Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Iris1969 wat vind jij hiervan? Met name mijn discussie met DarkRosePrincess. Zou je eens willen kijken. Ik verneem graag je mening op dit topic.

"schuld"
* Wordt steeds nieuwsgieriger wat Sophiepapa en Iris nou zo bindt aan elkaar *
*gaat wat sporen uitwissen*
quote:Norre schreef op 27 april 2010 @ 13:21:

* Wordt steeds nieuwsgieriger wat Sophiepapa en Iris nou zo bindt aan elkaar *Ik denk dat ze elkaar kennen van de kinderboerderij.
Ik meld even dat ik me irriteer aan de posting van een Angel in t topic over de 13 jarige met haar vriendje met woedeaanvallen.

Is Viva ineens beschermvrouwe van de Trol?
Eens Prul. Slaat nergens op. En buiten het feit om dat ze ineens een waarschuwing uitdeelt reageert ze niet op de toverstafmelding die ik al op pagina 1 gedaan had om er even naar te kijken. Krijg een beetje het gevoel dat je hier ontzettend op je tellen moet passen.

En was de topicwaarschuwing niet afgelast?Moest er niet een officiele waarschuwing via de mail volgen weer? Vorige week besloten door Naomi, maar die avond nog niet doorgevoerd. Nu nog steeds niet???
Dames, dames, wees toch eens gastvríj! IEDEREEN is hier gewoon welkom. Of je nou je kinderen slaat, of je halfbejaarde vriend nou seksuele mailwisselingen met minderjarigen aangaat, of je nou 13 bent en totaal en volledig buiten de doelgroep valt, of je jezelf nou Mevrouw Vloerkleed noemt en je afvraagt hoe je aan sekscontacten komt terwijl je gewoon naar parenclubs gaat, dat mag allemaal niet uitmaken. IEDEREEN is welkom hier en wees toch vooral allemaal gewoon eens GASTVRIJ!

Je hebt gelijk Q , ik zal het kind gelijk even adviseren hoe ze haar vriendje sexueel kan bevredigen.
Ze zijn mij in ieder geval behoorlijk aan het wegjagen van het forum.

Uit gastvrijheid mogen wij nieuwe forummers niet wegjagen, ongeacht wat ze neerplempem.

Maar het wegjagen gebeurt dus wel, weliswaar anders dan men ziet.

Ik begin het een beetje beu te worden.

Voel mij niet meer zo vrij in schrijven omdat ik constant over mijn schouders neig te kijken of er geen engel in mijn nek zit te blazen.

Topicwaarschuwing, ehm.. dan reageer ik daar maar niet meer ook al heb ik vast wat te zeggen.

want voor ik het in de gaten heb schrijf ik misschien wel iets wat verkeerd valt.

De waarschuwingen en bannen en het dreigen daarmee komt mij iets te veel langs vliegen de laatste tijd.

Werd er niet gezegd dat met het nieuwe bansysteem niet strenger wordt gemodoreerd?

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat dat anders het geval is.

Waar komt ander mijn gevoel vandaan dat ik op mijn hoede moet zijn?

Terwijl ik hier al 5 jaar ongeveer post en dat gevoel nog nooit eerder heb gehad, al die tijd vrij van waarschuwing of ban geweest.

Tel daarbij nog op dat ik de laatste tijd het spoor bijster ben gezien er wel andere schrifsels toegestaan worden waar wij niet vrij op mogen/kunnen reageren.

Ik voel mij niet meer vrij dus, en dat ontneemt behoorlijk wat plezier weg.

Dit had ik liever op het Naomi topic willen schrijven, maarja...off-topic he, mag niet.

En hier verzand het vast in andere discussie's en wordt er niet gelezen door het modteam.

Dus ja, eigenlijk roep ik maar wat op het grote plein waar niemand naar de gek luistert die daar wat staat te verkondigen.
Dat bedoel ik dus Iry. Ik word er ondertussen een beetje moedeloos van, dit beleid wat geen beleid is want de regels veranderen per angel, per pijler , per dag, onder aanvoering van Naomi, die onbereikbaar is.
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 14:11:

Eens Prul. Slaat nergens op. En buiten het feit om dat ze ineens een waarschuwing uitdeelt reageert ze niet op de toverstafmelding die ik al op pagina 1 gedaan had om er even naar te kijken. Krijg een beetje het gevoel dat je hier ontzettend op je tellen moet passen.

En was de topicwaarschuwing niet afgelast?Moest er niet een officiele waarschuwing via de mail volgen weer? Vorige week besloten door Naomi, maar die avond nog niet doorgevoerd. Nu nog steeds niet???Ik vond die waarschuwing met daarboven jouw post gequot sowieso niet kunnen. Angel2 had de waarschuwing gewoon neutraal moeten posten. Jouw bedenkingen waren nl. an sich niet onwaar of tendentieus te noemen, toch?
Ik dus ook dgs, en dat voelt erg ongemakkelijk.

Ik hou helmaal niet van verandering

Nou ja, in ieder geval, je weet helmaal niet meer waar je aan toe bent en het keurslijf wordt steeds strakker aangetrokken.

Dat beknellende gevoel haalt de ontspanning wel weg.
Vond ik ook niet maar kennelijk had 2 een ander idee hierover. Kennelijk mocht ik geen vraagtekens zetten bij het gezag van de moeder en de leeftijd van TO. Dat is trollenjagen. En kennelijk was mijn posting daar een uitgelezen voorbeeld van.
Nou Iry.... dan ga je toch lekker weg? ( even een dooddoener uit de gastvrije kast)
Maar ik deed dat ook al en ze pikte juist jouw berichtje eruit. Had gewoon een algemene waarschuwing kunnen zijn. Ik vraag me trouwens uberhaupt af af waarom trollenjagen zo verschrikkelijk verboden is.
Ben jij dan soms een angel, suus?

Zo'n opmerking is immers angelwaardig!
Yep, ze liggen er geen nacht wakker van idd, dus kan inderdaad zo lekker maar weg gaan.

We zwaaien je wel uit, zo gastvij zijn we wel
Nee, geen vleugels
Iry, ik ben ook echt al halverwege de gang.....
dat zou ook weer briljant zijn...mezelf waarschuwen onder mijn angel nick * schitzo*
don't let the door hit you in the ass on your way out

*zwaaizwaai*
Dacht al, wie loopt er naast mij?

Jij dus Hela
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 14:39:

dat zou ook weer briljant zijn...mezelf waarschuwen onder mijn angel nick * schitzo*Ja toch? Om de schone schijn op te houden......
misschien. dat zou nog verklaren waarom ik het nog opnam voor 2 gisteren met het avatar avontuur.
Enniewee, ik ben weer weg van deze Sanoma bende. Zouden ze nu nog niet het schaamroodoranje op de kaken hebben?

Toedeledoki

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven