3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 02:11
zaterdag 8 mei 2010 om 02:13
quote:mamalief schreef op 08 mei 2010 @ 02:11:
[...]
Bij mij was het watervallen mét snot en hardop brullen Moos dus was blij dat ik niet met de 3000-ers was het rustig en donker was in de bioscoop.Dat rustig en donker was dan weer minder. Weet je, bij anderen maakt het me niet uit, maar ik zie er gelijk zo rottig uit ook nog daarna. En als ik eenmaal begin, is het moeilijk stoppen, heel irritant. Wilde dat ik iets wist dat dan te beperken.
[...]
Bij mij was het watervallen mét snot en hardop brullen Moos dus was blij dat ik niet met de 3000-ers was het rustig en donker was in de bioscoop.Dat rustig en donker was dan weer minder. Weet je, bij anderen maakt het me niet uit, maar ik zie er gelijk zo rottig uit ook nog daarna. En als ik eenmaal begin, is het moeilijk stoppen, heel irritant. Wilde dat ik iets wist dat dan te beperken.
zaterdag 8 mei 2010 om 02:21
quote:mocy schreef op 08 mei 2010 @ 02:19:
Ja en dan vragen ze na afloop ook nog 'aan je 'gaat het"...pfff....
Gelukkig had ik dit keer dat het niet ging iemand bij me die snapte dat het niet ging.
En hoe ze ook een hekel heeft aan het woord "kut" mocht ik het nu ongestraft vier keer zeggen voor ik haar erop wees dat ik dat zei
Kutfilm!
Ja en dan vragen ze na afloop ook nog 'aan je 'gaat het"...pfff....
Gelukkig had ik dit keer dat het niet ging iemand bij me die snapte dat het niet ging.
En hoe ze ook een hekel heeft aan het woord "kut" mocht ik het nu ongestraft vier keer zeggen voor ik haar erop wees dat ik dat zei
Kutfilm!
zaterdag 8 mei 2010 om 02:25