Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

[...]

Hey Hermans, je hoort bij Team BB of niet he! Hey je moet wat in de commercial break als lid van team BadBoyz
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

[...]

Niet? Ik zou God op mn blote knietjes danken als ik zoiets tussen mn lakens zou hebben..inderdaad behelpen hier hahaha oooohhh erg...Ik zou even verbaasd kijken, me snel herstellen en voor Koningin en vaderland hoor!!
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

[...]

Niet? Ik zou God op mn blote knietjes danken als ik zoiets tussen mn lakens zou hebben..inderdaad behelpen hier hahaha oooohhh erg...JIj bent echt erg .
Wat een gelul van Gordon, de eerste afleveringen stond hij elke keer op voor haar.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Hermans schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

Wat heeft Sumera toch een schelle stem als ze een beetje hard gaat zingen.Zoals ik al zei: het gaat door merg en been...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik ben het eens een keertje met Goor eens. En elke keer die zure kop van haar bij een béétje kritiek staat me ook tegen.
quote:Bergje65 schreef op 14 mei 2010 @ 22:15:

Inderdaad zwaar behelpen thuis

[afbeelding]

"zeg schat... geef de bitterballen ff door"hahahah die man die duikt toch steeds weer op!
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

Nou Surinami, kom op!Surini, Surinami, ik kom niet meer bij.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Hermans schreef op 14 mei 2010 @ 22:16:

[...]

Hey je moet wat in de commercial break als lid van team BadBoyz haha, je avatar!
quote:druifje76 schreef op 14 mei 2010 @ 22:15:

Het gaat toch niet zo zijn dat ik het eens ben met Gordon...Haha brrr ernstig
Ik vind haar schattig en dat scheve lachje charmant. Ik kijk en luister liever naar haar dan naar Kelvin.
Ik vind hier dingen van.
Mister world mag van mij een planeet verder hoppen. Niks an.
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 22:14:

[...]

Bij mij ook maar ik wacht mijn beurt wel af dan.Zullen we dan maar delen dan??
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 22:16:

[...]

Ik zou even verbaasd kijken, me snel herstellen en voor Koningin en vaderland hoor!!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Sumatra lijkt soms echt op d'r eigen planeet te zitten..
Ik vind Sumera vermoeiend. Ze is een beetje de Hester van Xfactor. Of was Hester van Xfactor.. dat meisje wat echt geweldig kon zingen maar er bij stond als een soort van strijkplank.

Briljant!
Huts!
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 22:16:

[...]

hahahah die man die duikt toch steeds weer op!Ik heb hem al vaker voorbij zien komen als echtgenoot van forumsters ja! Google je dan op 'very ugly man' ofzo?
quote:Maleficent schreef op 14 mei 2010 @ 22:16:

Wat een gelul van Gordon, de eerste afleveringen stond hij elke keer op voor haar.Ik vind haar uitstraling ook veranderd sinds het begin. Vond haar toen wel leuk, maar ben het nu echt met Gordon eens.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Sabeltandcavia schreef op 14 mei 2010 @ 22:17:

Ik vind haar schattig en dat scheve lachje charmant. Ik kijk en luister liever naar haar dan naar Kelvin.In de hoek jij!
quote:Sabeltandcavia schreef op 14 mei 2010 @ 22:17:

Ik vind haar schattig en dat scheve lachje charmant. Ik kijk en luister liever naar haar dan naar Kelvin.Neeeeeeee, ik had jou hoger ingeschat Caaf!
Ik vond het helemaal niet hautain. Volgens mij is ze daar te onzeker voor. Maar als je als onzeker meisje een keer kijkt met een blik van "zo!" dan is dat direct hautain. Dan is het dus nooit goed.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 22:16:

k heb sumier gemist...man zat te zappenNiks gemist
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Weg met Kelvin.
quote:c_estelle schreef op 14 mei 2010 @ 22:17:

[...]

Zullen we dan maar delen dan?? Nee hoor, ik gun hem jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven