Help, kindernamen
woensdag 12 mei 2010 om 13:45
quote:superjasje schreef op 12 mei 2010 @ 13:40:
Hallo allemaal
Ik heb zelf een drieling en een (nog net niet geboren)dochter. Ik heb hard nagedacht over een perfecte naam voor mijn aanstaande dochter. Er schiet me niets te binnen de laatste tijd. Mijn man is overleden voordat de drieling werd geboren. Medische hulp is niet meer nodig. Maar het punt is: Hoe vind ik een naam voor mijn dochter? Weet iemand nog een geschikte meisjesnaam?
[afbeelding]Dit snap ik niet?
Hallo allemaal
Ik heb zelf een drieling en een (nog net niet geboren)dochter. Ik heb hard nagedacht over een perfecte naam voor mijn aanstaande dochter. Er schiet me niets te binnen de laatste tijd. Mijn man is overleden voordat de drieling werd geboren. Medische hulp is niet meer nodig. Maar het punt is: Hoe vind ik een naam voor mijn dochter? Weet iemand nog een geschikte meisjesnaam?
[afbeelding]Dit snap ik niet?
woensdag 12 mei 2010 om 13:47
Medische hulp is niet meer nodig? Wat bedoel je daarmee, ik zie het verband even niet met je vraag over een naam.
Is je aanstaande dochter verwekt met ingevroren zaad van je overleden man? Als hij inderdaad de vader is, kun je haar misschien naar hem vernoemen door een variant of verwijzing naar zijn voornaam te kiezen?
Is je aanstaande dochter verwekt met ingevroren zaad van je overleden man? Als hij inderdaad de vader is, kun je haar misschien naar hem vernoemen door een variant of verwijzing naar zijn voornaam te kiezen?
woensdag 12 mei 2010 om 13:54
misschien is haar man aan een ziekte overleden en hadden ze van te voren wat sperma opgeslagen/bewaard/bevroren hoe je dat ook wilt noemen.
Niet gelijk zo hard zijn.
Vind dat je een heel mooi 'help me' plaatje hebt btw. Daar hou ik wel van. (L)
En een fijne zwangerschap gewenst!
Niet gelijk zo hard zijn.
Vind dat je een heel mooi 'help me' plaatje hebt btw. Daar hou ik wel van. (L)
En een fijne zwangerschap gewenst!
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 12 mei 2010 om 13:56
woensdag 12 mei 2010 om 13:57
quote:sassafras schreef op 12 mei 2010 @ 13:55:
Heartwork, volgens mij mag/kan dat niet in NL. En hoezo hard, we vragen toch gewoon hoe het zit, er is niemand die oordeelt/veroordeelt.Als je het in Belgie zou doen, kan het prima natuurlijk. Geen haan die er naar kraait
Heartwork, volgens mij mag/kan dat niet in NL. En hoezo hard, we vragen toch gewoon hoe het zit, er is niemand die oordeelt/veroordeelt.Als je het in Belgie zou doen, kan het prima natuurlijk. Geen haan die er naar kraait
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 12 mei 2010 om 13:58
woensdag 12 mei 2010 om 13:58
quote:sassafras schreef op 12 mei 2010 @ 13:55:
Heartwork, volgens mij mag/kan dat niet in NL. En hoezo hard, we vragen toch gewoon hoe het zit, er is niemand die oordeelt/veroordeelt.
Kan dat niet? Maar bij 'over mijn lijk' had er ook een stel dit gedaan.
Ach, ik weet er ook niet zo veel van verder. Gelukkig nog niet in mijn wereldje voorgekomen.
Heartwork, volgens mij mag/kan dat niet in NL. En hoezo hard, we vragen toch gewoon hoe het zit, er is niemand die oordeelt/veroordeelt.
Kan dat niet? Maar bij 'over mijn lijk' had er ook een stel dit gedaan.
Ach, ik weet er ook niet zo veel van verder. Gelukkig nog niet in mijn wereldje voorgekomen.
Poelepoelepoelepoes!