3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:21:

[...]

Ja lach maar Q, ondertussen kan ik de keren niet meer tellen dat ik dacht "Wat doet Sgaap daar op dat podium met een glitterjasje aan?!" Jij kijkt dus vaak naar.....? Nee!
Mag ik ook meedoen met de soap en mag Pauley Perrette mij dan spelen?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Is niet vreemd Zus, lijkt me heel normaal.

Aangezien we toch op elkaar lijken en Zuzzies zijn laat je je meteen even voor mij uitstrijken dan hoef ik niet meer.
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 13:23:

*wil ook wel een gastrolletje*

perfecte match:

[afbeelding]He getver, daar krijg ik nou echt mepneigingen van... Alhoewel, dat krijg ik ook van... Ja, perfecte match
Zal ik niet doen BAM, mijn uitstijkjes zijn meestal niet zo goed
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:26:

[...]

He getver, daar krijg ik nou echt mepneigingen van... Alhoewel, dat krijg ik ook van... Ja, perfecte match Hey kan ik het helpen dat ik er zo uitzie
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 13:27:

[...]

Hey kan ik het helpen dat ik er zo uitzie Nee, maar je kan het wel helpen dat je het huis verlaat!
Wie geeft mij een goeie reden om m'n bed uit te komen?! Het lukt me niet. :(
't internet hier is zo traag, dat ik gewoon een rondje om het huisje kan lopen voordat er weer een pagina geladen is.

Het duurt zo lang om iets te posten dat jullie soms gewoon weer een pagina verder zijn.

Zo genoeg gezeurd.

Man en dochter zijn naar een vlindertuin en ik zit lekker dia's te scannen. Zo leuk, zijn dia's uit 1991 van onze huwelijksreis in Orlando. A trip down memorylane.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik zal het proberen Jumpsje:

-Koffie

-wc

-voedsel

-krant

-bank met dekentje

Ehm....
Leuk TB!

Jumpsje helpt het als ik zeg dat ik al ben aangekleed en gedoucht?

En ik ruik je hier
Die laatste klinkt nog t beste minny zal ik..?
Oh dat is leuk TBL! Maar als ik mocht kiezen dan ging ik mee naar de vlindertuin, ben dol op vlinders
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:28:

[...]

Nee, maar je kan het wel helpen dat je het huis verlaat!

Zal wel binnenblijven

bezorg jij dan mn boodschappen?
quote:Jumpsje schreef op 03 mei 2010 @ 13:31:

Die laatste klinkt nog t beste minny zal ik..?Gewoon doen, en dan onderweg ff naar de wc, tanden poetsen (niet in wc!), koffie zetten en terwijl die pruttelt een boterham smeren. Daarna huppakee installeren op de bank, onder een dekentje, met laptop.
Wauw, goeie neus zus, want ik lig echt heul diep onder de dekens verstopt! (Met het raam open, dat is echt een zwijmelcombinatie!)
* sluipt bij Jumpsje naar binnen en knijpt een nat washandje in haar nek uit*
quote:courageux schreef op 03 mei 2010 @ 13:32:

[...]

Zal wel binnenblijven

bezorg jij dan mn boodschappen? Nee, maar de Appie wel
Ieww tbl das gumeen! Ok ik gá al..
Ik ben ook gek op vlinders Minny, maar ik heb astmatische bronchitis en in die tuinen is het vaak vochtig. Dan heb ik het binnen no-time benauwd en dan is de lol er wel een beetje af.
quote:Jumpsje schreef op 03 mei 2010 @ 13:34:

Ieww tbl das gumeen! Ok ik gá al..'t werkt wel
Oei, dat is inderdaad niet fijn TBL.... Dan zou je daar ook last van hebben in Burgers Bush denk ik?
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:37:

Oei, dat is inderdaad niet fijn TBL.... Dan zou je daar ook last van hebben in Burgers Bush denk ik?inderdaad, ik blijf dan altijd buiten terwijl man en dochter naar binnen gaan.
Jammer... Kun je wel in de desert en zo?
Desert gaat op zich wel, is een droge warmte.

Ben nu even weg, man en dochter zijn weer terug. Foto's kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven