3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Goedemiddag,

Het kost me heel veel moeite om dit te doen, maar onder het mom van als ik zo stoer ben om in the heat of the moment een uithaal te doen richting iemand, dan moet ik ook zo stoer zijn om de volgende dag mijn excuses aan te bieden als ik tot de conclusie kom dat ik mijn boodschap ook op een wat vriendelijker manier had kunnen brengen of mijn mond had kunnen houden.

Dus bij deze mijn excuses en natuurlijk aan Minny in het bijzonder.

Ik ga niet lekker op het moment en ik word bij vlagen enorm getriggerd door dit topic. Daar kan natuurlijk niemand wat aan doen.
Mijn zondagprobleem is opgelost, ik kan Mini ophalen voor moederdag!
Floor

Schepladingen respect voor je op vele vlakken.

Je weet me te vinden zussie
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 13:59:

Mijn zondagprobleem is opgelost, ik kan Mini ophalen voor moederdag!
Oh, ik had jouw posting niet gelezen nog Floor

Het is al goed, ik werd ook redelijk pissig op een gegeven moment en dan ga ik in pitbull modus, vastbijten en niet meer loslaten. Leermoment voor ons beiden denk ik
Merk dat er wat aan de hand is op het topic maar het is volledig langs mij heen gegaan.

Floor een dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je je snel weer beter in je vel voelt zitten.
Floor, gek wijf!

En ik snap het best hoor. Tot 10 tellen is ook heel moeilijk. (Ik raak zelf altijd volledig in de war na de 4. )
Ik wil ook nog even klagen over het klere weer. Heb het enorm koud. Bus in bus uit huis in huis uit. Nou ja ben weer op weg naar de volgende in ieder geval.
Ja maar jij probeert heel opschepperig in het oud Grieks te tellen Q, dat krijg je er dus van
Hé, goed nieuws, Min!

(Moederdag? Moederdag? Wanneer de fuk is het moederdag dan? En moet ik daar nog iets voor doen? En word je erg afgerekend op je inzet? )
9 mei = moederdag
Moederdag is 9 mei, dat komt na 5, 6, 7 en 8 mei. En het schijnt leuk te zijn als je ff wat bloemetjes plukt en naar binnen gooit.
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 14:02:

Ja maar jij probeert heel opschepperig in het oud Grieks te tellen Q, dat krijg je er dus van Ehhh... Tsjechisch is het feitelijk. En die jedna en dwa komt er nog prima uit hoor. De tři kost me al meer moeite, maar bij de čtyřl breekt mijn tong definitief ja.
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 14:05:

[...]

Ehhh... Tsjechisch is het feitelijk. En die jedna en dwa komt er nog prima uit hoor. De tři kost me al meer moeite, maar bij de čtyřl breekt mijn tong definitief ja. Dan ben je in elk geval vergeten waarom je ook weer boos was
Goehoedemiddag

En omdat ik sowieso niet kan tellen, laat ik dit topic voorlopig toch voor wat het is.

Dat geldt overigens niet voor een aantal forummers die hier posten. Ik lees en leef met jullie mee
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 14:06:

[...]

Dan ben je in elk geval vergeten waarom je ook weer boos was
Jammer zielepiet!
Jaha Q, het is allemaal een complot!
Zielepiet wil gewoon eindelijk terug naar Spanje.

Snap ik best hoor, met dit weer.
Nou...dat mooi weer heeft ons inderdaad weer in de steek gelaten. Denk je dat ik mee mag naar Spanje, als ik stout genoeg ben?
*stopt met op vacatures reageren*

nu ik eindelijk werkloos ben... moet ik er gebruik van maken... tis niet te volgen hier met een baan ernaast... *gaat echt niet elke dag een heul topic teruglezen*
Nee, je zal je prioriteiten moeten stellen he Cour?
Jeetje, ontdek ik net (gedoucht en aangekleed en wel) dat mijn vakantie nog tot en met donderdag duurt.. Op 4 uurtjes werk morgen na dan. Raar, daar had ik helemaal niet op gerekend.. Beetje jammer ook dat ik vakantiedgn niet uitbetaald krijg..
Zit je op uitzendbasis Jumpsje?
Floor,

Super dat je je excuses aanbiedt. Het raakt mij echt in positieve zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven