Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Heeft Maaike nou een tattoo? Toch niet zo'n grijze muis dus?
Alle reacties Link kopieren
quote]Hermans schreef op 14 mei 2010 @ 20:44:

[...]

Ik had ze vorige week. Zijn lekker, alleen zitter er zo weinig in een pak :'-([/quote]

ik heb helemaal niets lekkers!!!
Ik snaai ook niet vandaag. Gisteren voor het eerst in twee jaar weer op de schaal, blijk ik ook 6 kilo verder te zijn... Dus. Even niet.
Ze kan wel heel goed zingen, maar er is iets in de de klank van haar stem wat me tegen staat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee allemaal! Ben nieuw bij dit topic, ik kijk namelijk meestal online een paar dagen later (tijdens de afwas ofzo). Maar nu zit ik een keer op vrijdag op de bank!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Wel zielig voor Maaike dat ze weer zo'n ouwelijke jurk aanheeft. Laat haar lekker een pittig kort jurkje aandoen.
Ze heeft een Tattoo :-) Een vlindertje.

Geen idee wat de toegevoegde waarde van deze post is, maar goed.
Vind het goed hoor en ook een heel leuk meissie
woow goeie uithalen she's growing up
Erg leuke jurk, voor deze gelegenheid
Wat kiezen jullie: kletskoppen of bastognekoekjes?
Peas on earth!
Janna is heel sportief mensen aan de telefoon aan het vertellen dat ze geen smaak hebben als ze niet van energiemaatschappij willen overstappen.
goed hoor dit!
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 20:45:

Leuk nummer. Ze zingt het niet slecht, maar heeft moeite met over de muziek heen zingen volgens mij.Nou, wilde net zeggen... kan die big band weg...
Geweldig
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Zo dat was niet onverdienstelijk van Maaike zeg. Ik kijk er van op
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 20:45:

Heeft Maaike nou een tattoo? Toch niet zo'n grijze muis dus?Nee, een tattoo is echt zooo origineel
Lekker.
Best mooi, als je er er rekening mee houdt dat ze sowieso een irritante stem heft
ze zingt het best goed, maar ik hou niet zo van haar stem geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zeg het elke week, maar ik vind Maaike leuk
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 mei 2010 @ 20:45:

Wat kiezen jullie: kletskoppen of bastognekoekjes? bastognekoekennnnnnnnnnnnnnnnnn
Kletskoppen! Lekker!!
Geen van beide Pode. Heb je geen Malthesers?
Ik snoep vanavond niks, verga van de kiespijn auwauw!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven