Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
He jammer, ik hoopte dat het lukte, weet niet wat ik verkeerd heb gedaan...

Bedankt voor de felicitaties

@Troela, hoe is het gesprek met je baas gegaan?

@Piekerien, natuurlijk is dat wel een spannend moment, haha! Vanaf nu pilloos, echt fijn he! Goed je best gaan doen op vakantie dan.

@Joda, verschrikkelijk he, die dagen voor je NOD. Alles wat je voelt is ineens een zwangerschapskwaal. Ik heb het nu ook hoor, ik blijf die menstruatie krampen voelen, geen bloed meer, maar ik houd er toch rekening mee dat ik in de komende dagen gewoon ongesteld ga worden. Zal natuurlijk een eeeenorme teleurstelling zijn, maar ik houd het wel in mijn achterhoofd!

Succes met wachten!

@Lazuurtje, veel plezier dit weekend!
@ Nolleke,

ik heb je link die ik zie zelf ingetypt en heb je foto kunnen zien! Ik zie toch echt een streep. Ik zou het interpreteren als zwanger.
Nolleke gefeliciteerd! Wat super voor jullie!
@Marill, dat is een goed idee ja, die link gewoon intypen.

Ben blij om je mening erover te horen!

@Marloes, dank je! Jij ook bijna je NOD, spannend!
@nolleke; ik zie ook een duidelijke streep hoor! Als zo'n duidelijke streep geen zwangerschap betekend, dan eet ik mijn hoed op
dubbel
@chocolatelover: Inderdaad een kleine toevalligheid! Wel leuk :-) Wie weet worden we ook wel tegelijkertijd zwanger, haha. Als ik denk aan zwanger zijn dan word ik helemaal warm van binnen. De eierstokken rammelen bijna m'n lichaam uit.

Tegen m'n vriend probeer ik me rustig te houden. Toen ik bijvoorbeeld heel quasi laconiek vroeg of ik zou stoppen na deze strip. Hij reageerde heel droog met "ja is goed". Waarop ik zei, "nou dan slik ik donderdag de laatste".

Daarop liep ik weg en deed een dansje buiten zijn gezichtsveld!

Nou...Op een vruchtbare vakantie dan maar! Here we go!
anoniem_6459539699668 wijzigde dit bericht op 06-05-2010 17:01
Reden: spelfout
% gewijzigd
@nolleke, ik zie zeker een duidelijke streep! (Voorzichtige) felicitaties, super meid!
Wauw Nolleke, gefeli!!! Super hey! Geniet er lekker van met je vriend.

Hier ietsje minder. Getest vandaag (3 dagen voor NOD) met zo'n hypersensitieve test. Geen streep Beetje treurig, maar ook weer niet want ik ben pas deze maand begonnen en heb nog zeeën van tijd. Bovendien wil ik liever een lentekindje (haha sorry Nolleke, grapje)

Ook wel blij dat ik voor m'n NOD heb getest want nu kan ik tenminste rustig leven tot ik ongesteld ga worden

Fijne avond iedereen!!
Jeetje begin me ook helemaal zwanger te voelen door jullie verhalen over positieve testen en krampjes, steken en gevoelige borsten hahaha!

Aanvulling: lees het topic over bevallingstips! Ben weer even genezen hahaha
Hahaha @Johanna, ik heb deze ook net gelezen..maar ik moet in december aan de bak.. Oh ohhhhh!!!

@ Nolleke Wauwwww is het echt zoooo??? Whieee dat zou super zijn zeg!! En leuk he als je kerel zo meeleeft, heeeeeeeerlijk! Mijn vriend is er ook zo veel mee bezig, echt lief!! (L)

@ Troela, ben ook erg benieuwd naar de reactie van je baas. Ik ga het dinsdag ook vertellen waarschijnlijk, nadat ik de echo gehad heb. Vind het doodeng! Slaat nergens op.. Zij werkt zelf ook 3 dagen (ik werk er nu 4 en wil naar 3) en ik ben begonnen met 3 dagen dus de stad terug naar de orginele invulling van de baan moet kunnen lijkt me.. Maar toch... geen vast contract..brrrr!!

@ Juuls, wat niet is kan nog komen! Hoe moeilijk ook.. afwachten is het enige wat je kunt en hopen dat de bloeding uitblijft hihi! Spannend! Ik wilde ook liever een lente kindje, veel leuker! Ik nu eind dec uitgerekend waarschijnlijk,zuchtt!! Maarja, het ging iets sneller dan gedacht hier

FF een tijdje niet geweest hier, sorry!

Leuk nieuwtje; gister was ik jarig en kreeg ik een ring van mn vriend.. Met DE vraag erbij.. Haha jaja! Niet heel romantisch hoor, want we hadden al overlegd dat we nu echt wel moesten gaan trouwen. Niet alleen voor het kindje nu, ook om alles goed te regelen vwb ons huis en nog wat andere belangrijke plannen voor in de toekomst. Maar toch.. .ik moest keihard lachen toen hij toch maar de vraag stelde, zoooo lief! Haha!

We gaan het heel simpel doen, waarschijnlijk met een tuinfeestje bij ons thuis etc. Ik ben niet zo'n vrouw die droomt van een droomhuwelijk maar vind het om verschillende redenenen toch wel belangrijk. Goh heeeee ik word echt volwassen joh! Zwanger...trouwen..whieeee!

As dinsdag heb ik mn echo..dan weet ik EINDELIJK wanneer ik uitgerekend ben! Spannend, ook wel omdat ik het nog steeds niet echt geloof. Gaat het allemaal wel goed, etc.. Eng!

Ik voel me trouwens niet zo heel erg goed sinds vorige week al niet natuurlijk.. Heel erg moe, sporten gaat supermoeilijk, heb me er al bij neergelegd dat ik het gewoon niet moet doen voorlopig ik krijg gelijk buikpijn, superirritant! En tot een uurtje of 12 in de middag ben ik niet vooruit te branden.. Daarna gaat het wel weer om vervolgens rond 18 uur neer te storten op de bank en me niet te interesseren of er nou wel of geen eten op tafel komt. Hihihi!! Arme vriend!

En heb vandaag mn eerste smoesje gebruikt... Mn vriend moest echt ff het toilet schoonmaken (na de verjaardag ieuwww) want ik moet anders echt kokhalsen hoor!! Whahahah! Stiekem he!

Fijne aaf meiden!
@ Johanna, ja ik had ook op het bevallingstopic zitten lezen. Maar wat nog erger is, zijn bevallingsfilmpjes op youtube.. Dan ben je echt even genezen!

@ Angie, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Toch leuk dat je vriend je toch nog gevraagd heeft.

Mij maakt het niet zo uit wanneer ik uitgerekend zal zijn, dat valt gewoon niet altijd te plannen.
@ Juuls, ik snap je teleurstelling. Maar ja, het is ook te mooi om waar te zijn hè, de 1e ronde gelijk raak.
Dank je voor jullie kijk op mijn test, haha! Nu maar hopen dat jij je hoed niet op hoeft te eten, Joda, haha.

En gelukkig word ik niet bang van die bevallingtips, aangezien ik dagelijks bevallingen zie. En ja, nog steeds durf/wil ik zelf ook bevallen.

@Angie, wauw gefeliciteerd!! Al enig idee wanneer jullie gaan trouwen?

Heel veel plezier en succes as dinsdag!

@Juuls, he wat jammer joh!

Haha, het maakt mij gelukkig totaal niet uit wanneer ik uitgerekend ben, maar in de lente kun je wel lekker naar buiten met de kleine ;)

@Meike, je hebt de cheerleaders en uitgerekende datum bij Thir10senses gezet.
Ik wilde net zeggen: thirt10 zwanger!!?? Whihi!! Maar das Nolleke!

GEFELICITEERD meiss!!!! :cheerleader:
oooh wat leuk! Die spanning...grappig dat veel meiden hier net zo para zijn als ik...test te vroeg gedaan vandaag, ook niet eens met ochtend urine dus helaas een streepje i.p.v. een plus...toch nog even twee dagen geduld houden...

Nolleke: Alvast gefeliciteerd, ik heb gelezen dat het wel zo is dan je zwanger kan zijn bij een negatieve test, maar dat het bijna nooit zo is dat je niet zwanger bent bij een positieve...

Ik denk dat mijn ei ook maar in mei bevrucht moet worden, haha...maar misschien heb ik deze ronde (4) meer geluk...we zullen zien...ik duim voor iedereen
@Nolleke: geweldig..! Gefeliciteerd!!
Joehoeeeeee Nolleke!!! Super leuk nieuws...spannend ook de komende dagen, maar dat zit vast goed!

@angie: leuk je echo! ben benieuwd wanneer je uitgerekend bent, toch geen kerstkindje of wel?? Wel vervelend dat je zo moe bent, heb ik de vorige keer gelukkig helemaal geen last van gehad......

Hier een tweede roze streepje zichtbaar bij mijn ovulatietest, dus vanavond en morgen maar even flink aan de slag! Deze cyclus is dan dus 5 en een halve week; het houdt niet op! Als het deze keer niet raak is wil ik heel graag een kortere cyclus!!!! GRRR GRRR.... Ach, wie weet.....dit is pas de 2e ronde....
oh en Nolleke: ik heb ook even op je link gespiekt, en dat lijkt mij een duidelijke JA, hoop veel van deze foto's langs te zien komen de komende tijd..
Gefeliciteerd nolleke!!!

wat leuk!!!! Nou die test is zeker positief hoor!!! Ik snap wel dat het nog een Beetje onwerkelijk is!! Maar wat leukkkkk...

En tuurlijk zijn wij niet bang.. Ik denk altijd als die raare 'domme' vrouwen het ook kunnen, dan kunnen wij het helemaal... Ja toch...

Ik heb het vandaag aan mijn teamleidster verteld... Zij reageerde heel erg leuk.. Mijn afdelingshoofd minder.. Toen we begonnenover nachtdiensten.. (Die zijn officiel niet meer verplicht na 12 weken) zei ik omdat ik dus zo slecht slaap en nu al helemaal geen slaaptabletje durf te nemen.. Dat ik er dan 2 in een maand wil doen...afdelingshoofd begon direct ja of 3 hoor .. Of gewoon 3 .. Ik dacht echt wat doe je nou moeilijk joh trut.. Wees blij dat ik er nog 2 doe.. Mijn teamleidster heeft gelukkig nu al wat nachten veranderd en dat zijn er netjes 2.. 1x 3 zou helemaal niet erg zijn.. Maar als je 1 vinger geeft dan pakken ze direct heel je hand..

Ik was enorm trots op mezelf dat ik zo voor mezelf op durfde te komen.. Hihi heb nu al een beetje dat moederinstinct.. Of hoe moet je dat zeggen....??

Verder heb ik morgen mijn officiële echte echo.. Vriendlief gaat mee. Nu kunnen we rustig kijken .. Ik heb er helemaal zin in!!!

Angie

gefeliciteerd!!!!!! Wat leuk joh!!!

Iedereen succes!!!
Foutje, hersteld, cheerleader staat nu bij Nolleke.

Hier nog 2 dagen voor NOD, spannend... Volgens mij heb ik last van gespannen & grotere borsten; of heb ik dat altijd voor mn menstruatie..... ???????
@ Nolleke ik heb gekeken maar ook voor mij is het een ja hoor hihihi! Gefeliciteerd!!!

@Angie Wat ontzettend leuk dat je vriend je gevraagd heeft! en hoe je het wilt doen moet je toch lekker zelf weten Spannend dinsdag de eerste echo het lijkt me echt super bijzonder.

@ Rihs ik ben trots op je meid! You go girl!! hihihi en suc6 met de echo vandaag.
M'n baas heeft erg positief gereageerd, gelukkig! Hij vertelde dat hij er jaar 3 over heeft gedaan voor z'n vrouw zwanger was en was erg blij voor me dat het allemaal uit zichzelf gelukt is!

Gelijk besproken hoeveel dagen ik wil gaan werken enz, binnenkort afspraak om verder de details te bespreken.

Vandaag m'n collega's (allemaal mannen) op mijn vestiging verteld, erg leuke reacties...wordt wel heel erg echt zo

@nolleke: wat super om die cheerleader te zien staan in de tabel. Geloof je het zelf al?

Die streep op je test is echt een hele dikke duidelijke streep hoor !!

@angie: leuk je eerste echo! Ben benieuwd of je het hartje ook al kan horen, dat is echt bijzonder.

Ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend.

En gefeliciteerd met je trouwplannen!

@Lily30: succes deze dagen he?! Hoop dat het raak is voor! Weet hoe vervelend een lange cyclus is....

@rihs: balen zeg dat je afdelingshoofd zo reageerde, dat wil je helemaal niet horen. Wel fijn dat je teamleider je goed steunt! Hoe was je echo vandaag? Ook al hartje kunnen horen?

En hoe vond je vriend het om te zien?
@meike 1981 wij hebben dezelfde dag NOD zie ik...en ik voel ook van alles....gisteren al even getest maar nog negatief (ik kon natuurlijk weer niet even twee dagen geduld opbrengen..) maar goed...we houden elkaar op de hoogte, de smsjes van ik ben zwanger vliegen me om de oren, behoorlijk frusterend als je dan hoort, ja, het was in een keer gelukt of, het was eigenlijk niet de bedoeling als je zelf zo druk ermee bent..maar goed..we wachten maar weer eens af. Ik moet zeggen dat ik ook niet braaf tijdens mijn vruchtbare periode om de dag sex heb ofzo... toevallig op de dag van mijn eisprong wel..misschien moet ik daar toch iets meer structuur in gaan brengen..
@ Rihs,

fijn dat je teamleider je steunt en niets aantrekken van de afdelingshoofd. Je hoeft helemaal geen nachtdiensten te draaien, dan mag ze heel blij zijn als je er nog 2 wilt draaien in de maand.

@ Troela, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat al die mannen zo leuk reageerden.

Hier zijn we braaf om de dag bezig, en achteraf gaat manlief tegen mijn buik praten. Dan zegt ie "zwem zaadjes, goed jullie best doen". Zo lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven