een beetje verliefd

22-04-2010 16:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

ik ben nieuw, en heb een vraagje.

Wie heeft dat nu ook weleens. Gewoon verliefd zijn op iemand, zonder dat je er wat mee doet omdat je een relatie hebt?

Dat je stiekem weleens fantaseert en dat een glimlach op je gezicht tovert?

Ben benieuwd!
Genoeg denk ik. Verliefdheid overkomt je. Niks fouts aan. En ja.. zorgt voor een glimlach
Haha ja dat heb ik wel eens. Maar doe er niks mee en het duurt meestal ook niet lang. Soms droom ik er dan wel eens over.
Ik ben niet zo snel verliefd, maar nu wel.

En ik zal eerlijk zeggen dat 't mij geen glimlach op m'n gezicht tovert.

Ik baal er van dat ik er niets mee kan....

Wil 'm zien, voelen, ruiken, met 'm praten, lachen, hand in hand lopen... en dat kan niet.. AAAARRRRRGGGGGHHH
was toen ik single was heel vaak en snel verliefd, maar nu overkomt het me niet meer (of laat de gedachte niet toe?)......

k hou zoveel van m'n vriendje, denk gewoon niet dat ik ooit iemand nog leuker ga vinden dan hem!! suf he? maar wel fijn....
Ben ook een beetje verliefd op een ander. Heb er nooit iets mee gedaan, gelukkig. Als ik hem spreek is de spanning om te snijden en voel ik de blikken van anderen in mijn rug. Want die hebben het wel errug gezellig samen! Ik hoop dat het gevoel een beetje slijt binnenkort, want ik wordt er wel moe van.
Herken het ook wel. Overigens nu voor het eerst in zeven jaar. Dat dan wel. Maar zolang ik 's avonds nog steeds tevreden naast mijn eigen mannetje kruip is er volgens mij niets aan de hand.

Ik doe er niets mee, gaat vanzelf wel weer over. Pas als ik mijn partner ga vergelijken met die ander en mijn partner komt er minder goed vanaf dan de ander, moet ik me zorgen gaan maken denk ik.

Ik denk dat het veel mensen wel eens overkomt. Ik was 21 toen ik mijn huidige partner leerde kennen. Natuurlijk ga je wel eens fantaseren hoe het met die ander zou zijn... Nou werk ik in de horeca en daar gaat men toch net iets anders met elkaar om, maar ik ken mijn eigen grenzen en daar draait het om uiteindelijk.
Verliefdheid is een chemische reactie in je lichaam. Het wil verder niet persé iets zeggen over de relatie-kansen. Ik zou zeggen, zo lang je giechelt om jouw verliefdheid en je blij bent je partner te zien, dan laat lekker gaan
Dat kan wel, maar dan moet je je eigen relatie beeindigen.

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat ik een andere man wil ruiken, voelen etc...

En ik ben echt niet van steen, ik kijk heus wel om me heen, kan iemand enorm aantrekkelijk vinden en flirt heus wel af en toe een beetje. Maar ik wil toch echt niet met een andere man hand in hand lopen dan mijn eigen vriend.

En ik mag toch echt niet hopen dat mijn vriend eigenlijk ook liever iemand anders ruikt en met haar hand in hand wil lopen dan met mij.

Dan zou het voor mij namelijk snel ophouden.
@ yoyo2 Hoewel dit de eerste keer in zeven jaar is, ben ik er deze keer wel echt van slag van. Zo als ik het nu voel heb ik nog nooit eerder naar een andere man gekeken. Ik ben me er van bewust dat mijn eigen gevoelens heel gevaarlijk zijn, kan ik ze niet tegen gaan.

Wat ik me nu serieus afvraag; wanneer is je partner the one en wanneer is hij mister good enough?

Nogmaals collega en ik zijn nog steeds collega's niet meer niet minder, weet niet eens of het ook wederzijds is! Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt! Las van de week een interview met waldemar torentstra, dat hij nniet per defenitie geloofd dat een mens monogaam kan zijn, maar er wel alles aan gaat doen om dat te blijven. Ik vond dat heel mooi verwoord! In de afgelopen zeven jaar heb ik dit nooit eerder gehad. Ik dacht altijd dat ik ook helemaal voor monogamie ging...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven