Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Sellena, even eerlijk....heb jij weleens het gevoel dat je moe van jezelf wordt?
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:42:

Biebelie; je begrijpt het niet.

Hij heeft hem wel aangedaan, toen kreeg ik die bevestiging.Volgens begrijpen in dit topic wel meer mensen het niet.
Selena,

Het gaat mij om de nogal dubieuze conclusies die je trekt ten aanzien van zijn beroep en de 9 jaar dat hij dit beroep uitoefent.

En dan heb ik het nog niet eens over de conclusies die je trekt in je OP en t.a.v. zijn manier van voicemail inspreken.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:42:

Biebelie; je begrijpt het niet.

Hij heeft hem wel aangedaan, toen kreeg ik die bevestiging.

Ah,nou tijd om hier op te houden dan...

Als ie niet terugsmst heb je inderdaad je antwoord
Ze is al verlost hoor biebele.

We zijn inmiddels aan het napraten, geloof ik.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 22:44:

[...]

Ah,nou tijd om hier op te houden dan...

Als ie niet terugsmst heb je inderdaad je antwoord Dat weet je niet, misschien laat hij er nu ook wel 2 weken overheen gaan....
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 22:29:

Ik voel me verlost!

Maar net had je nog een kutjaar vanwege dit geintje. Wat is het nou?
Ik ben broodnuchter, zit niet aan een zondagavondwijntje of iets anders vertroebelends, maar toch krijg ik van dit topic het gevoel alsof ik straalbezopen ben....
Iets anders
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 22:50:

[...]

Maar net had je nog een kutjaar vanwege dit geintje. Wat is het nou?Iets van: niets veranderlijker dan de mensch...offe...hoe de wind waait, staat m'n petje...offe...hoe hou ik een topic op gang...
Ik vind het echt raar dat je nu nav zijn euuuh op de vm die je vanochtend ook al had gehoord, je hem eng! vindt.

En mag hij anders even zelf weten of hij eeuh zegt op zijn eigen vm?

Verder vind ik aangezien je de helft toch al gehint hebt, je net zo goed kan zeggen dat hij stripper is.

En dat van die 9 jaar, dat wisten wij toch niet? Hoezo dan die hè erachter?
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 22:51:

Ik ben broodnuchter, zit niet aan een zondagavondwijntje of iets anders vertroebelends, maar toch krijg ik van dit topic het gevoel alsof ik straalbezopen ben....

Goed hè, waar het forum al niet goed voor is....

Straalbezopen, graties en voor niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 22:57:

[...]

Goed hè, waar het forum al niet goed voor is....

Straalbezopen, graties en voor niets Ik ga 'm uitprinten denk ik, voor krappe tijden en zo
Iets anders
goed idee!
Vraag me echt af hoe oud TO is... Of heb ik dat gemist? Word er niet wijs uit
FJ, tussen 25 en 30
quote:FunkyJoy schreef op 02 mei 2010 @ 23:06:

Vraag me echt af hoe oud TO is... Of heb ik dat gemist? Word er niet wijs uitSellena is 25+ maar geen 40. Kies maar wat...
Zou je niet zeggen... Hehe
is het al in Sellena haar hoofd opgekomen dat die jongen ook wel eens GEEN BEREIK kan hebben waar hij zit.

Dat overkomt mij nl ook regelmatig hier in de buurt omdat de mast antenne van mijn provider niet best werkt op het moment.

Dan sta ik in de keuken en doet mijn telefoon het uitstekend , sta ik in de slaapkamer&woonkamer geen bereik. En dus wanneer iemand mij belt krijgt ie te horen dat mijn telefoon uitstaat.

En wanneer iemand mij smst , komt dat smsje pas binnen wanneer ik dus weer in de keuken sta. Maar ja ik neem niet iedere keer de telefoon mee naar de keuken om te checken of ik nog smsjes/telefoontjes ga krijgen.
quote:Zespri79 schreef op 02 mei 2010 @ 23:13:

is het al in Sellena haar hoofd opgekomen dat die jongen ook wel eens GEEN BEREIK kan hebben waar hij zit.TO zit alleen in haar eigen hoofd. Geen zelfreflectie oid want de wereld draait alleen om haar en haar behoeftes én aandacht. Ik ben er geloof ik klaar meer nu.
nee dat zou onmogelijk zijn omdat hij in een grote stad is...

Ik woon in het centrum van een grote stad en heb het ook sporadisch...
Waar gaat het ook alweer over?
quote:noahtb schreef op 02 mei 2010 @ 23:18:

Waar gaat het ook alweer over?Da's de beste vraag van de afgelopen 500 postings noahtb. Wie het weet gaat door voor de koelkast.
Ja, sorry. Ik raakte de draad kwijt na 3 pagina's.
quote:noahtb schreef op 02 mei 2010 @ 23:27:

Ja, sorry. Ik raakte de draad kwijt na 3 pagina's.Volgens mij is er nooit een draad geweest.....
Ik ga naar bed voor mijn man me begint te sms-en, ik geen antwoord geef en hij denkt dat ik stiekum mijn simkaart heb verwisseld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven