Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik word een beetje moe van de discussie. Er stond nergens in het topic dat er contact is geweest met minderjarigen. Jullie denken van wel. Prima, maar dan wordt het welles - nietes en daar is mijn leven te kort voor.

Ik ga wat leuks doen. Proost!
@ MV: er was inderdaad geen life contact (te ver weg), maar zeker wel erotisch internet contact met meisjes, die zich wellicht ook jonger voordeden. Wie zal het zeggen.
Is Thijs homo?
Thijs is gewoon sooooo Thijs.
Ik denk dat ie op honden valt Nor..... zie topic So thys onder entertainment
quote:Spinster schreef op 26 april 2010 @ 21:33:

[...]

En dan gaat het bij deze weer mis want precies zó had ik je post al opgevat!

Terwijl ik het qua intentie met je eens ben, maar als ik je nummer gehad had, dan had ik ff gebeld;

'Spin, tel tot 10, ff laten gaan, ff aankijken hoe het uitpakt enz. enz. We houden het samen in de gaten.

Voor de stelling dat je met je fikken van kinderen hebt af te blijven ben je bij mij aan het goede adres. Don't worry en vanuit dat oogpunt sta ik helemaal achter je!
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:40:

Ik denk dat ie op honden valt Nor..... zie topic So thys onder entertainment En hij geilt op puntlaarsjes met skinnyjeans. En hij heeft mooie tenen.
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 21:36:

En als ze zelf dacht van wel, wat voor zin heeft het dan om te speculeren of het al dan niet zo is. Als zij denkt dat een volwassen man op zeer ongepaste wijze met minderjarigen chat terwijl hij zich voordoet als een ander...dan snap ik werkelijk waar niet wat zij nog bij m doet. Maar neen, dat ie zich voordoet als een ander is niet erg, dat ie seksueel getinte dingen tegen kinderen zegt is het punt niet....maar hij zou wel eens vreemd kunnen gaan, dát is erg. Tssssk Precies. soms is vreemd gaan nog een peulenschilletje vergeleken bij de rest.
quote:dangeensuus schreef op 26 april 2010 @ 21:40:

Ik denk dat ie op honden valt Nor..... zie topic So thys onder entertainment

Heb net een beetje zitten scrollen daar.

Welke hond wil er nou op Thijs?
quote:summerbreeze21 schreef op 26 april 2010 @ 21:40:

[...]

En hij geilt op puntlaarsjes met skinnyjeans. En hij heeft mooie tenen.Die tenen wil ik dan wel hebben. Of zitten er zwarte haren op?
de rode hond?
Ja Nor. haar, en hamertenen. Lange dunne witte harige mannen-hamertenengruwel
quote:Norre schreef op 26 april 2010 @ 21:42:

[...]

Die tenen wil ik dan wel hebben. Of zitten er zwarte haren op?Neeee. Duhuuuh die eejpieladiet hij.
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:37:

Ik word een beetje moe van de discussie. Er stond nergens in het topic dat er contact is geweest met minderjarigen. Jullie denken van wel. Prima, maar dan wordt het welles - nietes en daar is mijn leven te kort voor.

Ik ga wat leuks doen. Proost!

Ik ga een voorbeeld aan je nemen. Het verhaal wordt steeds mooier, veelal door mensen die het niet eens gelezen hebben.

Ik blijf erbij, ik ben en blijf tegen kindermishandeling en misbruik. Maar er komt nu een verhaal wat er niet stond.

Zo'n verhaal wat je vroeger op school had, de eerste vertelde iets en dan moest je horen wat de laatste in de circle vertelde. Nou zo is dit ook. Je blijft vechten tegen dingen die en niet gezegd zijn, en niet bewezen zijn, en alleen maar gissen is en hysterie.

Niemand weet of het verhaal waar is. Behoede de partner tegenwoordig waar iemand "wraak" op wilt nemen. Als je een vaag verhaal al zo als waarheid aanneemt, God behoede de wraakzuchtige exen/partners.

Fijne avond verder allemaal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als het om dat soort thema's gaat kom ik vaak niet verder dan 4, 5, 6..... daarna moet er gehandeld worden.

Pfoe, forummen is zo makkelijk nog niet! Nadenken over hoe gedachten in schrift te vertalen.. Tot tien tellen... En ik maar denken dat het lekker ontspannen was
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:37:

Ik ga wat leuks doen. Proost!Kun je doen, maar ondertussen (en dat is nog wel na te lezen) heeft TO zelf geschreven dat haar vriend zegt dat hij ook met de oudere dames contact heeft. Ook. Dat betekent eveneens met de jongere dames, even voor de duidelijkheid.

Dus.
quote:mylenevalerie schreef op 26 april 2010 @ 21:43:Niemand weet of het verhaal waar is. Behoede de partner tegenwoordig waar iemand "wraak" op wilt nemen. Als je een vaag verhaal al zo als waarheid aanneemt, God behoede de wraakzuchtige exen/partners.Wat bedoel je hiermee?

Als mijn partner erotisch contact heeft met minderjarigen dan is hij heel snel ex en is er inderdaad heel snel een melding van gemaakt. Maar niet vanuit wraak ofzo. Dat is dan wel het laatste argument.
quote:minny schreef op 26 april 2010 @ 21:44:

[...]

Kun je doen, maar ondertussen (en dat is nog wel na te lezen) heeft TO zelf geschreven dat haar vriend zegt dat hij ook met de oudere dames contact heeft. Ook. Dat betekent eveneens met de jongere dames, even voor de duidelijkheid.

Dus.Ik kan dat bericht niet vinden. Kun je de precieze tijd aangeven?
@ MV: volgens mij proberen we met zijn allen achter de "waarheid" te komen, voor zo ver dat mogelijk is zonder de tekst van TO en volgens mij heeft iedereen de volledige tekst ook gelezen.

Maar je hebt gelijk hoor, hier komen we niet uit.....

Next!
quote:Spinster schreef op 26 april 2010 @ 21:47:

[...]

Wat bedoel je hiermee?

Als mijn partner erotisch contact heeft met minderjarigen dan is hij heel snel ex en is er inderdaad heel snel een melding van gemaakt. Maar niet vanuit wraak ofzo. Dat is dan wel het laatste argument.

Ik bedoel ermee, even kort hoor want we gaan er toch niet uit komen. Ook ben ik het niet mee eens dat iedereen de teksten heeft gelezen, ik kan er wat herinneren die aan het begin zeiden, niet gelezen maar nu mee schrijven of ze alles hebben gelezen.

Ik dwaal af, sorry. Wat ik bedoel, iemand stelt een vraag, we weten niet of het wel of niet waar is, we weten niet in welke leeftijdcatagorie hij gechat heeft. Kan ook van 18 tot 25 zijn.

Op de vraag hoe ze weet dat er ook minderjarige daar chatten hebben we toch geen antwoord op?

We weten niet eens de site dus we gaan af op iemand die net op een forum is, waar we niets van weten, en we gaan van alles bedenken wat mogelijk is.

Snap je dat ik denk, je moet maar een rancuneuze ex hebben?

In dezelfde catagorie waar de rest in zit te gissen. We weten het niet.
Weet je...

Er was eens ......

Een dag dat ik tot de conclusie kwam; er gebeurt van alles op dat forum. Iedereen, incl. ikzelf, vindt daar van alles van, wil daar van alles over zeggen, wil de ander overtuigen van het (=mijn) gelijk enz enz.

En in ene word ik er een beetje treurig van.
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 21:48:

Maar je hebt gelijk hoor, hier komen we niet uit.....

Next!Mee eens
quote:delphicat schreef op 26 april 2010 @ 21:48:

[...]

Ik kan dat bericht niet vinden. Kun je de precieze tijd aangeven?Loomii heeft m op 23-04 om 10:47 gequote, daar is ie nog na te lezen.
Ach Floor, je moet maar zo denken: iedereen heeft recht op mijn mening .
quote:iris1969 schreef op 26 april 2010 @ 22:00:

Ach Floor, je moet maar zo denken: iedereen heeft recht op mijn mening .

Mijn mening toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven