Rare smaak bultjes op tong
dinsdag 4 mei 2010 om 12:45
Achter op mijn tong heb ik wat vergroote smaak bultjes.
Ze doen niet zeer, ik heb er geen last van, behalve een wat rare smaak in mijn mond, vooral als ik water drink.
Ik ben net goed verkouden geweest en heb neusspray gebruikt, dus ik denk dat het daar aan ligt.
Maar ik heb inmiddels al een week deze bultjes en het wordt niet minder.
Ik zal er dus even mee naar de dokter gaan, maar ben benieuwd op iemand dit ook wel eens heeft gehad?
Ze doen niet zeer, ik heb er geen last van, behalve een wat rare smaak in mijn mond, vooral als ik water drink.
Ik ben net goed verkouden geweest en heb neusspray gebruikt, dus ik denk dat het daar aan ligt.
Maar ik heb inmiddels al een week deze bultjes en het wordt niet minder.
Ik zal er dus even mee naar de dokter gaan, maar ben benieuwd op iemand dit ook wel eens heeft gehad?
dinsdag 4 mei 2010 om 13:12
Ik vind dat normaal, en het plaatje van Noa geeft dat ook aan.
Ik ervaar eveneens, dat de smaak nog niet helemaal terug is, als de verkoudheid nog maar net voorbij is.
Ik dacht dat aften ergens anders zaten: binnenkant lip, op tandvlees en op rand van de tong, maar niet achterin.
Ik ervaar eveneens, dat de smaak nog niet helemaal terug is, als de verkoudheid nog maar net voorbij is.
Ik dacht dat aften ergens anders zaten: binnenkant lip, op tandvlees en op rand van de tong, maar niet achterin.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 4 mei 2010 om 13:14
dinsdag 4 mei 2010 om 13:59

dinsdag 4 mei 2010 om 14:04
Ga ik proberen Ainne, ben ook al aan het gorchelen met mouth-wash.
Maar zijn het gewoon wat geirriteerde pappillen?
Vind het best logisch dat dit kan na een flinke verkoudheid. En ik heb nogal veel neuspray gebruikt ( ik moest vliegen, had trouwerij en vroeg Konningedag gevierd (17april), dus ik had geen zin om verkouden te zijn ), normaal ben ik niet zo van de medicijnen en pilletjes.
Maar zijn het gewoon wat geirriteerde pappillen?
Vind het best logisch dat dit kan na een flinke verkoudheid. En ik heb nogal veel neuspray gebruikt ( ik moest vliegen, had trouwerij en vroeg Konningedag gevierd (17april), dus ik had geen zin om verkouden te zijn ), normaal ben ik niet zo van de medicijnen en pilletjes.

dinsdag 4 mei 2010 om 14:38
Geen idee wat het is, heb er niet voor geleerd, maar heb vorig jaar last gehad van iets dergelijks, voelde alsof er wat dwars zat achterin, soort van "harige tong" noemde ik het. En op aanraden van een reformwinkel heb ik toen de tea tree mouthwash geprobeerd (erg sterk, dus even iieeeks) en dat werkte perfect.
dinsdag 4 mei 2010 om 14:52

dinsdag 4 mei 2010 om 15:00

dinsdag 4 mei 2010 om 15:40
quote:vivagirl schreef op 04 mei 2010 @ 15:00:
En aan de openings topic kun je mischien ook merken dat mijn NL achter uit gaat. Smaak bultjes is dus gewoon taste buds vertaald uit het Engels, maar ik kon er in het nederlands echt niet op komen!Ik wist overigens direct dat je (smaak)papillen bedoelde.
En aan de openings topic kun je mischien ook merken dat mijn NL achter uit gaat. Smaak bultjes is dus gewoon taste buds vertaald uit het Engels, maar ik kon er in het nederlands echt niet op komen!Ik wist overigens direct dat je (smaak)papillen bedoelde.
World of Warcraft: Legion