Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:14:

Elkaar kort ontmoet, hij vroeg mijn nummer.

Hij contacteerde me en dat was dus 2 week geleden.En die man die je 2 weken geleden kort sprak heeft zijn telefoon uitstaan, en daarom ben jij nu over de zeik..
Dat is wel fijn, Julie.

Heb het idee dat jullie dit alleen maar grappig vinden, beetje jammer.

Het contact was erg kort en misschien ben ik daar een beetje de fout in gegaan.

Voor de zekerheid had ik daarom vandaag maar een bericht gestuurd.

Maar verder laat ik het rusten, als hij wilde had ik wel gecontacteerd.
Wat een hilarisch topic!

En Vl43inder ik vind dat je een heel cool motto hebt!

(is eigenlijk de enige reden dat ik reageer aangezien er niet veel te zeggen valt over zoveel stompzinnigheid)
This is not kosher!
Met over de zeik, bedoelde ik niet dat ik boos ben op hem.

Maar een beetje geirriteerd, verbaasd, teleurgesteld.
Nou Sellena, met de informatie die jij hier geeft kan er weinig meer mee gedaan worden dan een grapje maken. Werkelijk hoor. Vertel dan gewoon wat er is, dan kun je serieuze reacties tegemoet zien.
Ik snap er ook niks van. Je ontmoet iemand kort, jullie bellen 1 keer en daarna is er niks meer.

Daar ga je je toch niet over lopen opwinden? Hij vindt je kennelijk toch niet leuk genoeg om contact mee te houden, anders had hij je vast na het ene telefoon gesprek nog een keer gebeld. Dat heeft hij niet gedaan, dus .....daar komt ie weer "he is just not that into you'.
Sellena, ik vind het helemaal niet grappig dat jij van zoiets onbenulligs over de zeik raakt.

Ik wil het graag proberen te begrijpen maar je bent erg vaag hoor.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Meer is er niet, Pooky.

Er heeft zich echt niet zo veel afgespeeld.
Sellena ,als je wilt dat er met je meegedacht wordt zul je een beetje een helder verhaal moeten vertellen..

Die paar zinnetjes die er met moeite uit jou komen kan niemand een verhaal van maken.

Verwacht niet dat mensen heel veel moeite voor je doen als je zo summier in je info blijft.

Mijn glazen bol staat ook uit in ieder geval omdat het zondag is!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:18:

Dat is wel fijn, Julie.

Heb het idee dat jullie dit alleen maar grappig vinden, beetje jammer.Ik vind het helemaal niet grappig juist, eerder verbazing over dat jij over de zeik kan zijn over iemand die je een keer kort hebt gezien, een keer gesproken en nu over de zeik is dat zijn telefoon uit heeft staan. En vervolgens heeft bedacht dat hij waarschijnlijk 2 simkaarten heeft omdat hij gebonden is
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 15:20:

Ik snap er ook niks van. Je ontmoet iemand kort, jullie bellen 1 keer en daarna is er niks meer.

Daar ga je je toch niet over lopen opwinden? Hij vindt je kennelijk toch niet leuk genoeg om contact mee te houden, anders had hij je vast na het ene telefoon gesprek nog een keer gebeld. Dat heeft hij niet gedaan, dus .....daar komt ie weer "he is just not that into you'.

Niet bellen, het was sms-en.

Je zal wel gelijk hebben, daarom duik ik nu de badkamer in.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:19:

Met over de zeik, bedoelde ik niet dat ik boos ben op hem.

Maar een beetje geirriteerd, verbaasd, teleurgesteld.Maar waarom dan? Jullie zijn elkaar toch niets verplicht?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Dat van die bol is grappig!
Dat van die bol is grappig!
Ga je dan wildvreemde mannen een sms sturen die jou daar helemaal geen aanleiding toe hebben gegeven? Was het soms de schilder (contact op werk), die je voor (nazorg) zijn nummer heeft gegeven? En is er nu een probleem met het schilderwerk en heeft 'ie zijn telefoon nu uitgezet in het weekend? Zoiets?
quote:Soulcats schreef op 02 mei 2010 @ 15:21:

[...]

Maar waarom dan? Jullie zijn elkaar toch niets verplicht?

Is ook, maar ik hoopte op een reactie van zijn kant.

Domme ik.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:21:

[...]

Niet bellen, het was sms-en.

Je zal wel gelijk hebben, daarom duik ik nu de badkamer in.

Ow, ik dacht dat hij jou gebeld had vanaf zijn werk. Zeker verkeerd gelezen.

Nou ja, hoe dan ook, ik zou het maar laten rusten verder.
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 15:23:

[...]

Ow, ik dacht dat hij jou gebeld had vanaf zijn werk. Zeker verkeerd gelezen.

Nou ja, hoe dan ook, ik zou het maar laten rusten verder.Ga ik doen!
quote:pooky schreef op 02 mei 2010 @ 15:22:

Ga je dan wildvreemde mannen een sms sturen die jou daar helemaal geen aanleiding toe hebben gegeven? Was het soms de schilder (contact op werk), die je voor (nazorg) zijn nummer heeft gegeven? En is er nu een probleem met het schilderwerk en heeft 'ie zijn telefoon nu uitgezet in het weekend? Zoiets?
Vertel dan is even nu waar je hem ontmoet hebt?

Kwam hij op jou af? Met wat voor boodschap?

Hij vroeg om jouw nummer? Wat voor reden had dat?

Wat heeft hij jou toen gesmst? Wat heb jij teruggestuurd daarop? Wat heb jij vandaag naar hem gesmst?

Je moet wel even antwoord geven op onze vragen, anders komen we niet verder in deze zaak.
@ Wellhello:Thx!

Het is toch wel een beetje vreemd dat je zo ondersteboven raakt van het niet bereikbaarzijn van iemand waar je niets mee hebt.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 15:23:

[...]

Is ook, maar ik hoopte op een reactie van zijn kant.

Domme ik.Het is heus logisch dat je het jammer vindt dat je niks van hem hoort, zeker als je hem leuk vindt (in hoeverre dat kan zijn na een korte ontmoeting) maar om nou meteen te denken dat hij een gezin heeft is toch wel een beetje vreemd, vind je zelf ook niet?
Probleem opgelost!
Shit, is er nog een ander leuk topic
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 15:25:

[...]

Het is heus logisch dat je het jammer vindt dat je niks van hem hoort, zeker als je hem leuk vindt (in hoeverre dat kan zijn na een korte ontmoeting) maar om nou meteen te denken dat hij een gezin heeft is toch wel een beetje vreemd, vind je zelf ook niet?Ik kan je hierin alleen gelijk geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven