Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Thema volgende week is Big Band dacht ik.
Huts!
leuk!
Ik vind hier dingen van.
Volgende week idd Big Band

En toch weer die kelvin door

Je kan wel zien wie er stemmen

Alleen maar die jonge meisjes die vinden hem natuurlijk wel leuk
Hmmm wat zag Wendy er vreemd uit gisteren,.. wel goed maar ook wel vreemd Lijkt voor mij alsof ze teveel aan de injectables heeft gezeten, t arme mens kon dr gezicht maar nauwelijks bewegen

jammer trouwens dat Danielle eruit is, vind haar stukken beter dan Kelvin of de steeds slechter wordende Badboyz...
Goed dat Danielle eruit is, wat was ik haar beu.

Dony deed het ook echt slecht gisteravond. Ik heb me regelmatig zitten vervelen, ik vond het thema niet leuk.

En wat zag Stacey eruit.

Inderdaad, de styling... pfff.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zangeres Sarina Kuipers gaat de titelsong maken voor de tweede Snuf de Hondfilm. Dat heeft regisseur Steven de Jong vrijdag gemeld. Sarina was eerder te zien in de liveshows van het RTL4-programma X-Factor.

Snuf en het spookslot is de eerste van twee nieuwe Snuffilms die regisseur De Jong de komende zomer gaat opnemen. Het andere deel heet Snuf en de ijsvogel. De jeugdboekenserie Snuf de hond werd na de Tweede Wereldoorlog geschreven door journalist en GPV-politicus Piet Jongeling.

De twee nieuwe films worden op dvd uitgebracht en door de EO in het najaar uitgezonden. Het is de bedoeling dat een van de twee titels ook in de bioscoop gaat draaien. Hoofdrolspelers zijn nog niet bekend.

Meteen na de twee Snuf de hond-films gaat De Jong de paardenfilm Penny's Shadow draaien, over relatieperikelen op een ponykamp op Ameland.
Eindelijk Danielle eruit!
Kelvin Castrato op speed doet een Saturday Night ´act´, brrr..
Viva naar de knoppen.
Ik dacht dat het niet klopte 35 pagina's in zo'n korte tijd, maar heb zo gelachen om wat er allemaal geschreven is. Alles wat ik dacht toen ik met mijn kinderen aan het kijken was (en toen niet kon zeggen) zag ik hier voorbij komen.

Volgende week schrijf ik tussendoor lekker mee!
hallo lieve mede- xfactor-forummers. Zoals jullie weten ben ik met vakantie. Ik geniet volop maar ik heb wel aan jullie gedacht en het forum gisteravond gemist. Wie praat me even bij?

Wie is eruit?

Is er nog enige kans dat Janna terugkeert..in welke vorm of hoedanigheid dan ook?

Knuffel van Bergje vanuit Aruba......
Ik vond Dony ook opeens niet meer aardig.

Hij zat zo charijnig te kijken na zijn slechte commentaar..
quote:pearle schreef op 08 mei 2010 @ 18:11:

Ik vond Dony ook opeens niet meer aardig.

Hij zat zo chagerijnig te kijken na zijn slechte commentaar..
quote:nikkinuts schreef op 07 mei 2010 @ 21:41:

Ik vind d'r vreemd, niet goed niet slecht, niet lelijk, maar vreemd.

Eens! Er klopt iets niet, ze staat zo te trillen..

En backstage op de bank zijn alle kandidaten enthousiast..., op 1 na, Sumera zit stilletjes in een hoekje...
quote:Bergje65 schreef op 08 mei 2010 @ 17:55:

hallo lieve mede- xfactor-forummers. Zoals jullie weten ben ik met vakantie. Ik geniet volop maar ik heb wel aan jullie gedacht en het forum gisteravond gemist. Wie praat me even bij?

Wie is eruit?

Is er nog enige kans dat Janna terugkeert..in welke vorm of hoedanigheid dan ook?

Knuffel van Bergje vanuit Aruba......

Bergje!

Wat leuk dat je ff langs komt. Danielle is eruit. Je hebt niks gemist hoor, ze waren geen van allen erg goed. Maar hier was het erg gezellig. We hebben het wel over je gehad hoor, waar je nou precies was enzo.

Veel plezier!
Ik heb er hier al meer opmerkingen over gelezen, maar wat is er met Wendy aan de hand? Ik vind haar de afgelopen weken zo afwezig, alsof ze een beetje down is.

Gisteren vond ik het weer iets minder, maar toch het is niet de oude Wendy.
quote:Nachtvlinder22 schreef op 08 mei 2010 @ 21:57:

[...]

Eens! Er klopt iets niet, ze staat zo te trillen..

En backstage op de bank zijn alle kandidaten enthousiast..., op 1 na, Sumera zit stilletjes in een hoekje...Ik heb zo´n vreemd gevoel, net of ze de Mona Lisa is...
Viva naar de knoppen.
Sumera ziet er depressief uit, ze beantwoordt de vragen ook zo raar. Dat heeft niets met de taal te maken denk ik. Een typetje is het wel idd..
Nou poehpoeh, twee weken teruggekeken, wat een onderneming met al die shitreclame er steeds tussendoor. Ik kan geen Nikon, Aquadubbelfris (al vond ik die reclame in het begin wel komisch), voetenspul en 'complicated' meer zien...

Wel leuk met jullie commentaar erbij!

BB ben ik ook wel beu, ik snap niet dat men zo enthousiast is over de zang van die witte; hij heeft een heel vervelend iel stemmetje, ook als hij praat.

Jaap vond ik deze twee keer niet zo geweldig, zeker dat van Seal vond ik niet erg prettig.

Sumera vond ik in de aflevering van gister wel goed op zich, maar ik zou er geen cd van kunnen horen en ik erger me aan haar houding.

Dony: tja, vooral laatste keer beetje jammer. Big band zou een goeie revanche kunnen zijn, maar aangezien hij tot nu toe moeiteloos doorgaat naar volgende rondes heeft hij blijkbaar geen revanche nodig.

Danielle: toch ook wel de nummers hoor... Maar het kan netter en mooier. Dus ach... Veel langer was ze er anders toch niet in gebleven.

Maaike: verbluffende stem voor een 19-jarige! Had wel het idee dat ze last had van dat oortje (meer onzuiverheden dan normaal), maar daar is niks van gezegd geloof ik? Da's wel weer mooi.

Sarina: tja, was ik ook wel klaar mee. Kwam toch ergens iets te kort.

Kelvin: blijf ik sympathiek vinden en ik vond het op zich wel meevallen laatste aflevering. Ik vind 'm wel een van de betere kandidaten eerlijk gezegd.

Och dat 'jurkje' van Stees was wel echt te erg zeg.

Rare mobiel had die BB-gozer, het leek eerder een rol plakband, of had hij ook een gouden corrigerende slip? Eric had wel precies dezelfde kleding aan leek het (zwarte blouse wit jasje), alleen geen hoed. Jammerrrr
Was toch geen mobiel?

Ik meende te herinneren dat hij zei dat hij een knuffeltje in zijn zak had gestopt.

Houding van Sumera is vervelend, Inderdaad met die korte antwoorden: Net of praten tegen het klootjesvolk te min is..
volgens mij zei iemand anders dat van die knuffel. Voor een knuffel zag het er ook raar uit.
Ik weet niet of dit al te sprake is gekomen, maar wat is er toch met Martijn?

Als ik zijn manier van praten vergelijk met vroeger, dan praat hij heel anders en alsof hij continu heel emotioneel is. Hij gebruikt de klemtoon vreemd en ik heb het gevoel dat hij op ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Ik erger me al vanaf het begin aan Sumera, krijg het idee dat ze wat slikt om rustig te blijven.

Martijn is inderdaad wel anders dan vroeger: helemaal mee eens! En Wendy: tja, ik denk dus dat ondanks botox en makeup ze zich misschien toch best opgebrand voelt zo vlak na de geboorte van haar kindje..
Ik zit al klaar voor de big band!
The time is now
na een paar weken afwezigheid hier ben ik ook weer van de partij vanavond

kind in bed, man de deur uit, pak sap op tafel, zak chips erbij...ik ben er klaar voor
Ben vorige week halverwege ingebroken op dit topic, maar ben er weer bij!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven