Pinkpop

10-05-2010 16:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar ga ik naar pinkpop en ook dit jaar weer. Dit jaar maar één dagje omdat ik een kleine vent heb van 4 maanden. Hij krijgt nog gedeeltelijk borstvoeding. Het komt erop neer dat ik op Pinkpop een keer zou moeten kolven. Ik kan het echt niet uithouden zonder te kolven. Ik zie het niet zitten om het op een smerige dixie te doen. Jullie nog tips... iemand misschien ervaring?
Laat iemand aan je borsten lurken en vraag er veel geld voor ?
Aliquando et insanire lucundum est
dubbel dubbel
Zo smerig zijn die dixies niet Gewoon in de tent? Lijkt me geen probleem..
Hoi,

Wat jammer voor je dat je dit jaar Pinkpop moet missen..

Nou ja, wel voor iets heel erg leuks natuurlijk...

Ik denk dat ik bij de EHBO zou vragen of ik daar in een hokje kan zitten..

Lijkt me toch wel akkoord?

Groetjes,

Karin
Ik zou ook EHBO vragen....die hebben vaak een eigen hygiënische plek. En vaak zijn er backstage ook mogelijkheden, kun je met de organisatie bellen?
Backstage kolven? Yeah right.
Als je met de auto gaat misschien in de auto?
Nou schravelvot, ik werk voor events van een zelfde omvang en dat gebeurt vaker hoor...soms in een lege kleedkamer, soms in een kantoortje, er is altijd wel een plekje....ik weet dat de EHBO vaak wordt ingezet, maar als het daar druk is wil dat niet....
quote:Schravelvot schreef op 10 mei 2010 @ 17:14:

Backstage kolven? Yeah right.Ik weet geen betere smoes op backstage te kunnen komen!
Tip: Trek geen zwart/witte kleren aan
En waar laat je dan je flesje gekolfde melk??

moeten we bang zijn voor variaties op bier-gooien?
Ik neem aan dat het erom gaat dat de druk van de borsten is, of hoe je dat dan ook noemt in borstvoedingstaal..Flesje melk zal dus wel weg kunnen.
er zijn op het terrein van pinkpop niet alleen dixietoiletten, maar ook vaste toiletten die veel beter verzorgd zijn dan dixies...en anders inderdaad even informeren bij de organisatie...
Zit met hetzelfde probleem maar ik ga misschien 3 dagen ( als ik het volhou zonder heimwee, ben denk ik echt een watje geworden en zie er wel een beetje tegenop, zoontje is wel wat ouder maar toch).

Ik vraag me af of ze moeilijk kunnen doen bij de ingang als ik aankom met mn spulletjes.

En het ergste lijkt me een 'kolf-block' , heb ik nogal eens en krijg daar enorme grote ; ) maar ook pijnlijke boobies van. Misschien toch maar een jaartje overslaan...
Ik heb een mail gestuurd naar de organisatie met daarin de vraag of er mogelijkheden zijn buiten de wc's. Zodra ik antwoord heb zal ik het hier neerzetten.
Het antwoord op mijn mail:

Beste Kim,

Kolven is mogelijk bij de EHBO. Ga hiervoor of naar de infobalie op het terrein of naar een EHBO post.

Met vriendelijke groet,

Buro Pinkpop
Netjes geregeld!

En het lijkt me niet dat ze bij de camping moeilijk doen over kolfspullen, toch? Desnoods neem je de gebruiksaanwijzing ofzo mee zodat onwetende beveiligingsmensen kunnen zien dat het echt om kolfspullen gaat.
die kolfspullen is geen probleem volgens mij, ze controleren alleen hoeveel drank je meehebt..kolfspullen zijn over het algemeen ook niet gevaarlijk toch

misschien een goeie tip, ik stond vorig jaar op camping D. is een nieuwe camping op het veld van v.v schaesbergen.

parkeerplaatsen waren daar om de hoek, en was een stuk rustiger als andere campings.

Ook qua sanitaire voorzieningen goed te doen.

Het is alleen wel een stukkie lopen vanaf festivalterrein.

Heel veel plezier igg, ik zou ook graag gaan maar ben nu 38 weken zwanger dus lijkt me niet echt verstandig :-)
oh sorry, zie nu pas dat je een dagje gaat

misschien een tip voor volgend jaar dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven