Entertainment alle pijlers

Indrukwekkend!

13-05-2010 15:28 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met gemengde gevoelens naar dit filmpje te kijken: aan de ene kant zit ik met open mond te kijken, want ik doe het ze toch echt niet na. Aan de andere kant doet het me denken aan die missverkieziengen voor 4-jarigen......

http://www.youtube.com/wa ... E&feature=player_embedded

Nog meer indrukwekkende filmpjes die we allemaal moeten zien??
quote:Spijker schreef op 13 mei 2010 @ 16:24:

Over onbehoorlijke muziek gesproken: http://www.youtube.com/wa ... 3BcaM&feature=relatedHAHAHAHA! Zo'n oerdegelijk gezin dat meebeweegt op dat soort muziek lol
quote:Mieomij schreef op 13 mei 2010 @ 16:21:

Kennen jullie deze al?

http://www.youtube.com/wa ... XmE&feature=youtube_gdataHaha die is leuk!!!
Wij playbackten vroeger op zich ook wel...Mel & Kim enzo. Maar dat was (in mijn herinnering iig) toch een stuk "braver" dan dit.
Ze kunnen wel dansen Kolere
quote:elska schreef op 13 mei 2010 @ 16:18:

[...]

Ik ook! Ik heb met veel pijn en moeite een zwem-short weten te vinden voor mijn dochter van 2, omdat ik bovenstukjes voor die kleintjes echt onzin vind... maar nu wordt ze dus steeds voor een jongetje aangezien...

Gewoon een leuk badpakje kan toch ook?
quote:Mieomij schreef op 13 mei 2010 @ 16:26:

Ik weet niet goed wat ik van het filmpje moet vinden. De meisjes doen eigenlijk de videoclip van hun idool na en ze vinden het zelf leuk om te doen. Dat kinderen popsterren na willen doen is niet alleen iets van de laatste tijd. Ligt het dus misschien aan de entertainmentindustrie, die niet dit soort videoclips op jonge kinderen moet richten?Nou, ze doen het niet echt na.Het origineel is verdorie nog met meer kleding aan. Als ze letterlijk de moves uit de clip na zouden doen zou dat nog een verklaring zijn. Maar dat is niet zo. Er is dus echt een choreograaf geweest die speciaal voor deze kleine meisjes dit dansje bedacht heeft.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Laat kinderen weer gewoon kinderen zijn, zoals we vroeger gewoon aangekleed in de balletschool verschenen.

Volwassenen hebben het beeld gecreëerd dat kinderen er als kleine volwassenen uit moeten zien. Ik begrijp wel dat kinderen hun idool na willen doen, maar dan niet in een string of andersoortig ondergoed

:puke:
Viva naar de knoppen.
quote:prulletje schreef op 13 mei 2010 @ 16:31:

[...]

Gewoon een leuk badpakje kan toch ook?Jawel hoor, maar gewoon een broekje zit toch veel lekkerder? Is ook veel handiger bij aan-en uitkleden.. Nou ja, dit was mijn kleine frustratie van de afgelopen tijd, verder niet echt relevant hier
Dat wou ik net zeggen Spijker, Beyonce schudt minder, doet minder 'geil' én heeft meer kleding aan in de clip van dat nummer.

Gadver, die vent met z'n stijve.
quote:Spijker schreef op 13 mei 2010 @ 16:32:

[...]

Nou, ze doen het niet echt na.Het origineel is verdorie nog met meer kleding aan. Als ze letterlijk de moves uit de clip na zouden doen zou dat nog een verklaring zijn. Maar dat is niet zo. Er is dus echt een choreograaf geweest die speciaal voor deze kleine meisjes dit dansje bedacht heeft.

En ouders die hun pakjes hebben gezien voor dat ze de buhne opgingen en dan niet eens dachten...." hmm misschien moeten we onze 6 jarige toch iets anders laten aantrekken".

Dit is niet per ongeluk maar van te voren goed uitgekiend en de pakjes ook, als het nou een badpak en legging aan hadden gehad had het ook niks aan het dansen afgedaan...maar zulke topjes en broekjes heb ik nooit in mijn leven durven aantrekken eerlijk gezegd.
quote:MiNouTje schreef op 13 mei 2010 @ 16:19:

Het zijn goede dansertjes en entertainers, ze 'zingen' zelfs mee. Maar jeetje dit gaat echt véél te ver! En kijk die reacties onder het filmpje ook:

#

Cab0cl0

1 minuut geleden

I would be a hypocrite if I were to say I didn't get a boner.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De gemiddelde pedo kan hier een hele avond mee vullen. Bah.

Ik vind het helemaal niet knap. Die meiskes worden al vanaf dat ze kunnen kruipen gedrilled door paps en mams om zo snel mogelijk als mini prostitue op toneel een act op te voeren en wee je gebeente als je niet meewerkt want papa en mama betalen heel veel geld om je er zo goedkoop uit te laten zien. Ik vind het kindermishandeling in een hele verkapte vorm. Bah.
Papa en mama doen het voor hun eigen trots, om te kunnen roepen dat dat ´hun kinderen´ zijn. Net als die little miss-universe-verkiezingen :puke:
Viva naar de knoppen.
Owww wat zielig dat kleine mannetje, aggossie daar moet ik bijna van huilen!
Denk maar even aan JohnBennet Ramsey
quote:dangeensuus schreef op 13 mei 2010 @ 16:47:

Denk maar even aan JohnBennet Ramsey

Daar dacht ik aan. Verschrikkelijk hoe ouders hun kind als barbiepop prostitueren en het lot van het meisje is uiteraard vreselijk.

Mijn ouders werden vroeger meerdere malen gevraagd of ik als kind aan schoonheidswedstrijden mee wilde doen, gelukkig vonden mijn ouders dat niks en was ik zelf te tegendraads om er iets van te kunnen bakken
Viva naar de knoppen.
Ben benieuwd wat Beyonce hier van vindt..
Die meiden hebben duidelijk talent. Doe ze gewoon op klassiek ballet en dan zien we over 10 jaar wel verder, hebben ze ook een gedegen ondergrond.
quote:Digitalis schreef op 13 mei 2010 @ 15:43:

Die meisjes zijn geschoold in klassiek ballet gok ik, waarom niet dansen in het Zwanenmeer nastreven (deed ik dan wel weer, dat nastreven dan)?Ditzelfde wilde ik ook zeggen. Zulke dansen kun je ook heel mooi maken zonder die pakjes en dat sexy gedoe eromheen. Belachelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven