Als man houden van 2 vrouwen
maandag 26 april 2010 om 10:11
Even voorstellen: ik ben L. (man) en al 15 jaar samen met mijn vriendin A. Eind dit jaar trouwen we. In het verleden heb ik dikwijls erotisch gefantaseerd over andere vrouwen, ook over vriendinnen van A. Dit heb ik dikwijls ook verteld aan mijn vriendin. Dat ik ook fantaseerde over haar beste vriendin heb ik nooit durven vertellen. Maar voor die beste vriendin voel ik sinds een jaar meer dan alleen wat aantrekkingskracht. Mijn hart zegt dat ik ook van haar hou, ik denk regelmatig aan haar en eigenlijk mis ik ze. Als vrienden zien we elkaar maar enkele keren per jaar want we wonen op zo'n 250 km van elkaar. Ik hou dus heel sterk van mijn vriendin maar ook van die andere vrouw. Ik wil dit niet langer verzwijgen en hypocriet doen, eigenlijk wil ik dat ze beiden weten dat ik van hen hou, hen gelukkig wil maken en heerlijk verwennen. (Die vriendin is gescheiden en momenteel single). Voor velen zal dit niet kunnen, ik zie graag uit naar reacties van vrouwen/mannen die zelf in zo'n situatie zitten of gekend hebben. Waar doe ik het beste aan, want ik wil mijn vaste vriendin absoluut niet kwijt!
maandag 26 april 2010 om 10:37
quote:nouschi schreef op 26 april 2010 @ 10:27:
Als A het goed vindt en vriendin ook ga je ze toch lekker beide verwennen.
Hallo Nouschi, A wil exclusiviteit in onze relatie... en als ik het aan A. vertel zou het wel eens kunnen dat ze niet wil dat ik haar vriendin (ik noem haar maar even B.) nog mag zien. De rectie van B. kan ik ook niet inschatten, zij is zelf gescheiden omdat haar man een ander had. Zij houdt het liever ook bij 1 man - 1 vrouw vermoed ik.
Ik zou niets liever dan ze alle twee verwennen, da's duidelijk ja.
Als A het goed vindt en vriendin ook ga je ze toch lekker beide verwennen.
Hallo Nouschi, A wil exclusiviteit in onze relatie... en als ik het aan A. vertel zou het wel eens kunnen dat ze niet wil dat ik haar vriendin (ik noem haar maar even B.) nog mag zien. De rectie van B. kan ik ook niet inschatten, zij is zelf gescheiden omdat haar man een ander had. Zij houdt het liever ook bij 1 man - 1 vrouw vermoed ik.
Ik zou niets liever dan ze alle twee verwennen, da's duidelijk ja.
maandag 26 april 2010 om 10:39
quote:lavenderleo schreef op 26 april 2010 @ 10:32:
En weet je eigenlijk wel wat die andere vriendin van jou denkt? Of neem je gewoon aan dat ze plat voor je gaat, zodra je vertelt dat je op haar geilt valt
Geen idee, als ze toelaat dat ik haar eens een massage mag geven zal ze zich dat niet beklagen.
Maar ik vind het van mezelf zo'n hypocriet gedoe dat ik gevoelens voor haar heb, dat ik dan vlak bij haar sta en het niet durf zeggen.
En weet je eigenlijk wel wat die andere vriendin van jou denkt? Of neem je gewoon aan dat ze plat voor je gaat, zodra je vertelt dat je op haar geilt valt
Geen idee, als ze toelaat dat ik haar eens een massage mag geven zal ze zich dat niet beklagen.
Maar ik vind het van mezelf zo'n hypocriet gedoe dat ik gevoelens voor haar heb, dat ik dan vlak bij haar sta en het niet durf zeggen.
maandag 26 april 2010 om 10:40
maandag 26 april 2010 om 10:45
quote:luk_vd schreef op 26 april 2010 @ 10:41:
[...]
Maja,
Jouw situatie is inderdaad anders, iets eenvoudiger misschien. Maar verlang jij ook naar de twee samen?
Fantaseren mag. ouwehoeren ook. aankomen kan mijn geweten niet aan/ doe ik mijn partner niet aan.
Vaak is de droom mooier dan de werkelijkheid.
Trio moet je zo ver ik weet niet doen met als 3e iemand die je meer dan alleen fysiek aantrekkelijk en aardig vind.
[...]
Maja,
Jouw situatie is inderdaad anders, iets eenvoudiger misschien. Maar verlang jij ook naar de twee samen?
Fantaseren mag. ouwehoeren ook. aankomen kan mijn geweten niet aan/ doe ik mijn partner niet aan.
Vaak is de droom mooier dan de werkelijkheid.
Trio moet je zo ver ik weet niet doen met als 3e iemand die je meer dan alleen fysiek aantrekkelijk en aardig vind.
maandag 26 april 2010 om 10:51
quote:Maleficent schreef op 26 april 2010 @ 10:42:
Ik vind houden van wel een groot woord, bij de 2e vrouw, wat ken je haar nou? Als vriendin, maar niet als geliefde/minnares.
Deze vrouw laat ook scheten en heeft ook PMS. Dat merk je alleen niet.Ik ken haar inderdaad niet heel goed, da's correct. Maar ken haar toch ook al een jaar of tien. Ik denk veel aan haar, en dat zijn zeker niet alleen erotische fantasieën. Ik mis haar. Alles samen geeft mij fat het 'houden van' gevoel', meer dan alleen het 'ik wil haar elke dag neuken'-gevoel om het even dierect te stellen..
Ik vind houden van wel een groot woord, bij de 2e vrouw, wat ken je haar nou? Als vriendin, maar niet als geliefde/minnares.
Deze vrouw laat ook scheten en heeft ook PMS. Dat merk je alleen niet.Ik ken haar inderdaad niet heel goed, da's correct. Maar ken haar toch ook al een jaar of tien. Ik denk veel aan haar, en dat zijn zeker niet alleen erotische fantasieën. Ik mis haar. Alles samen geeft mij fat het 'houden van' gevoel', meer dan alleen het 'ik wil haar elke dag neuken'-gevoel om het even dierect te stellen..
maandag 26 april 2010 om 10:51
Geef toch gewoon toe dat je geil bent en gebruik niet van die idiote termen als 'houden van'.
Je wil het gewoon niet als ordinair buiten de deur neuken laten klinken.
O, het is echte liefde. Nee, dan moet je wel.
En het vriendinnetje is gescheiden en staat droog (hoop je), dus je probeert het nog als een goede daad te verkopen ook.
Jij zou zoveel vrouwen gelukkig kunnen maken met je 'massagetalenten', maar je vriendin begrijpt dat niet. Arme jij.
Je wilt niets liever dan ze 'allebei verwennen'? Geef ze dan een saunabon zodat jouw vriendin samen met haar vriendin er een dagje tussenuit kan. Om lekker gemasseerd te worden hebben ze hoogstwaarschijnlijk jouw leuter niet nodig.
Als je je niet aan de afspraken met je vriendin wilt houden, verlos haar dan van je aanwezigheid voor ze met een sociaal onbenul als jij trouwt. Dat zou pas een ruimhartig zijn.
Je wil het gewoon niet als ordinair buiten de deur neuken laten klinken.
O, het is echte liefde. Nee, dan moet je wel.
En het vriendinnetje is gescheiden en staat droog (hoop je), dus je probeert het nog als een goede daad te verkopen ook.
Jij zou zoveel vrouwen gelukkig kunnen maken met je 'massagetalenten', maar je vriendin begrijpt dat niet. Arme jij.
Je wilt niets liever dan ze 'allebei verwennen'? Geef ze dan een saunabon zodat jouw vriendin samen met haar vriendin er een dagje tussenuit kan. Om lekker gemasseerd te worden hebben ze hoogstwaarschijnlijk jouw leuter niet nodig.
Als je je niet aan de afspraken met je vriendin wilt houden, verlos haar dan van je aanwezigheid voor ze met een sociaal onbenul als jij trouwt. Dat zou pas een ruimhartig zijn.