kookclub Den Haag

08-05-2010 12:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Houd je erg van eten en eten maken? Wil je jouw kookkunsten verder ontwikkelen en daarnaast leuke mensen ontmoeten? Kom je dan samen met mij koken.

Ik ben 25 en vind koken en eten erg leuk. Omdat ik alleen ben kook ik voornamelijk voor mezelf of vrienden. Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die koken en eten leuk vinden en met mij willen experimenteren, heerlijk eten en gezellige avonden willen hebben.

Ik hoop wat van je te horen,

groeten Melanie
hee melanie ik ben op een ander topic ook aan het stoeien een eetclubje te starten..

Ik houd van koken maar ik vind uiteten ook heel lekker.

Mijn mail adres is mariezegthallo@gmail.com
Hoi Melanie,

Wil je een kookclub met alleen vrouwen, of gemengd? Mijn vriend (28 jr.) is nl. op zoek naar een leuke kook-/eetclub. Dus als je een gemengd clubje wil oprichten, tip ik 'm even...

Groetjes, Marijke
hoi

dit klinkt leuk!

lukt het al een beetje met oprichten

ik mail even
Hoi Melanie,

Wat een leuke spontane oproep. Ijk woon in Den Haag en zou graag lid worden van je kookclub.

Hoop snel van je te horen.

Hoi Melanie,

Ik zag je oproepje en dacht ik reageer. Ik vind het ook leuk om te koken en zou daarom graag deelnemen aan het kookclubke. Ik kom uit Voorburg (naast Den Haag) en ben 22 jaar.

Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes, Jony
Hoi,

Lijkt me ook erg leuk! Zijn jullie al begonnen? Kan ik me nog aansluiten? Ik ben 32 jaar en kook ook voor mij alleen.

groetjes
Hoi hoi,

Kan ik me misschien ook nog aansluiten?

Hou ook wel van koken en vooral de combi koken en gezellig tafelen! Ben 25 jaar en woon in Scheveningen (sinds kort en ken hier dus nog niet veel mensen). Ik hoop wat te horen!

Groetjes Janneke
Hoi Janneke,

Ik woon ook in Scheveningen, toevallig!

Ik vind 't ook gezellig om met een clubje te koken, maar ik heb nog geen reactie ontvangen tot nu toe.

Ik hoop nog iets te horen!
Hallo allemaal!

Ook ik woon sinds kort in Scheveningen en zou het leuk vinden om met mijn hobby koken ( en gezellig samen tafelen) leuke mensen in mijn nieuwe woonplaats den haag en omstreken te leren kennen. Ik vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen en te experimenteren.

Zou leuk zijn als er nog een plaatsje vrij is in de club! Ik ben 29 jaar en single in scheveningen.

Hoop van jullie te horen!
Hallo allemaal!

Ook ik woon sinds kort in Scheveningen en zou het leuk vinden om met mijn hobby koken ( en gezellig samen tafelen) leuke mensen in mijn nieuwe woonplaats den haag en omstreken te keren kennen. Ik vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen en te experimenteren.

Zou leuk zijn als er nog een plaatsje vrij is in de club! Ik ben 29 jaar en single in scheveningen.

Hoop van jullie te horen!
Hoi Janneke en Love2cook,

Leuk dat jullie ook in Scheveningen wonen.

Als we geen reactie krijgen kunnen we misschien met z'n drieen kijken of we nog meer meiden kunnen vinden en een eigen kookclubje kunnen opzetten.

Vinden jullie dat een idee?

groetjes Annet
Dat zou ik ook al leuk vinden, dan hebben we in ieder geval een begin. Al zou ik het nog wel erg leuk vinden als er ook mensen uit den haag of omstreken meedoen. Misschien kunnen we het nog even een kans geven? Tot half augustus bijv?

Groetjes,
Hey hoi,

Leuk jullie reacties!

Laten we het inderdaad nog even de tijd geven (het is tenslotte de tijd van vakanties en we kunnen best nog even wachten toch!? ). Wij kunnen miss al wel een beetje kennis maken via de mail. Goed idee?

Mijn adres: janneke143@hotmail.com

Wie weet tot mails! Groetjes
ik kook graag mee, kan heerlijk koken En kom ook uit scheveningen!
Ik hou ook erg van koken dus kan ik me nog aansluiten?

Groetjes!
hallo suzan en pritje,

leuk dat jullie ook hebben gereageerd! We geven het nog even de tijd voor anderen om te kunnen reageren. Zo te lezen zijn er al een aantal aanmeldingen.

Misschien kan iedereen een mailtje sturen naar Janneke, zie eerdere reactie, dan kunnen alle aanmeldingen worden verzameld. Is dat een idee?
ik zal me gelijk even aanmelden per mail!

Groet, Priyan
Hoi Melanie,

Ook ik ben dol op koken en al een tijdje opzoek naar een leuk kookclubje. Ik woon zelf niet ver van Den Haag vandaan, dus het lijkt me leuk om mee te doen!
Ik heb een email naar Janneke gestuurd trouwens
Hoi allemaal,

Ik zou me ook graag aansluiten :-)

Heb gister een mail gestuurd naar Janneke.

Grtz Ingeborg
Leuk joh een kookclub! Ik kook ook veel.. maar het meest voor mijn vriend.. Naar wie moet ik precies mailen? Woon ook in de buurt dus lijkt me erg leuk!
Hoi Ingeborg en poppy86,

leuk om jullie reactie te lezen. Ook ik ben al een tijdje op zoek naar een kookclubje. Ik vind het leuk om te koken en vanalles uit te proberen. Ook woon ik nog niet zo lang in Scheveningen en lijkt het me leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen.

Laten we elkaar even mailen! Hoop van jullie te horen.

Diewertje (love2cook)

diewertjebuijs@hotmail.com
Hoi meiden,

hoe staat het inmiddels met de kookclub? Ik hou veel van eten en koken en zou me graag aansluiten!! Hoop van jullie te horen!

groetjes Christina
hoi Christina,

we zoeken nog meer deelnemers voor in ons kookclubje.

Mail even naar mij, dan kunnen we verder afspreken en overleggen over het kookclubje.

Mijn emailadres staat hierboven op het forum.

Hoor graag van je!

Diewertje

(love2cook)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven