eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar ben ik weer. Jessel, je hebt helemaal gelijk. Hoedfe gelukkig niet te blijven. Wou dat ik jou als vk had! (ipv deze vk die dus zegt dat de baby binnen 24 uur geboren moet worden! Weer dus lopen stressen voor niks :-S Pas na 48 uur wordt er actie ondernomen. Die vk snapt er dus echt niets van. Moest haar vanavond zelfs wijzen op het plekje waar ze het best de hartslag van de baby kon horen, ze kon hem niet vinden!! Geluk bij een ongeluk dat ik haar dus niet meer heb nu)

Maar heb dus een hele tijd aan zo'n CTG scan gelegen, hartslag bleek iets te hoog waardoor ik morgen weer terug moet komen voor nog een scan.Ook een kweekje afgenomen en een temp controle die eerst te hoog leek (gemeten in het oor) maar rectaal gemeten gelukkig toch goed was. Ja, wel ff wennen, zo vaak met de billen bloot... Had gelukkig ook nog genoeg vruchtwater bleek uit de echo.

Mochten de weeen niet spontaan op gang komen moet ik aankomende donderdagochtend weer naar het zkh om ingeleid te worden. Ik ga daar ook maar van uit, voel namelijk nog steeds helemaal niks aankomen.

Het jammere eraan vind ik ook dat we na afloop ook nog eens ten minste 24 uur in het zkh moeten blijven om de baby te checken op een evt infectie.

Maar goed, dus nog geen baby blond hier...

Zo, ik ga naar bed, ben kapot na zo'n slapeloze nacht!

Groetjes! xxx
Nog geen baby blond! Hoop dat je lekker hebt geslapen Blond, heel belangrijk voor wat er de komende dagen gebeuren gaat.

Jesseltje had dus gelijk en jouw VK niet...hmm, dat wekt niet echt veel vertrouwen in die suffe VK, nee. Vertrouw op je gevoel, he, als je haar echt niet wilt op moment supreme, gewoon zeggen, hoor!!!

Of ben je nu trouwens definitief overgedragen aan de gyn?

Bri, nog geen ongi... en twee lichte streepjes... ik heb toch wel goede hoop, hoor!!!

En gelukkig daar was Dokkie ook weer even. Hoe gaat het Dokkie?? Jij hebt het echt druk, he? In het begin was jij volgens mij 1 van de drukste posters en de laatste tijd niet echt meer. Let je wel een beetje op jezelf?

Nou, ik kom vandaag zeker weer langs, dus tot later!!!
Hier kom ik nog op terug
Blond, je moet er toch op vertrouwen dat ze je niet voor niks rond laten lopen tot donderdag. Ze gaan er dus gewoon vanuit dat er een goede kans is dat het binnen die tijd op een natuurlijke manier gaat gebeuren (of is het stiekem al begonnen?).

Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen na 1 slapeloze nacht.

Ik ga heel erg voor je duimen vandaag en anders natuurlijk morgen!

Bri, spannend hoor, hou ons op de hoogte. Bij mij werkte het testen met een potje trouwens ook veel fijner, dan weet je zeker dat de test goed gaat en is dat weer 1 twijfel minder.

Es, tijd over, geniet er van nu dat nog zo is, haha! Wat hebben jullie een fijn kado gehad! Wij hebben drie weken geleden zelf een droger aangeschaft, voorheen vond ik dat overbodige luxe, maar ik vind het nu al heerlijk.

Al is het alleen maar omdat mijn handdoeken nu zacht zijn in plaats van "ready-to-scrub".

Ik hou het kort. Want ik heb lekker samen met man ontbeten en nu ga ik lekker verder wakker worden in bad met een tijdschrift. Daarna komt er een vriendin thee drinken (met 2 kids) en daarna kom ik zeker weer even hier gluren.

Zo'n realtime real-life bevalling, daar kan toch geen bevallingsverhaal op tv tegenop. Go Blond!!! Je kan het!!!
Goedemorgen!

Goede nacht gehad, echt als een blok geslapen!

Maar nog niks vanzelf op gang gekomen, al voel ik wel steeds allerlei vage dingetjes waarvan ik me afvraag of het misschien het begin is?! Behoorlijke menstruatiepijn in buik en rug met veel harde buiken. Maar zeker geen wee... Maar goed, daar komt dan morgen wel verandering in

Ga zo lekker een wandelingetje maken naar de bakker, en zometeen lekker ontbijten met mijn vriend die vandaag toch maar thuis is gebleven. Het was gister echt bij ons overgekomen dat we waarschijnlijk in het zkh zouden moeten blijven, vandaar. Nu we vanmiddag toch weer erheen moeten voor de scan had hij weinig zin om toch te gaan werken. Zeker als je hoofd er niet echt toe staat!

Heb vluchtig alle berichtjes gelezen, en bedankt voor alle aanmoedigingen! Zo gaat het zeker goedkomen!

Ben ook heel benieuwd of Bri vandaag goed nieuws voor ons heeft! Laat je snel wat horen?

En lily: Kan me voorstellen dat als de diagnose PCOS dan toch officieel gesteld is dat het dan toch wel even slikken is, al hou je er wel rekening mee... Maar het voordeel is dat er nu wel gericht te werk gegaan kan worden, en kijk eens naar Klaver hoe goed dat kan gaan Ik hoop dat de clomid bij jou net zo goed zijn werk doet!

Nou, bye for now, 'spreek' jullie later!

Blond xxx
Zo kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen... Net uit bed en direct weer op de tribune!

Blond lekker dat je weer thuis bent. Vage klachten kunnen het begin zijn van hele duidelijke klachten... Wat een suffe VK was dat zeg, voordeel is dat ze iig vandaag niet aan je bed zal verschijnen. Had ook altijd begrepen dat als je vliezen breken ze binnen 24 uur willen checken hoe het met jou en je kindje is en als dat allemaal goed is dat je dan weer naar huis mag om nog ff af te wachten. Hoorde trouwens ook dat veel vrouwen het begin van de bevalling "missen" omdat het inderdaad een beetje rommelt met harde buiken, beetje menstruatiekramp e.d. Dus wie weet!! Meis zet hem op, of dat nou thuis is of in het zkh vanavond, ik duim voor je en denk aan je!

Bri? Zenuwen kunnen bedwingen of stiekum toch getest vanmorgen? Gogogo!!!!

Plieno: besef me heel goed dat ik moet genieten van alle tijd die ik nu nog over heb. Zal straks met een kleine wel anders worden. Nou ja, nu kan ik er nog van genieten dus doe dat ook met volle teugen! Handdoeken uit de droger zijn inderdaad echt geniaal!!! Zo lekker zacht... En beddengoed dat binnen een paar uur weer droog is, ideaal! Vond het ook altijd beetje overbodig maar wil hem nu al niet meer kwijt.

Ga vandaag maar eens op zoek naar een voedingsbeha. Wordt nog een lastige opgave want heb inmiddels een onmogelijke beha-maat. 80H, nu al, en niet eens op gang gekomen borstvoeding of stuwing... Ben al bij de prenatal, de livera, de hunkemoller en de bijenkorf geweest. Ga vandaag de speciaalzaken maar eens met een bezoekje verblijden. Vind het wel irritant want los van het feit dat ze niet (of moeilijk) te vinden zijn, zijn beha's in deze maat ook nog eens takke-duur... Ben gisteren al eens op internet aan het zoeken geweest, maar helaas ook zonder succes. Iemand hier misschien de gouden tip?

Meiden ik kom vanmiddag nog ff gluren hier!

Es

ooooh wat spannend is het blond.

super dat je we echt een goede nacht hebt gemaakt, dan begin je in ieder geval wat uitgeruster aan de dag van vandaag met alles wat wel of niet gaat komen.. duim echt voor je dat het vandaag lekker spontaan op gang komt.

Is dit de goede week voor je moeder trouwens ivm je zusje? hoop t voor jullie!!

dikke knuffel!!!!

plieno, jij hebt ook wel allemaal gezellige dingen gepland, he, leuke thee bezoekjes enzo, lekker hoor, vult gezellig je verlof!!

haha die jules, dat wordt erg inderdaad met jou verlof en dat in combinatie met je portemonnee.. haha.. en inderdaad,een extra dekbedovetrek is dan wel handig als je er maar 1 hebt, Wij hebben er 2 en dacht dat ik al erg was:)

Bri, spannend hoor jou testjes steeds,,,.. morgen dan maar even echt goed raak plassen he.. ben zo benieuwd. duim echt voor een goede streep en een feestje!!

jusa, hoe is het met jou?

mijn avondje tarzan was geweldig, echt heel erg gaaf!! baby genoot volle teugen mee van de muziek, bleef maar bewegen.. wel leuk!! alleen het lange stil zitten was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken. Nu een rustig dagje, Misschien nog even winkelen voor de laatste babyspullen die ik nog mis.. wil het wel allemaal in huis hebben voordat dinsdag de kraamhulp voor intake komt.

BLOND; succes en ik blijf actief het forum in de gaten houden.

tot later allemaal!

liefs.
Go Blond, Go Blond!!!!!

Denk aan je hoor!

Bri; hoe gek wil je ons maken??? Die Romed-testen zijn maf hoor! Ik had vóór de positieve test ook een licht-positieve Romed test. Gewoon testen met ClearBlue en je hebt echt zekerheid!!!!! Hoop 't zoooooo!!!!

Sorry meiden, 't is hier zo druk.....kan even niet uitgebreid reageren, maar ben zoooo nieuwsgierig!!!

Groetjes,

Parel!
Fijn dat je zo goed hebt geslapen Blond. Lief dat je man bij je is, het is toch een bijzondere dag! En die menstruatiepijn en harde buiken klinkt mij wel als een begin!

Es, ik geloof dat jij vroeg hoe je op gmail komt.

Mail even naar doeonseendikkebuik@gmail.com. Dan mailt een van ons je de login naam en wachtwoord terug. Geef ook even op het forum aan dat je een mailtje hebt gestuurd, dan weten we zeker dat jij het bent.

Er staan zoveel foto's en echte namen op, dat we het wel prive willen houden natuurlijk.
Es: Helaas kan ik je niet helpen aan de gouden bh tip. Ik heb namelijk het tegenovergestelde. Nu aan het eind van de zwangerschap krijg ik net een B cupje vol! En hoopte juist dat ik door een zwangerschap eindelijk ook eens grote borsten zou krijgen, tenminste dat was het standaard aantwoord van mijn moeder als ik vroeger klaagde over mijn bescheiden bh maat. 'Wacht maar tot je kinderen hebt gehad!!' Bij haar is het toen wel gegroeid én gebleven. Van een B naar nu een E! Maar helaas niet alleen dat, denk dat ze nu dan ook zeker 25 kilo meer weegt dan voor haar zwangerschappen...

Mimmie: Leuk avondje Tarzan gehad dus, ik ben ook dol op Tarzan! Vreet alleen zoveel batterijen!!

Geintje! Hoorde al dat het een geweldige musical is, ken mensen die nu al meerdere keren zijn geweest.

Plieno: Wilde ook nooit een droger, maar toen wegens plaats gebrek in huis in de winter het hele huis vol met was hadden hangen hebben we er ook maar eentje aangeschaft. Vind het heerlijk! Idd zulke zachte handdoeken!

Heb hetzelfde met de vaatwasser, in onze nieuwe inbouwkeuken hebben we een vaatwasser. Gebruikte hem eerder noooooit, vond het zo zonde, leek me zoveel water verspillen en duurde zo lang voor hij klaar is, en dat voor die paar borden die we met zn 2tjes hebben, kleine moeite om dat zelf even af te wassen. Maar nu ben ik eenmaal gewend aan een opgeruimd aanrecht dat alles nu toch maar linea recta in de vaatwasser gaat... Ach ja, gemakt dient de mensen denk ik dan maar!

Deze week komt helaas slecht uit voor mijn moeder wat betreft de opvang van mijn zusje. En ook voor mijn vader helaas... Hij keek al zeker een half jaar uit naar een concert waar hij kaarten voor had. Toen we gister dus dachten dat het ging gebeuren heeft hij zijn kaartje weggegeven en is naar huis gekomen zodat mijn moeder bij de bevalling zou kunnen zijn, mocht het toch gister gebeurd zijn. Heel lief van hem, hij wist hoe graag mijn moeder bij de bevalling zou willen zijn dat hij het risico niet wilde nemen dat hij er te laat van dat concert terug zou komen. Maar helaas reden we gister weer onverichter zake weer naar huis en heeft hij het dus voor niks gemist. Nu gaat hij verder alles proberen om toch thuis te kunnen zijn, al gaat best moeilijk worden. Vind het echt heel fijn om te zien hoe mijn ouders er naar uitkijken, beide kunnen ze al helemaal emotioneel worden van het vooruitzicht alleen al opa en oma te worden. Natuurlijk ook mede doordat dit hun eerste en misschien wel enige kleinkind gaat worden (zoals we er nu over denken laten we het er maar bij eentje) aangezien mijn zusje nooit kinderen zal kijgen. Bij mijn schoonmoeder is dat hetzelfde geval, mijn vriend is haar enige kind... Dat betekent dus dat ons kind helemaal geen neefjes en nichtjes zal hebben straks.

Steeds meer last van pijntjes en steekjes, maar ng niet in zo'n mate dat je van een wee kan spreken. Verreweg niet. Wachten weer geduldig af
Blond, wat lief van je vader om die kaartjes weg te geven. Bijzonder dat jullie meisje waarschijnlijk hun enige kleinkind zal worden en ook die van je schoonouders. Wat zullen ze blij zijn straks (en nu natuurlijk ook al).

Hopelijk levert al dat gerommel in je buik alvast wel een centimertje (of twee, drie) ontsluiting op. Zou wel fijn zijn. Heb je alvast wat voorwerk gehad!

Een droger, echt geweldig, alhoewel ik hem alleen gebruik voor handdoeken en onderbroeken. Straks met zo'n kleintje zal hij wel veel meer gebruikt gaan worden, denk ik. En een vaatwasser is helemaal super, al was het inderdaad alleen al om dat opgeruimde aanrecht. Vroeger vond ik afwassen namelijk best gezellig met zijn tweeen. Beetje kletsen en ouwehoeren enzo.

Grappig Blond (nou ja, voor jou dus niet begrijp ik), maar mijn borsten zijn ook nauwelijks gegroeid. 1 kleine cupmaat. Es, jij hebt inderdaad een flinke maat, zeg! Ik kan je ook niet helpen, je zult naar een speciaalzaak moeten. Misschien even wat zaakjes opzoeken op internet en dan bellen voordat je er heen gaat? Anders ga je misschien voor niets?

Maar Blond, iedere vrouw schijnt een dag of wat ballonnen te krijgen in verband met stuwing na de bevalling. Ik zou zeggen: neem wat foto's en verras je man met deze reportage met Sinterklaas of Kerst, haha. Moet je wel proberen verleidelijk te kijken een dag of twee na de bevalling...

Heb weer eens een luie dag (goh?). Kan me nergens toe zetten, terwijl ik gisteren er nog wel aan zat te denken om het hele huis schoon te maken. Moet mezelf gewoon even een schop onder de kont geven, maar ik heb even geen zin om al waggelend een was in de wasmachine te doen en dat er weer waggelend uit te halen en op te hangen en dan waggelend boodschappen gaan doen, oftewel: ik heb een ik-wil-niet-meer-waggelen dag.

Mimmie, wat grappig dat jouw kindje zo lekker mee zat te bewegen op de muziek van Tarzan! Mijn kindje is net als die van Blond. Reageert niet op geluid. Ben naar concert geweest (wel al een poosje geleden) en was bang dat de bas misschien te luid zou zijn, maar volgens mij heeft ze stilletjes genoten. En ik heb haar van de week voor de eerste keer voelen schrikken, maar dat was voornamelijk omdat ik zelf schrok van een keihard geluid. Zeg maar het geluid van twee pannendeksels die tegen elkaar aan werden gekletst, maar dan net even anders.

Plieno, lekker is dat, he, in bad direct 's ochtends vroeg. Vind ik ook heerlijk. Worden alle spieren lekker warm. Sowieso in bad, ben zo blij met ons bad!! Over luxe dingen gesproken. Lig er bijna elke dag wel in. Dan reageert onze kleine trouwens wel, want ik kom dan helemaal tot rust. Plus ik heb het gevoel dat mijn bekkenpijn daardoor minder wordt.

Nog even een vraagje: wat hebben jullie allemaal aan babyverzorgingsspul in huis gehaald. Ik kom niet verder dan sudocreme en babybadspul. Terwijl ik altijd enorm veel tubetjes en flesjes bij iemand anders op een commode zie staan. Heb al even aan mijn zus gevraagd, maar die wist eigenlijk ook niet meer te bedenken voor als baby's net geboren zijn. Babyshampoo lijkt me niet nodig direct in het begin en olie... tsja, misschien ook meer iets voor later als je een beetje weet wat voor huidje je baby heeft of reageert op kou of voeding etc.
Hier kom ik nog op terug
Plieno: Check, heb net een mailtje gestuurd naar gmail!

Verder alleen ff kort checken of er al actie was bij Blond... Helaas nog niet...Ga nu ff boodschappen doen en kom dan de tribune weer bemannen!
Spannend!

Blond; je bent dus duidelijk wel aan "het rommelen"...

Laat die echte weeen maar komen en probeer het nu nog rustig aan te doen en lekker in beweging blijven.

Douche, stukje lopen, beetje hangen..... noem maar op!

Hopelijk komt jullie meisje vanzelf en hoef je niet ingeleid te worden, maar als ik het zo hoor heb ik er alle vertrouwen in!

Ik neem ook plaats op de tribune en wacht gespannen af!

xxxx Jessel
Jeetje.. een paar dagen niet geweest en wat een spanning voor Blond!! Moet de rest nog even bijlezen. Ik heb het nog druk tijdens mijn verlof dat maandag is ingegaan. Vandaag lekker op pad geweest en vanmorgen bij de VK geweest. Het kindje is aan het indalen en ligt met het hoofd in ieder geval al de goede kant op. Bloeddruk nog steeds goed.

Morgen ben ik heel de dag thuis, dan wil ik eens gaan beginnen met het wassen van de lakentjes enzo. Zal dan ook even een foto van het kamertje op de gmail zetten.

Blond succes!!

X Lumiere
Iemand limonade? Of een sinassnipper?

Ik zit al de hele dag op de tribune, heb alleen niet de fut gehad om uitgebreid te schrijven.

Lily: de tabel heb ik al aangepast, ik wil je in ieder geval een hart onder de riem steken. Ik heb het idee dat onze meiden heel snel geholpen worden door hun artsen, er komt dus ook vast gauw een kleintje voor jullie. En dan zitten we met jou samen de weeen weg te puffen!

Bri: ik heb expres een digitale test gekocht van CB, omdat daar zo leuk 'zwanger ' in komt te staan. En dan bij de eerste test twijfelen of het woordje 'niet' het misschien niet doet.... Succes meisje!

Blond: voor je het weet heb je inderdaad wat cm ontsluiting, scheelt weer hard werken. Ik zou geloof ik niet met je willen ruilen, ik word nu al een beetje murw van alles wat ik voel, jij weet gewoon dat het nu MOET gebeuren, en je zit maar te wachten. Fijn dat je lief thuis is en je ouders hebben veel voor je over, heerlijk is dat. Is wel een mooie datum 10-10, dus schiet maar op :-D

Ha lumiere: wassen is reuzeleuk, ik ben al klaar!

KQ: fijn he, die luie dagen. Ik ben vandaag al minder lui, heb weer gefietst, net als gisteren, en dat past eigenlijk niet. Bij de pedicure geweest en heb net heerlijk anderhalf uur geslapen.

Qua producten: wij hebben een pot sudocreme, zeepvrije wasgel en olie. Ik zou ook nog niet weten wat ik meer zou moeten hebben voorlopig. Ik heb zelf een droge huid en wilde dus die olie vast in huis hebben.

Mimmie: gezellig, dat gewiebel in je buik. Heb je al venijnige trappen gehad? ik een paar, is niet lief van de baby, haha!

Es: gezellig dat je er zo vaak bent! Heb je een beha kunnen vinden? Ik zou naar Future Maman gaan, maar die zit niet overal. Ik ben zelf ongeveer 1,5 maat aangekomen, hou rekening met stuwing, heb dus 2 maten grotere bh en zit op een D nu. Heb het idee dat ze wat meer zijn gaan hangen, ikhoop dat het meevalt.

En haal maar vast een witte kool in huis (koelkast), schijnt heeeeeel erg goed te helpen tegen stuwing.

Dat was het even voor nu, sorry als ik iemand mis. Ik ga nu even een oudteamgenootje mailen, ze is net zwanger.

Liefs,

Soepie!
*zucht*

Dames, ga maar weer van die tribune af, tenminste voor mij hoeven jullie er niet te blijven zitten.

Het was allemaal vals alarm. Ik ben weer terug bij af.

Aangezien ik sinds maandagavond/nacht helemaal geen vruchtwater meer ben verloren, en op de echo in het ziekenhus bleek dat ik nog veel vruchtwater had hebben ze daar net een testje gedaan om er zeker van te zijn of mijn vliezen daadwerkelijk gebroken zijn. NIET DUS! Op zich wel vreemd, want ik zou echt niet weten wat het anders had kunnen zijn, maar goed, ik neem aan dat ze in het ziekenhuis wel verstand van zaken hebben. Anders dus dan die stomme vk van me. In het ziekenhuis waren ze ook erg verbaasd dat die vk had gezegd dat ik het opgevangen vruchtwater weg moest gooien terwijl het de standaard procedure is het mee te nemen naar het ziekenhuis ter controle daar.

De vk in het ziekenhuis vroeg me zelfs of het die vk is geweest waar ik dus al een tijdje mijn twijfels over heb. Dat wil toch wel wat zeggen lijkt me!

Maar ik ben dus nu weer overgedragen aan de vk praktijk waar ik net meteen naar toe ben gegaan om verder te overleggen hoe of wat. Het fijne was dat de vk die nu spreekuur had het zelf aankaarte, en vroeg of ik wel verder wilde met die andere vk. Heb haar verteld over mijn twijfels, en ook angst haar alsnog te krijgen op mn bevalling als zij weet hoe we over haar denken. Zij heeft toen aangeboden dat ze met de rest van het vk team wil overleggen dat iemand haar dienst kan overnemen mocht het zo uitkomen dat zij net dienst heeft tijdens mijn bevalling. Maar feit is dus nu wel dat zij dus echt onkundig is. Ze heeft nota bene aan mijn 'vruchtwater' zitten ruiken (wat erg naar die perineum olie rook!) en vond het een overduidelijk vruchtwater luchtje Moet wel zeggen dat ze wel zekerder overkwam dan tijdens de spreekuren op de praktijk, had er daarom eerst wel een goed gevoel over na de eerste controle bij mij thuis. In het ziekenhuis bleek echter ook dat ze het raar vonden dat ze me niet meteen 's middags had gestuurd ipv wachten tot 's avonds, en hetzelfde hoorde ik net ook van de andere vk. Maar goed, morgen wordt ik door de vk praktijk gebeld om te zeggen of alle collega's instemmen met het plan om haar diensten over te nemen. Hope so...

Anyway: Ben weer helemaal terug bij af, beetje anti-climax, ging er al helemaal vanuit morgenavond te bevallen en nu blijkt dat niet zo te zijn. Wist in de auto terug naar huis niet of ik nou moest lachen of huilen. Waren er beide stil van! Vriend gaat morgen gewoon weer aan het werk.

Maar aan de andere kant ben ik ook wel heel blij dat alles gewoon weer bij het oude is, hoef niet ingeleid te worden, alles kan lekker op ons eigen tempo én ik mag weer lekker thuis bevallen Dat vind ik toch ook wel heel fijn. Nog een voordeel, we hebben nu weer een super check up gehad, baby doet het uitstekend! CTG scan gehad,die vandaag er gelukkig wel heel goed uitzag, en nog een groei echo waaruit bleek dat ze gelukkig heel gemiddeld is, 3300 gram nu, dacht ergens dat ik een mini meisje zou krijgen, door mijn kleine buikje. Maar ze doet het gelukkig allemaal goed!

Voel me ergens heel stom. Ik kan er zelf natuurlijk niks aan doen, maar toch. Denkt er ook eentje dat ze gaat bevallen

Sorry voor het lange verhaal, maar moest even mijn frustraties kwijt
Nou zeg Blond wat een verhaal!!!

Wat een spanning allemaal en wat een gedoe met die VK zeg . Wel fijn dat je het nu besproken hebt met die andere VK die je wel fijn vindt.

Ik hoop voor je dat de rest van het team meewerkt, maar ik denk van wel hoor als ik dat verhaal zo lees. Die VK moet echt even terug naar school denk ik zo

Goed hoor dat jullie meisje het uitstekend doet. En fijn dat je weer lekker thuis kan bevallen! Beetje valse start maar misschien ben je nu wel extra relaxed als het uiteindelijk wel echt begint.

En meid, tuuuuuuuuuurlijk is het niet stom om te denken dat dat vruchtwater was! Als je een plas water verliest lijkt me dat toch logisch! (of had je misschien een vaginale douche genomen ?!?! )

Veel liefs en succes de komende dagen!

Wolfje
Arme blond.....

Je voorgevoel over de vk was dus erg goed, ik hoop voor je dat je haar nooit meer hoeft te zien! Blijkbaar wil je meisje nog niet.

Ik leef met je mee en blijf gewoon lekker zitten op de tribune, misschien verras je ons nog!

Knuffel!
Blond, wat een bijzonder verhaal. Natuurlijk is het logisch dat jij op je gevoel en de informatie van je vk/ziekenhuis afgaat.

Nu heb je wel een hele voorspoedige thuisbevalling verdient!

Wat een bijzondere tijden moeten dit voor je zijn, nu moet je misschien echt nog even geduld hebben, ik hoop dat je dat goed trekt.
Jeetje Blond, wat een verhaal, zeg. En wat een ongelofelijke doos zeg, die VK. Voel je alsjeblieft in ieder geval niet stom. dat is zij!!

Kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen.

Maar nu lekker thuis bevallen, zonder HAAR, en dan hopelijk een beetje overtijd, zodat je met Kerst en Oud en Nieuw nog verlof hebt.

Ach, je moet maar zo denken, alle dames die verlof hebben, hebben een verzetje gehad gisteren en vandaag, haha, kunnen wij ook alvast wennen aan de spanning die zal gaan stijgen de komende dagen/weken.

Bri, we zitten ook nog op de tribune voor jou, he?? Hoe is het? Ga je morgen nog testen of ...toch ongi geworden?
Hier kom ik nog op terug
Blond, ik bewonder je aanpak. Goed dat je die VK ter sprake gebracht hebt. Wat een doos! Let maar op, zodra je wat tot rust gekomen bent van deze bewogen dag en avond besluit je meisje om de weide wereld te gaan verkennen. Geniet nog even lekker van je verlof. Enne, er gebeurt meer hoor hier dus ik blijf nog even lekker op de tribune. Volgens mij heeft Bri nog wat te posten. Hopelijk goed nieuws!
quote:Kingsqueen schreef op 10 oktober 2007 @ 07:03:

En gelukkig daar was Dokkie ook weer even. Hoe gaat het Dokkie?? Jij hebt het echt druk, he? In het begin was jij volgens mij 1 van de drukste posters en de laatste tijd niet echt meer. Let je wel een beetje op jezelf?

Hoihoi,

Klopt wel dat ik er eerst vaker was, maar januari/februari zijn bij mij erg rustige maanden en dan heb ik dus wat meer vrije tijd en ben 's avonds niet zo moe. Nu is het wel druk en ben ik ook nog zwanger, dus 's avonds niet zo'n fut om lang te forummen. Bovendien heb ik een beetje last van mijn heupen, vooral als ik lang op de bureaustoel zit of een eindje moet lopen. Straks als ik verlof heb ben ik hier vast niet meer weg te meppen!

Blond, tjeemig wat een verhaal! Zitten we nog voor niks op het puntje van onze stoel... Urine met perineumolie ruikt vast een beetje naar vruchtwater...

Overigens vond ik het vruchtwater een tamelijk bekend, weeig luchtje hebben... van sperma namelijk Dat hoor je nou nooit iemand zeggen
Hallo allemaal!

Dok, wanneer ga jij (als zelfstandige) eigenlijk met verlof? Heb je je vervanging ook goed geregeld voor het geval je iets eerder dan volgens planning moet minderen (hoop ik natuurlijk niet voor je)?

Kingsqueen, wij hebben inderdaad dankzij de VK van Blond ons verzetje gehad. Maar zo veel spanning voor niets gun ik niemand. Blond weet nu in elk geval dat ze er niet alleen voor staat en dat man en ouders erg lief meeleven (hoort ook zo, maar is toch fijn).

Blond, misschien komt jullie meisje nu wel in een week die voor je ouders veel makkelijker is om er bij te zijn voor je moeder. Watheerlijk dat jullie meisje het zo goed doet en zo mooi op gewicht is!

Bri, ook hier een hele nieuwsgierige lezer. Hoop niet dat het een slecht teken is dat je nog geen melding hebt gedaan, je ging toch deze ochtend weer testen?

Lumiere, succes met wassen! Wordt wel echt dan, he?

Es, ik zag geen mailtje van jou in de gmail. Heeft iemand je soms al toegang gegeven en het mailtje verwijderd? Of wil je het nog een keer proberen?

Dit was het weer even voor nu.

Lekker rustig dagje voor mij vandaag. Kan ook geen kwaad, want ik stond al op met steken ivm het ingedaalde kindje. Gisteren en eergisteren haast geen last van gehad, dus ik hoopte dat dat gesteek voorbij zou zijn. Helaas.

Groeten,

Plieno
Hallo lieve allemaal,

vandaag precies 38 weken. Binnen nu en 4 weken zal ons kleine meisje zich laten zien. Vind het nu wel heeeeeel erg spannend worden. Ik had sowieso niet gedacht dat ze met 37 weken zou komen, maar nu komt het allemaal wel heel dichtbij.

Blond, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht of misschien is het nu toch allemaal wel echt begonnen.

Es, ik zag ook geen mail van je, wilde ik inderdaad gisteren nog schrijven.

Plieno, dat gesteek klinkt niet fijn... Lekker rustig aan doen inderdaad en beetje genieten van het zonnetje. Schijnt die ook bij jullie? Word er helemaal vrolijk van.

Vandaag ga ik juist geen rustig dagje hebben, heb ik vanochtend besloten. Mijn bekkenpijn was weer wat minder en waggel ik daardoor ook minder, dus ik ga vandaag echt de laatste babywasjes wegwerken (dus ook strijken, bah!). De babykamer nog een keer van top tot teen schoonmaken en de commode beetje handig inruimen. Dat laatste is trouwens best lastig. Het hierover nadenken vergt best wat energie als je zwanger bent....

Soep, ik las dat jij ook eigenlijk niets bijzonders aan verzorgingsspul hebt. Mijn zus zei trouwens dat ze binnen een week enorm veel tubetjes etc. had en dat ze nog nooit zo vaak bij de apotheek was geweest als toen haar zoontje net was geboren, vitaminedruppels, spul tegen spruw en ga zo maar door. Ze wist het niet eens meer allemaal.

Dok, dat verklaart een hoop (die rustige maanden). En dat vruchtwater naar sperma zou ruiken, dat heb ik nog nooit gelezen inderdaad, maar ik zal er eens op letten. Want in het geval van sperma ligt het heel erg aan wat de man heeft gegeten, maar misschien eet jouw man wel graag lekker zoet fruit?

Dus... leuk onderwerp zo op de vroege ochtend.

Britje, hoe is het met je meid? Ik hoop zo op goed nieuws!!!!!!

Meiden, fijne dag en ik kom vandaag nog wel weer langs natuurlijk!
Hier kom ik nog op terug
O Luum, leuk dat je er weer bent en heerlijk voor je dat je verlof hebt.
Hier kom ik nog op terug
Meiden, een leuk topic: spullen waar je uiteindelijk niets aan hebt gehad. Dan valt het wel mee bij ons thuis, zeker met verzorgingsspullen.

De hele nacht last gehad van onderbuik, zal wel verder indalen zijn geweest. Ook last van rug (dus een beetje zoals ongesteld) en ik dacht: als er ook nog weeen komen, hoe pijn doet dat dan? Voelde me een beetje een watje....

Haha, sperma, grappig. Of had jij net gesext, Dokkie ;)

Blond heeft zich nog niet gemeld, net als Bri, ze maken het spannend voor ons.

Ik zit met een zeeeeeer beweeglijke baby te wachten op mijn zusje, die gaat gezellig mee naar de verloskundige.

KQ: zet 'em op met je wasjes!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven