja je hebt een nekplooimeting + bloed laten prikken en uit die 2 dingen doen ze vast stellen hoeveel procent kans je hebt.. Heel verhaal maar je helemaal nalezen op internet.. ;)

nou meiden ik hoop dat ik lekker kan slapen!! Ik moet wel eerlijk zeggen dat die broek van mijn werk echt strak zit.. Heb zelfs een paar knopen open.. Maar dat is het van mijn darmen die opgezet zijn.. Ook allemaal kwaaltjes van de eerste weken hihihi

doei!!!

Succes meiden die hard bezig zijn!!!
Succes lauram met het afstuderen.. Even de laatste lootjes!!!
Sterkte Lauram met afstuderen! We hopen je snel weer terug te zien..

Oh wat super Rihs dat je het hartje hebt gezien, zal wel heel bijzonder zijn geweest

Hier nog steeds beetje raar; ongi nog steeds niet doorgezet..

Gisteravond nog maar heel weinig bruin bloed.. Kan het met een inlegkruisje wel af..

Dit is mijn 2e ronde, zou het daaraan kunnen liggen??
@Lauram; Sterkte meid met afstuderen, we zien je wel weer verschijnen hier en dan zullen er echt wel weer wat in de tabel staan.

@Rihs: Wat leuk het hartje gehoord! En nu al je broek niet meer dicht kunnen, hoe veel zal je dan wel niet uitdijen haha, grapje hoor! Poeh je zit zeker in de nacht?

Ik ben nog aan het wachten tot ik ongesteld wordt... En dat duurt lang! Wil de 2e ronde in haha. Buik rommelt als een malle en ik heb al wel af en toe flinke krampen, denk dat het mijn darmen zijn want ik kan ook niet zo goed naar de wc.

Nou, ik ga zo ook moeders voor moeders maar eens bellen. Vind toch dat als ik iemand kan helpen zwanger te worden, gewoon moet doen. En zal ze ook zeker eens vragen hoe dat nou zit met dat dieet!

Gisteren gebeld voor de echo en 4 mei gaat het gebeuren! Ben zo benieuwd, dan wordt het tenminste wat realistischer.

We hebben besloten niet voor de nekploometing te gaan, ik zie die kansberekening niet zo zitten en we vallen niet in de risicogroep.

Wel gaan we de uitgebreide echo bij 20 weken doen, dan kijken ze heel uitgebreid naar de ruggegraat, ontwikkeling van de hersenentjes enz.

@Angie: ik heb ook na een week nog een keer een test gedaan hoor. Je blijft toch zoeken naar die bevestiging he?!

@Emytje: wel vreemd hoor dat je wel bloed hebt, maar dat het niet doorzet. Hoop zo dat het innestelingsbloed is voor je! Hoeveel dagen heb je er nu al last van? En heb je nog een keer getest ondertussen? Ik zou anders toch gewoon de ha bellen hoor, dan heb je tenminste duidelijkheid.

Ik ga denk ik ook wel op zwangerschapssgym hoor, leuk om idd andere zwangeren te ontmoeten in dezelfde plaats. En ik denk ook dat je er zeker wel wat dingen leert voor tijdens de bevalling. Het wordt in elk geval geen yoga, daar ben ik niet zo van. Maar die pilates klinkt dan weer wel interessant. Moet maar eens de foldertjes gaan lezen.

@Lauram: heel veel succes met afstuderen! Snap helemaal dat je je daar even op wilt gaan focussen hoor. Zwanger worden houdt je toch wel heel erg bezig als je steeds op het forum zit.

Hoop je uiteraard weer terug te zien met goede berichten!

@rihs: leuk zeg die echo! Lijkt me toch wel erg bijzonder om te zien dat er iets in je groeit.....! Heb je ook gelijk een foto/dvd ofzo kunnen maken?

Gek he dat je het al begint te merken aan je kleding. Ondanks dat ik al 5,5 kilo ben aangekomen pas ik bijna alles nog wel. Alleen strakke shirtjes wordt wat lastiger, daar tekent m'n buikje zich al echt in af.

Volgens de vk ben ik een van die vrouwen die waarschijnlijk in het begin het vet op gaat slaan, maar dan later in de zwangerschap niet zoveel meer aankomt.....hoop het maar, want anders wordt ik echt een kamerolifantje....
Sommige van jullie hebben ooit weleens een uitstrijkje laten maken toch? Nou, daarna had een dag last van een zeurderig gevoel in mijn buik (baarmoeder(mond)).. En dat gevoel heb ik nu ook alleen houdt het niet op.. heel gek. Elke keer denk ik.. ach, ik verbeeld me het maar.. maar das toch echt niet zo. Verder voel ik niets raars, geen pijnlijke borsten of misselijk ofzo.. nou, we wachten af tot volgende week dinsdag..! wachten duurt lang. En eigenlijk zou het niet eens erg zijn dat het deze keer nog niet is gelukt.. Een paar maanden later komt ietsje beter uit (ivm afstuderen en huisje).. ! spannend!

sorry voor het egoberichtje...
Ik zit net bij Spaanse les, wordt ik me een partij kots maar dan ook echt kots misselijk! Ik opgestaan, naar de wc (voor het geval dat) maar nee ik hoef niet te spugen. Terug naar de groep heb ik weer gewoon mee gedaan en langzaam zakte het wat. Nu nog wel een beetje misselijk maar niet meer zo erg als net. Wel ontzettend moe, maar daar heb ik wel vaker last van overdag

Ik heb me erbij neergelegd dat ik niet zwanger ben deze ronde, de test van gister was echt mega overduidelijk negatief. Maar nu denk ik dus, misschien toch?

Als de ongesteldheid er van de week nog niet is misschien nog maar een keer testen.
@Nelleke, toch nog spannend bij jou dus. Het kan natuurlijk ook goed zijn dat je te vroeg getest hebt. Het is niet altijd zo dat je meteen een dag na je NOD positief test. Ligt er een beetje aan hoe snel je HCG stijgt. Ik zou gewoon over een paar dagen (dit weekend) weer een test doen, als je niet ongesteld bent geworden.

@Janine, dat gevoel herken ik wel, dat heb ik nu ook dagelijks sinds mijn laatste menstruatie. Erg raar he. Nog even een paar dagen afwachten voor jou.

@Troela, owww wat fijn dat je afspraak voor de echo nu staat. Nu wordt het aftellen. Voel je je goed?

Goed dat je toch mee gaat doen met MvM. Ik kan niet wachten tot ik weer mee kan doen, haha.

@Emytje, wat raar bij jou zeg. Ga je binnenkort toch nog een test doen?

@Rihs, waaaauuuwww! Wat super dat je nu je eerste echo hebt gehad. Wat lijkt me dat leuk en raar, je ziet zo vaak echo’s van vroege zwangerschappen en dan nu is het bij jou. Goed dat je goede hartactie zag! Heb je ook een fotootje mee genomen voor je vriend?

Heb je kunnen slapen vandaag? Hoeveel nachten heb je nog?

@Lauram, als deze keuze goed voor je voelt moet je dat vooral doen. Heel veel succes met afstuderen en hopelijk ben je ook snel zwanger, zonder al teveel druk.

@Angie, ik kan me die onzekerheid goed voorstellen. Maar gelukkig was ie gewoon weer hartstikke positief.

Ik heb vandaag ook weer een ovulatietest gedaan. Het wordt namelijk aangeraden om dit meerdere dagen achter elkaar te doen, zodat je ook ziet wanneer je LH weer omlaag gaat, dan weet je dus wanneer je eisprong is geweest. Gister waren beide streepjes even donker, maar vandaag was de teststreep nog donkerder dan de controlestreep. Dus mijn eisprong is gister nog niet geweest, maar komt er zeer binnenkort aan. Dus net mijn vriend maar ingelicht dat hij vanavond weer aan de slag moet na mijn avonddienst.

En verder is het ook wel spannend bij mijn schoonzusje. Zij is namelijk ook aan het proberen zwanger te worden van de 1e en zit nu in ronde 7. En ze is nu 3 dagen overtijd en wil pas na het weekend gaan testen. Aaaah, leef helemaal met haar mee en krijg steeds updates, haha.

Nou, ik ga zo maar weer werken. Fijne dag nog allemaal!
Hellowww lady's!

@ Lauram : aah jammer! Maar ik begrijp je redenen hoor! Ga lekker genieten van je afstuderen of ploeteren natuurlijk haha. En dan komt het vanzelf goed. Met zo'n forum ben je idd behoorlijk gefocust en dat is lang niet altijd leuk...

Succes meis en hopelijk tot snel!

@ Emytje hmmzz... ik vind het ook vreemd! Misschien morgen of t weekend weer ff testen? En anders maar eens je huisarts bellen?

@ troela oefffff 4mei spannend man!! Gaaf! Ik hoop dat ik de week erna mag.. houden we elkaar mooi op de hoogte. En ik ben nog steeds als de dood dat er iets niet goed is op de eerste echo..brrr.. Heb jij dat ook??

@ rihs wauwwww..super joh! Lijkt me zo bijzonder, volgens mij ga ik gelijk huilen haha! En was je net zoals hierboven de vraag, niet heel zenuwachtig of t wel goed was? Of moet ik dit misschien eens gaan loslaten.. Ben wel benieuwd hoe jullie daar mee omgaan.

@ Janine, dat gevoel had ik ook de eerste dagen hoor!! Tenmisnte, ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad maar zoals je het bescchrijft herken ik het wel! Misschien dit weekend nog maar eens testen?

@ Nolleke Spannend!! De ovulatie is volop in gang dus..succes vanaaf dan met Nolleke man haha!

@ Nelleke hmmm das raar ja die misselijkheid.. heb ik nog geen last van gehad. Kan natuurlijk iets zijn wat verkeerd gegeten is maar ja, je voel twel heel veel andere dingen he? Ik ben benieuwd of je nog een keer gaat testen!

Hier gaat alles goed. Had vanochtend die grote presentatie en was wel wat zenuwachtig en dat sloeg gelijk op mn buik! Raar joh, ineens weer buikpijn/steken. Hopen dat mn kindje niet elke keer zo reageert als er iets spannend gebeurd want dat is nogal vaak haha!

Ik ben nu heerlijk thuis en ga lekker genieten van mn weekend.. Ik moet wel wat rustiger aan doen merk ik, iets meer op de bank dus de komende tijd. Dat lees je trouwens ook overal.

Ben net tijdens het boodschappen doen ff d estad ingelopen en heb daar een boek gekocht waarin je je 9 maanden zwangersschap bij houdt in een soort van dagboek. Wordt alles per dag beschreven, superleuk!! Mijn nicht had deze ook en ik zag hem staan.. De rest van de boeken is vaak per week en daar worden niet zoveel eigen opmerkingen gevraagd. Hier staat bijvoorbeeld in: eetlust, energie, rare dingen, misselijkheid etc etc. Superleuk om te lezen hoe mijn nicht dat heeft ingevuld. Voor Troela en Rihs, geen idee of jullie dat leuk vinden maar het heet; negen maanden zwanger dagboek (duh) van A. Christine Harris. Miss is het ook wat voor jullie!

Verder nog ff nd bieb geweest om voor mn vent even wat plaatjes boeken te halen. Hij smste me gister; ik mis jullie... Zoooooooo raar! En lief natuurlijk!! Hij beseft het steeds meer, wilde heel graag papa worden, als het aan hem lag vorig jaar al en een man heeft schijnbaar een paar dagen nodig om het te geloven ofzo haha!

Dus we gaan t weekend ff samen van die printboeken kijken om te zien wat er per week gebeurd, zin in!

Nou ik ga es ff mn laatste mailtjes doen en dan heerlijk genieten van het weekend!

Fijne dag meiden!
@nelleke: ik ben de laatste tijd ook weleens een paar dagen achter elkaar kotsmisselijk-eisprong?

@rihs en troela en angie: ik ben jaloers en heel blij dat alles goed gaat!

@lauram: tot gauw,succes met de studie!

Ik ga denk ik volgende week gewoon een paar keer ovutest doen,kijken of ik erachter kan komen wanneer mijn eisprong is...het gaat zo kriebelen met dit lekkere weer he?
@Johanna; Mijn eisprong zal het niet zijn, mijn NOD was gister En of het kriebelt! Met dit weer of zonder haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven