Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
oh ja, het 4e appartement was het minst af. Viel eigenlijk het meest tegen omdat het in mijn ogen de meeste potentie had.
Hé, was appartement 4 niet af? Valt me van Lui en Haar tegen.
quote:steph schreef op 12 mei 2010 @ 22:41:

Hij staat niet meer op Funda helaas.]

ik zag 'm net nog?
quote:steph schreef op 12 mei 2010 @ 22:43:

Hé, was appartement 4 niet af? Valt me van Lui en Haar tegen.echt?
quote:steph schreef op 12 mei 2010 @ 22:43:

Hé, was appartement 4 niet af? Valt me van Lui en Haar tegen.echt?
Ik heb net even gekeken, maar ziet er mooi uit allemaal.

Lijkt me wel lastig voor Dingetje en Haar dat ze de hoogste startwaarde hebben.

Ik kan ook niet de foto's van M&M op wat groter formaat bekijken.

Haha Milaantje ben stiekum een beetje jaloers dat je ze in het echt hebt gezien.
quote:Wickivi schreef op 12 mei 2010 @ 22:46:

Ik heb net even gekeken, maar ziet er mooi uit allemaal.

Lijkt me wel lastig voor Dingetje en Haar dat ze de hoogste startwaarde hebben.

Ik kan ook niet de foto's van M&M op wat groter formaat bekijken.

Haha Milaantje ben stiekum een beetje jaloers dat je ze in het echt hebt gezien.

haha.. was leuk!

ik denk trouwens dat de startwaarde nog bij niemand (behalve productie waarschijnlijk) bekend is. Wat je op funda ziet is wat men hoopt ervoor te vangen. Volgens mij is dit bedrag min de startwaarde (aankoop van bouwput) dan de uiteindelijke meerwaarde wat gaat bepalen wat de winnaar is. Volgens mij wordt er dit jaar niet geveild. Volgens funda dan
Is toch Newtonstraat 99 in Amsterdam?

Nou tegenvallen, volgens mij zijn nog alle apartementen klaar opgeleverd voor de bezichtiging.

Natuurlijk komt het dan door Lui haar mentaliteit.
Dankzij Google wel. M en M kunnen idd niet groter.
Hmmmmja, ik krijg de foto's van M&M ook niet geladen. Jammer.

Ook stom dat Dennis en Dingetje hun huis niet af hadden. Maar dat komt inderdaad natuurlijk gewoon doordat die Moeiheids-Laaf haar handjes niet liet wapperen.
Ik heb ze nu wel in het groot gezien, niets aan. Roze stoelen in de keuken (maar die doe je makkelijk weg). Hun slaapkamer was niet zoals die nu in het blok is............

Vind het appartement wat ik zie op de foto van Lambik en vrouw het mooiste.
valt inderdaad niet tegen he?! En eerlijk gezegd kan je het beter zo hebben dat mensen niets van je verwachten en ondertussen lekker presteren. laat het spelletjes spelen lekker aan de anderen over. Ik hoop dat Miek en Nienke zich niet mee laten trekken
Aaah ik heb het vanavond gemist. Morgen kijken op uitzending gemist want dat klusmoment van Martine MOET ik zien. En dan blijf ik het herhalen....
De huizen zijn leuk! Op het eerste gezicht ik die van dennis en Martine het minst, en dat komt vooral door de indeling.

Een lang rechthoekige ruimte, achterin de keuken dat ziet er leuk uit, maar daarvoor de zithoek, komt heel klein en smal over.
Ik vind dat huis van die hamster en de haan nog best leuk geworden! Valt me 100% mee. Maar die prijs is werkelijk waanzinnig. Zo'n toplocatie in Amsterdam is het echt niet. Denk echt niet dat mensen dat gaan neertellen in deze tijd van economische crisis..
Op Funda is in het appartement van Dennis en Martine de ingerichte kamer van gisteren niet meer te zien. Staan nu alleen maar planken?
DE EVALUATIE!!

- Martine voert geen reet uit.

Nouja, in feite niet nee. Als zelfs de Haan er wat over zegt (Goede bijnaam btw:D). Maar ze heeft wel de deur geaaid en een boor in handen gehad (wat ik trouwens kennelijk ook gemist heb!)

- Henk beschadigt weer een van zijn lichaamsdelen

Z'n ego wordt wel hard gekrenkt door de andere bewoners, dus ik zie deze door de spreekwoordelijke vingers...

- Monique maakt een nieuwe kamer (slaapkamer) waarin van alles 2 staat als decoratie

Tot mijn verbazing niet! Heb het niet kunnen ontdekken tenminste! Op de 2 krijtjes bij het bordje na dan... Dus ik hoef mijn broek dit keer niet op te eten... :-D

- Er komt een vergadering waarin het nieuwe stel compleet wordt afgemaakt omdat ze 6 dagen krijgen en 2200 euro, terwijl alle andere stellen "zo hard moeten werken"

Compleet afgemaakt niet.. maar ze hebben wel zitten zeiken. Wat ze uiteindelijk nog niets opleverde want er zijn geen stappen ondernomen om de andere stellen een warm hart toe te dragen (of hoe dat spreekwoord ook moge zijn)

- Nienke maakt per 10 minuten gemiddeld 3 goede opmerkingen ;)

Niet per 10 minuten 3 goede, maar zeker weer een paar gehoord! Bob de Bouwer, het zoontje van Maarten, ik moest lachen!!! :-D

- Dennis verzint allemaal smoesjes waarom nog niks af is

Ja, hoe vaak moeten we nog horen dat ze het verlies van Petra en Oene moesten verwerken, eerlijk waar. Hoe oud is hij nu eenmaal, en hoe goed waren ze nu eenmaal bevriend. Ze hebben nu alleen niemand meer om zich aan te meten qua luiheid en smoesjes verzinnen. Dus ik vind het gewoon lariekoek, LARIEKOEK zeg ik je!

Enneh, Summer en anderen, zijn jullie het eens met de evaluatie??
quote:ttctj schreef op 12 mei 2010 @ 21:58:

Wat heeft Erik een raar jasje aan, hij lijkt wel een mevrouw.

Ik vind Henk echt de allerergste van het Blok, ieks

Hahaha, zei ik ook al tegen mijn vriend. Echt vrouwelijk getailleerd.

Vind Henk wel erg sneu hoor. Hij wil er heel graag bijhoren maar maakt net niet de juiste opmerkingen (maar die lilluke hondekop van Maarten moet zich ook niet zo aanstellen).

Ik vond van niemand de inrichting leuk. Allemaal te kaal en saai. Alleen die van de vierde verdieping viel nog wel mee maar dat was een kantoor. Wel het meest aangekleed.
Poep, wie heeft jou gescheten?
zag vandaag Miek en Nienke in het echt, in de praxis.

zo'n leuk stel vindt ik ze!
Ik heb nog opgelet bij de aftiteling maar er stond niets bij over de muziek.. :(
quote:ramiaatje schreef op 13 mei 2010 @ 15:24:

zag vandaag Miek en Nienke in het echt, in de praxis.

zo'n leuk stel vindt ik ze!haha bij de Praxis, 'goh!'
leuk stel he?! Miek en Nienke!

en louise1, inderdaad Maarten moet zich niet zo aanstellen! Geef ze een kans! Vandaag op het werk hadden we het er ook over (ja ik moest werken).
quote:Meiske_90 schreef op 13 mei 2010 @ 14:01:

DE EVALUATIE!!

Ja, hoe vaak moeten we nog horen dat ze het verlies van Petra en Oene moesten verwerken, eerlijk waar. Hoe oud is hij nu eenmaal, en hoe goed waren ze nu eenmaal bevriend. Ze hebben nu alleen niemand meer om zich aan te meten qua luiheid en smoesjes verzinnen. Dus ik vind het gewoon lariekoek, LARIEKOEK zeg ik je!

DE EVALUATIE!!

- Martine voert geen reet uit.

Nouja, in feite niet nee. Als zelfs de Haan er wat over zegt (Goede bijnaam btw:D). Maar ze heeft wel de deur geaaid en een boor in handen gehad (wat ik trouwens kennelijk ook gemist heb!)]

Mar heb je haar opmerking over haar MOEIheid ook gehoord?

De reden dat ze zo verdomd weinig doet is niet een kwestie van mentaliteit, nee, dat komt door de MOEIheid!

DE EVALUATIE!!

- Henk beschadigt weer een van zijn lichaamsdelen

Z'n ego wordt wel hard gekrenkt door de andere bewoners, dus ik zie deze door de spreekwoordelijke vingers...

Uitstekende analyse, niets meer aan toe te voegen

DE EVALUATIE!!

- Monique maakt een nieuwe kamer (slaapkamer) waarin van alles 2 staat als decoratie

Tot mijn verbazing niet! Heb het niet kunnen ontdekken tenminste! Op de 2 krijtjes bij het bordje na dan... Dus ik hoef mijn broek dit keer niet op te eten... :-D

Klopt, wat ik ook miste bij Mo is dat ze Maartje zo vreselijk stond op te hemelen...dat deed Maartje in deze aflevering zelf allemaal wel

DE EVALUATIE!!

- Er komt een vergadering waarin het nieuwe stel compleet wordt afgemaakt omdat ze 6 dagen krijgen en 2200 euro, terwijl alle andere stellen "zo hard moeten werken"

Compleet afgemaakt niet.. maar ze hebben wel zitten zeiken. Wat ze uiteindelijk nog niets opleverde want er zijn geen stappen ondernomen om de andere stellen een warm hart toe te dragen (of hoe dat spreekwoord ook moge zijn)

Dat vond ik eigenlijk het mooiste van de hele aflevering!

De Haan en Dingetje die zo vreselijk moeilijk aan het doen waren over Henk en what;s her name....

En dan uiteindelijk net niets krijgen... *leedvermaak*

DE EVALUATIE!!

- Nienke maakt per 10 minuten gemiddeld 3 goede opmerkingen ;)

Niet per 10 minuten 3 goede, maar zeker weer een paar gehoord! Bob de Bouwer, het zoontje van Maarten, ik moest lachen!!! :-D]

Serieus, Nienke is de kampioen van de oneliners...

Kunnen ze haar bij Net5 geen eigen show geven...

- Dennis verzint allemaal smoesjes waarom nog niks af is

Enneh, Summer en anderen, zijn jullie het eens met de evaluatie??

Driewerf eens!!!!

Lariekoek.....DAT is het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vond de andere stellen best wel kinderachtig richting het nieuwe stel. Ik denk dat het nieuwe stel best wel goed kan klussen en budgeteren. En het wel goed gaan doen.

De kamer van maaike en miek, vond ik dus echt niets. En vond Maaike een behoorlijke zeur, over dat geld en de extra tijd die het andere stel kreeg. Tegen het flauwe aan, en zo negatief doen bleh. Vind haar soms wel erg grappig, maar dat was het dan ook. Vond het ook vrij laag om iemand in zijn gezicht te maken voor pinkeltje. Ik weet niet, ben er niet zo van om mensen zo te benaderen.

Monique is gewoon vals. Maarten voelt zich de king van het blok. Nee naar stel vind ik het.

Dennis en Martine, wat moet ik ervan zeggen......Ze hebben geen een kamer op tijd opgeleverd vind ze niet echt blokwaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven