En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
We hadden afgesproken was zijn initiatief dat hij zou komen gister.

Ik belde hem uurtje of 6 ja ik ben kapot enz enz eerst van alles doen ik zei ik bel je om 8 uur.

Bel ik hem was hij te moe enz om te komen.

Dus ik teleurgesteld, hij wilde dan vanavond komen maar dan moet ik weer werken.

Nou prima dan donderdag

Dus hij belde me gisteravond half 11 nog en ik was al lang en breed wat anders aan het doen.

Dus omdat ik het zo druk had vroeg hij of ik hem wilde bellen als ik thuis was.

Ja gedaan maar pas 1 uur, nam hij niet op he.

Dus ik smsje gestuurd, geen reactie.

Ik belde hem net 10 uur, ik bel je met een kwartier terug geen reactie tot nu toe.

Tsja en nu?
net terug van de HA.

slecht nieuws.

mijn cyclus is niet in orde. ik maak te weinig hormoon aan zegt dokter.

doorverwijzing gyn gekregen.

dokter zegt dat het relationeel "goed" is als met beide het een en ander niet in orde is.

dan kan de een de ander niet verwijten .... door jou krijg ik geen kinderen.

functioneel gezien is het "de pest"

je kansen worden aanzienlijk verminderd.

dokter zegt dat het goed is dat we er voor ons 30 ste achter komen. dat vergroot de kansen vergeleken met als we 35 zouden zijn.

maar dokter zegt ook dat we er rekening mee moeten houden op de mogelijkheid dat we kinderloos zullen blijven.
Yamuna

Had je al overwogen of je de MM in wilde en hoe ver?
Yam
Yam heel veel sterkte.

Snap echt nu niet waar ik over zeur?

p.s. hij heeft nog steeds niet gebelt
dokter zei ook dat ik er rekening mee moest houden dat gezien de situatie IUI mogelijk geen optie is dan zouden we direct door gaan naar het IVF loket ...

en dat was nou net waarvan ik zei ... daar begin ik niet aan ....

ik weet het nu niet meer

ben aan het werk , het huilen staat me nader dan het lachen.

t dreunt nog even na ....
Oh Yam een hele dikke knuf. Wat een naar nieuws. Meis ik gun het jou zo erg, je wilt zo graag een kind. Beetje stom wat ik nu ga zeggen maar ik kan dan zo kwaad worden om het onrecht. De een loopt te kloten in het leven, wordt zwanger en laat het zo weghalen zonder gevoel. En de ander wilt zo graag en daar lukt het niet.

Hoe moeten jullie nu verder? Wat zijn de plannen of is dit nieuws nog te vers om dat te weten? Hoe reageerde Yamman?

Mamzie, ik lees normaal altijd terug maar ik was gister heel chaotisch. Waarschijnlijk er overheen gelezen. Dacht wel een paar keer, he nog geen antwoord op gehad. Vandaar dat ik er weer naar vroeg. Sorry.
Jeetje Yam , [ dikke kus en knuffel ]

dat is een zware domper zeg.

Hopelijk kan er iets worden gedaan met toevoeging van hormonen bij je.

Heb je al een afspraak gemaakt bij de gyn.?
Yam, nu eerst huilen en uithuilen bij elkaar en dan een gesprek aangaan met de gyn. De opties worden dan wel duidelijk en je kan dan ook rustig aangeven in welk tempo en-of welk traject voor jou en Yamman acceptabel is.

Makkelijk is het niet, maar probeer zelf je positiviteit vast te houden

En nog maar eens een dikke knuf (zit in het verkeerde scherm)
ik houd nog alle opties open ... maar het gesprek met de HA hoekte wel even hard binnen.

heb net yamman gesproken.

hij had zijn telefoon niet mee dus ik had het bedrijf gebeld om het nummer van zijn collega te vragen.

zijn collega gebeld, en toen eindelijk mijn yamman aan de foon.

hij kwam ook niet veel verder dan termen als "sjit"en "Klote"...

hij is in iedergeval vanavond thuis.

en morgenavond en vrijdag avond ....
Lieve schat ,

ik wou dat ik iets voor je kon doen...........

gelukkig is je ventje de komende dagen lekker veel thuis bij je.

Meid, ik hoop dat het tóch goed voor je afloopt. Dan maar via de moeilijke weg.
Ben het met Mamzie eens, ideaal is het niet maar misschien lukt het nog met een omweg of een weg die je eigenlijk niet wilt inslaan. Ik hoop dat jullie ook veel steun vanavond bij elkaar hebben. Probeer zo snel mogelijk een afspraak te maken bij de gyn, zodat je snel antwoord hebt wat jullie mogelijkheden nog zijn en de kansen. Meis, sterkte nog even op je werk, heb je je moeder al gesproken? XXX
sorry woman .. ik ben zo met mezelf bezig dat ik spontaan mijn goede manieren vergeet ...

WELKOM ... leuk dat je mee komt kletsen

enneh meestal ben ik beter gemutst hoor !!! *knipoog*

heeft hij al gebeld?
quote:Yamuna schreef op 10 oktober 2007 @ 12:20:

sorry woman .. ik ben zo met mezelf bezig dat ik spontaan mijn goede manieren vergeet ...

WELKOM ... leuk dat je mee komt kletsen

enneh meestal ben ik beter gemutst hoor !!! *knipoog*

heeft hij al gebeld?Idem hier hahahahahah.
en ik ben ook te moe en te slaperig en heb erover heen gelezen

Welkom hoor Women
Yam dat is het laatste waar je aan moet denken

Nee hij heeft nog niet gebelt en voel me kut
women ,

misschien heeft hij geen kans om je te bellen zou dat niet kunnen denk je ?
quote:Women2333 schreef op 10 oktober 2007 @ 12:52:

Yam dat is het laatste waar je aan moet denken

Nee hij heeft nog niet gebelt en voel me kut

*moet je je hand uit je broek halen *

maar effe serieus nu ... jeetje wat vervelend wijffie !!

waardeloos als hij toezegd dat hij met een kwartiertje terugbeld en dat dan niet doet.... grrrrr!
Ach als hij nu belt zeg ik 'Shut up, I'm verry busy and important'

Hahahahaha
Bang

Ik heb de uitslag van Schadefonds/slachtofferhulp. Ik durf het nog niet open te maken. Om 2 uur is humanitas hier. Ben bang dat het tegenvalt.

Als hij weg is dan mail ik hier weer.
spannend myleen !!

en is woman inmiddels al gebeld ?

dit weekeind moet Yamman voetballen op texel .. dan is hij zaterdag en zondag weg , ben ik onredelijk of veeleisend als ik hem vraag om thuis te blijven ?

EERLIJK antwoord ajb ,, naar mijn mond kletsen heb ik niks aan ....
Nou Mleen, issie al weg, wat stond erin?
Ik denk dat je er doordeweek een leukere vent aan hebt als je hem 's weekends met zijn voetbal laat.

In het algemeen denk ik dat het wel wijs is als jullie eens om de tafel gaan zitten om te overleggen over hoeveel uithuizigheid nog leuk is en hoeveel uithuizigheid echt niet meer te pruimen is.

Maar 't is lastig hoor. Iemand die tegen zijn zin thuiszit klimt tegen de muren op. Is 'ie doordeweeks wel thuis of ook veel weg? Is er iets wat jullie gezamenlijk kunnen gaan doen in de week, een sport of zo?

Ik ben nogal een aanpasser. Neem dat wel mee in de mate waarin je mijn bericht serieus neemt.
Hij is weg. Is verschrikkelijk tegen gevallen. Er kloppen een paar dingen niet. Ik heb 2 aangiftes gedaan omdat ik 2 gewapende overvallen heb meegemaakt. Ik krijg nog niet de helft als wat die collega heeft gekregen die er ook bij was. En met het verschil dat hij er weer is gaan werken en ik met een post traumatisch stress syndroom in het ziekenhuis ben beland. Ik probeer slachtofferhulp te bereiken maar die nemen niet op. Ik kan bezwaar aantekenen en dan komt er een rechtzaak. Daar baal ik van. Ik heb daar helemaal geen energie voor. Maar doe het wel. Ik hoop dat slachtofferhulp mij kan helpen met een bezwaarschrift. Er was een kostenpost van meer dan 4500 euro, die staat nergens vermeld dus geen vergoeding voor. Maar ja, het zal wel een keer mee zitten. Ben zo teleurgesteld.

Yam, aan mij heb je denk geen goeie maar ik vind dat vriendlief wel iets mag opofferen. Dit gaat EN beiden aan. EN even verdrietig om samen te verwerken en bespreken hoe nu verder. Lijkt mij denk belangrijker dan voetbal. Maar dat is mijn mening. Dus Manlief gewoon thuis zou ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven