3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Huh? ik ruik groentensoep.

Maar dat is er helemaal niet.

Das maf.
Een bruid?

Ik wil echt niet met een vrouw trouwen hoor, dan zal ik toch iets zeer essentieels missen!

Ik geef ook niet graag iets uit handen. Heb wel ooit een surprise party gekregen, vollédig onverwacht, en dat was wel superleuk hoor. Ondanks dat ik geen enkele vinger in de pap had.
En dat je weet, mocht er echt iets (ernstigs) zijn, je altijd bij diegene terecht kan.
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 01:59:

[...]

Gewoon kijken hoeveel ze kunnen zuipen, en wie er nog staat aan het eind van de nacht, die sleep je na een liter koffie mee het gemeentehuis is. Dat is je man! Brrrrrrrrrr nee hoor. Ik wil niemand van die vrienden van mij in mijn bed aantreffen. Hoe lief ze ook zijn, ik wil me niet eens voorstellen hoe ze eruit zien in hun nakie. Jak!
Ik ga zakken, ben al een uur te laat en nu heb ik nog kans dat man mijn wond nog opnieuw verbindt.

Trustuh alle lieverTs !
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 02:01:

En dat je weet, mocht er echt iets (ernstigs) zijn, je altijd bij diegene terecht kan.Dát is echte vriendschap. En dat ook gewoon voor elkaar kunnen doen als je elkaar 2 jaar niet gezien hebt.
Ohw dat zou dus echt mijn nachtmerrie zijn een supriseparty.

Vriend heeft in het begin van onze relatie eens een verrassingdag gemaakt, heb de hele weg in de auto lopen drammen om te weten wat we gingen doen.

Was idd ook leuk en niet al te spannend wat het was,ook niet origineel .

Wel heel lief
Ik ga ook. Niet dat ik moe ben, maar die ogen van mij zijn een beetje in de war ofzo. Ze beginnen hun eigen leven te leiden.

Nighty night!
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 02:00:

[...]

Daar is ware vriendschap op gestoeld, vind ik.Vind ik ook. Gelukkig zijn de meeste van mijn vriendschappen ook zo.
quote:mocy schreef op 03 mei 2010 @ 02:01:

En dat je weet, mocht er echt iets (ernstigs) zijn, je altijd bij diegene terecht kan.

Idd, al bel je maanden niet bij wijze van, toch kan dat telefoontje midden in de nacht gewoon.

Ik heb 6 van die schatten echt een warm bad.
Trusten Frizz en moos!
*noteert: nooit Iry verrassen, dat verpest ze toch maar*

Trusten Frizzy!
6 vriendinnen is een hoop volgens mij hoor, als ik zo hier op het forum lees. En als het dan ook goede vriendinnen zijn dan ben je echt gezegend
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 02:07:

*noteert: nooit Iry verrassen, dat verpest ze toch maar*

Trusten Frizzy!

Scoor je zeker geen punten mee nee!
Oh maar Iry, bij mij was het echt top. Mijn relatie was net verbroken, ik had al weken niks door mijn keel gekregen en was jarig. Wat een ramp. Ik wilde liever onder een steen kruipen, maar had mijn ouders toegestaan om me op te halen om een steen in hún tuin te zoeken. Ik zat op de bank op ze te wachten tot ineens mijn héle familie op de ramen stond te bonken, zowel voor als achter. Voor ik het wist liep het huis vol. Mensen hadden hapjes bij zich, en thermoskannen met koffie en thee. Alles ging op plastic bekertjes en bordjes, ik werd bedolven onder cadeautjes (oa een versierde fiets met fietstassen, want geen auto meer om boodschappen te doen) en zoenen, en een uur later was iedereen weer weg, inclusief troep. Daarna bij mijn ouders op de bank gekropen, die steen was niet meer nodig. Nog steeds kan ik er blij van worden.
Ja dat zijn echt hele goede vriendinnen, en voel ik mij ook heel gezegend door idd.
Dat klinkt idd heel warm Frizz.

Kan mij wel voorstellen dat je daar nog altijd blij van wordt.

In mijn geval, anderen nemen hapjes mee?

Daar gaat het al mis
*heeft een van dr oude schoolvriendinnetjes als fotografe op de bruiloft*

regelderegel
Dat is leuk Cour
En als ik nou op de uitnodiging schrijf "Je moet heel veel hapjes maken maar ik zeg niet wat we gaan doen"
Joh Iry, ik had niet eens tijd om over dat soort dingen na te denken, laat staan een hapje in mijn mond te steken. Was ook wel goed van ze bedacht dat het kort en heftig moest. Het was trouwens nooit in MIJ opgekomen om zo'n feestje te doen waarbij álles meegenomen wordt, koffie en thee incluis. Ik was gewoon een uur in shock-toestand, en daarna heul blij met mijn cadeaus. En dat terwijl ik normaal de kriebels krijg van visite, en al helemaal van mijn ouders die me iets uit handen nemen. Vond het ook zo gek dat ik niks gemerkt had (achteraf niet zo heel gek want ik was al 3 weken van de wereld en 8 kg lichter geworden).

En nu ga ik echt! Fijne nacht nachtbrakers!

Oh dat is echt leuk Cour!
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 02:14:

En als ik nou op de uitnodiging schrijf "Je moet heel veel hapjes maken maar ik zeg niet wat we gaan doen"

Als in: "Neem je zwembroek mee maar we zeggen niet wat we gaan doen!"

Heerlijke tekst was dat toch vroeger...

ontzettend lief van de mensen om je heen frizzy. slaap lekker!
Trusten ladies, ik leek weg maar was er stiekem nog een beetje.. Maar nu dus niet meer.

Ajuus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven