Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed

03-05-2010 18:36 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar ondergoed. Ik heb een aantal erg strakke jurken, en al mijn ondergoed tekent er onder af. Ik ben dus op zoek naar body's, onderjurken en meer van zulks. Ik dacht zelf aan dit soort dingen (maar heb er helemaal geen ervaring mee):

Nou ben ik slank en heb geen grote borsten (70C) dus het hoeft niet extreem ondersteunend of corrigerend te zijn. Verder hoeft het ook niet mooi te zijn. En het belangrijkste: het hoeft echt helemaal niet duur te zijn, liefst zo goedkoop mogelijk

Op de site van de hema zeg ik alleen body's en figuurcorrigerende hemdjes.

Wie van jullie koopt weleens zoiets en waar dan?
Wolford via Ebay, niet goedkoop maar supercomfortabel.
Welk gedeelte van je ondergoed tekent zich af? Bij zo'n body heb je net zo goed nog vergelijkbare randen van een onderbroek
Ik zag laatst bij Miss Etam figuurcorrigerende onderjurkjes hangen. Bij de V&D heb ik zo ook wel eens zien hangen (volgens mij van Triumph) maar die was erg prijzig.
Orublu en Woolford hebben stringbodies, misschien zit daar wat bij. O.a. te koop bij de Bijenkorf.
Ik heb bij hunkemoller een string gekocht die helemaal glad is, geen naadjes heeft en je onder de strakste jurk nog niet ziet zitten.
Ik wil die string weleens proberen maar ik geloof het haast niet.... eerlijk gezegd. (maar ik zal het zeker proberen hoor ik kom binnenkort naar Nederland en ga er een dag voor uit trekken).

Waar tekent het zich af bij normaal ondergoed? Mijn beha op mijn rug, en mijn onderbroek overal, of ik nou een losse string draag of een mega strakke of een gladde, of zo'n boxertje, je ziet gewoon waar het ophoudt. Zo'n soort onderrokje zoals op de derde foto lijkt me dan ook ideaal, maar liefst wil ik eigenlijk iets wat dan vast zit aan je beha of in elk geval ook zo hoog komt, dat die beha niet alsnog tekent.

Bedankt voor de tips so far!!!
Misschien zeg ik nu iets héél raars...maar is géén ondergoed niet een oplossing?
Ja Coffeepot, dat is toch nog het mooiste onder een strakke jurk
Dat ziet er wel het mooiste uit, maar de jurkjes zijn ook vrij kort, ik zie het niet zitten om een Britney te doen

En ik weet niet of jullie het weleens gedaan hebben, zonder ondergoed in kleding, ik alleen in spijkerbroek (niet voor de mooi ofzo) en ik ben bang dat in een dunnere stof je na een tijdje een vlek krijgt van je afscheiding. Misschien een overdreven angst maar echt lekker zit je dan niet meer geloof ik

Ik denk trouwens dat het wel mooier kan zijn met een onderjurkje, zonder ondergoed zie je bv. het gat van mijn navel, mijn tepels, enzovoort. Als je er wat straks onder hebt is het gewoon helemaal glad (denk ik en hoop ik).

Ik heb in elk geval al een aantal ideeën waar ik zelf niet opgekomen zou zijn (Miss Etam, Wolford, Orublu), dus ik ga goed rondkijken!
Als je panty's draag, een inlegkruisje in je panty en geen onderbroek dragen.

Met 70C kun je de bh misschien weglaten?
Heb je wel de goede maat beha en broekje aan? Er ging een wereld voor me open toen ik een keer naar zo'n ouderwetse lingeriezaak ging. Ik werd geholpen door een vijftigplusser met bril met koord en pen in het borstzakje. Ze kwam steeds in m'n pashokje kijken (quelle horreur!), maar ze heeft me wel het fijnste ondergoed van de wereld verkocht.

Ondergoed dat goed zit tekent niet, zei ze met zo'n pruimemond.
anoniem_91217 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 17:51
Reden: ik wordt... mijn hemel
% gewijzigd
Of de "Invisible String" :

Er zijn inderdaad strings, shorts en hipsters te verkrijgen die naadloos zijn van Sloggi (klinkt oudbollig maar is het niet.) Ze zitten heerlijk en tekenen niet! Heb er goede ervaringen mee. Misschien een tip om een kijkje te nemen op de site van lingerie at home daar hebben ze ook corrigerende lingerie!
AE, dat is inderdaad wel een mogelijkheid. Wel een extreem onflatteuze denk ik , ik ga het wel proberen om te zien hoe dat staat. Beha is inderdaad niet perse nodig, ik draag er niet altijd één.

Katherina, ik heb me ook laten opmeten, het tekent niet in de zin dat er vlees overheen bolt ofzo, maar je ziet gewoon de randjes en naadjes. Bij bv. een zijden jurkje zie je dat altijd bij een gewone onderbroek of string en beha, volgens mij.

Lady Phoxy als je hem ´s avonds eraf trekt heb je meteen een bikiniwax?

Aniek, thanks voor de tip, ik ga meteen kijken!!!

Bedankt voor het meedenken dames!
Deze heb ik.

http://www.sloggies.nl/products/Sloggi- ... pster.html Zit heerlijk, tekent niet en is er in verschillende kleuren en stoffen.
quote:Margaretha2 schreef op 05 mei 2010 @ 11:26:

Lady Phoxy als je hem ´s avonds eraf trekt heb je meteen een bikiniwax?

Bedankt voor het meedenken dames!

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik denk dat de boel ook meteen goed bijgewerkt is

Heel handig toch, als je op een feestje een leuke vent tegen komt? Je weet zeker dat alles netjes is, als de kleren uit gaan...
womensecret

Voor corrigerend en onzichtbaar ondergoed.
Womensecret zit hier ook (woon in het buitenland) en ik vind het drie keer niets. Maar dat kan komen omdat alle cups die ze verkopen B zijn

LadyPhoxy, ja ideaal. Alleen het wel een lust-killer denk ik (zo´n bikiniwax, maar ook het aanzicht van dat ding )

Thanks HanZie, ik ga die ook proberen!
Oh wacht k zie nu dat Womensecret heel wat anders is dan wat ik dacht. Ik verwachtte dit.

Maar bij die website moet je online bestellen leveke? Ik ga wel even rondneuzen, ik durf alles online te bestellen behalve beha´s, die moet ik echt passen want niet elk model zit goed.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-04-2011 23:09
Reden: spam
% gewijzigd
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jurkjes die een beetje doorschijnen? Heb onlangs een katoenen jurkje gekocht en toen ik het onlangs wilde dragen, zag ik dat het een beetje doorschijnt; je ziet de contouren van mijn billen. Dragen jullie dan een onderjurkje/onderrokje (ben er nog niet veel tegengekomen eigenlijk!) of stoort dit jullie niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven