Pinkpop
maandag 10 mei 2010 om 16:51
Elk jaar ga ik naar pinkpop en ook dit jaar weer. Dit jaar maar één dagje omdat ik een kleine vent heb van 4 maanden. Hij krijgt nog gedeeltelijk borstvoeding. Het komt erop neer dat ik op Pinkpop een keer zou moeten kolven. Ik kan het echt niet uithouden zonder te kolven. Ik zie het niet zitten om het op een smerige dixie te doen. Jullie nog tips... iemand misschien ervaring?
maandag 10 mei 2010 om 17:17
maandag 10 mei 2010 om 19:29
Zit met hetzelfde probleem maar ik ga misschien 3 dagen ( als ik het volhou zonder heimwee, ben denk ik echt een watje geworden en zie er wel een beetje tegenop, zoontje is wel wat ouder maar toch).
Ik vraag me af of ze moeilijk kunnen doen bij de ingang als ik aankom met mn spulletjes.
En het ergste lijkt me een 'kolf-block' , heb ik nogal eens en krijg daar enorme grote ; ) maar ook pijnlijke boobies van. Misschien toch maar een jaartje overslaan...
Ik vraag me af of ze moeilijk kunnen doen bij de ingang als ik aankom met mn spulletjes.
En het ergste lijkt me een 'kolf-block' , heb ik nogal eens en krijg daar enorme grote ; ) maar ook pijnlijke boobies van. Misschien toch maar een jaartje overslaan...
woensdag 12 mei 2010 om 09:53
die kolfspullen is geen probleem volgens mij, ze controleren alleen hoeveel drank je meehebt..kolfspullen zijn over het algemeen ook niet gevaarlijk toch
misschien een goeie tip, ik stond vorig jaar op camping D. is een nieuwe camping op het veld van v.v schaesbergen.
parkeerplaatsen waren daar om de hoek, en was een stuk rustiger als andere campings.
Ook qua sanitaire voorzieningen goed te doen.
Het is alleen wel een stukkie lopen vanaf festivalterrein.
Heel veel plezier igg, ik zou ook graag gaan maar ben nu 38 weken zwanger dus lijkt me niet echt verstandig
misschien een goeie tip, ik stond vorig jaar op camping D. is een nieuwe camping op het veld van v.v schaesbergen.
parkeerplaatsen waren daar om de hoek, en was een stuk rustiger als andere campings.
Ook qua sanitaire voorzieningen goed te doen.
Het is alleen wel een stukkie lopen vanaf festivalterrein.
Heel veel plezier igg, ik zou ook graag gaan maar ben nu 38 weken zwanger dus lijkt me niet echt verstandig