Entertainment alle pijlers

Vers verstopic!

21-04-2010 21:40 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.

Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:

Met een nog steeds prachtige portier:

En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:

Tentjes voor de baby's!

Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
Dat was een leuke en productieve heropening (10 pagina's!)

Ik wens iedereen een goede nacht, ik neem hulpportier mee en ga eens...... slapen?.....?

Weltruste!
trusten all!!

*ziet de zomer zonniger in met de verse tent om foebal te ontvluchten*

*zet sjonnie recht naast de deur na hem een bilknijp tongzoen aai over de bol te geven*
@zusje als je je pagina instelling veranderd zijn het maar 4 pagina's hoor!
kippie; mooi nieuw topic geopend over kippen... zoekt ze jou??? PROEST!
zo, hier spuit elf. Ann liv, had je me gestalkt op haaifs? Daar zit ik wat minder vaak nu ik heb ontdekt hoe ik farmville kan verbergen op facebook. Zag het topic net staan!

Gezellig!
quote:bijtje29 schreef op 21 april 2010 @ 22:45:

@zusje als je je pagina instelling veranderd zijn het maar 4 pagina's hoor! haha maar 10 staat mooi;)
@ Laura, hoe is het met je?

Hier moe en nog meer moe, even lekker bankhangen bij dwdd
quote:Laura289 schreef op 22 april 2010 @ 00:05:

zo, hier spuit elf. Ann liv, had je me gestalkt op haaifs? Nee, bij de Diva's.
Mwoah, kon beter. Ook moe.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens (en de anderen die zich hierbij aangesproken voelen natuurlijk ook)!
Ik zag 't inmiddels (een uur geleden of zo) haha
Hoe is 't Laura, buiten moe? Hoe is het met je twee katten?
Het 'mwoah kon beter' sloeg niet enkel op moe. Over het algemeen z'n gangetje hoor. Katten gaan goed
gaat niet zo hard in de nieuwe tent.... zijn jullie er wel *gaat naarstig op zoek naar sjonnie.... aha daar zit je, bij alle tentbewoners in bed jij sloerie!*
Dankje Laura!

Nee gaat nog even niet zo hard hier. Ik kon er vandaag niks aan doen, was van 7 tot 7 weg naar een congres voor mijn werk, hartstikke leuk, maar wel moe nu.

Alles ok hier, de portiers zien er trouwens wel afgemat af, druk geweest hier zeker
Laura, waarom gaat het dan allemaal Mwoah? (als je zin hebt om er over te praten hoor, anders ook goed)
Niemand zich aan het verstoppen voor het voetbal? Mijn zwager werkt in een cafe in Rotterdam, dat is net dus leeggehaald door de ME, omdat het er vol zat met supporters, die zal wel lekker vroeg klaar zijn met werken
ach, m'n energiehuishouding en 'de liefde'... Ga ik hier verder niet uiteenzetten als je 't niet erg vindt..
quote:ambrosia9 schreef op 25 april 2010 @ 19:36:

Niemand zich aan het verstoppen voor het voetbal? Mijn zwager werkt in een cafe in Rotterdam, dat is net dus leeggehaald door de ME, omdat het er vol zat met supporters, die zal wel lekker vroeg klaar zijn met werken Ik was maar uitgebreid gaan kokkerellen. Dus heb me wel verstopt, maar in de keuken
Ik had me verstopt op mijn werk...en nu weer
quote:Laura289 schreef op 26 april 2010 @ 00:10:

ach, m'n energiehuishouding en 'de liefde'...

Fijn dat het met je poezen goed gaat! Fijn om katten om je heen te hebben hè?

Ik moest vandaag op mijn werk de wk-website op. Want ik moet een bijeenkomst plannen in juni en dan is het toch wel handig om te weten wanneer niemand zin heeft om op te komen dagen.
@Laura, snap ik

Oh Ann, heb je het wel overleefd, of moet je nu wel een uurtje langer met de portier ?
Doet u mij maar een uurtje langer met die portier!! Kan hij ook een beetje koken trouwens? Want dan mag hij dat voor me doen en laat ik een van de reserve-portiers wel even mijn voeten masseren.

Moet je eens kijken hoe hij kan koken!! Helemaal voor jou, alleen dit uur he, daarna is ie weer van mij
Ooooo lekkuuuurrr.... *buik gaat nog harder knorren*
Het ruikt hier naar barbeque. Zó flauw van de buren. Dat ze lekker willen eten, ok, moet iedereen voor zich weten. Maar de verspreiding van die geur zou VERBODEN moeten worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven