3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 22:22
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 22:20:
[...]
Zeer spannend straat, haha. En het was toch het huis wat ik in eerste instantie dacht. Er staat geen nr. op, waarschijnlijk bewust gedaan. En het is wit geverfd, het ziet er niet horror uit.
Ik ben toch wel blij dat je heelhuids bent aangekomen, hoor
Zullen er ook mensen wonen? Lijkt me een beetje vreemd om daar te wonen/eten/slapen/ beminnen etc.
[...]
Zeer spannend straat, haha. En het was toch het huis wat ik in eerste instantie dacht. Er staat geen nr. op, waarschijnlijk bewust gedaan. En het is wit geverfd, het ziet er niet horror uit.
Ik ben toch wel blij dat je heelhuids bent aangekomen, hoor
Zullen er ook mensen wonen? Lijkt me een beetje vreemd om daar te wonen/eten/slapen/ beminnen etc.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 14 mei 2010 om 22:23
vrijdag 14 mei 2010 om 22:24
Ik heb mijn kind vanavond slaapdruppeltjes gegeven
Ik was het zo zat, weeeeer een avond strijden tegen zijn niet kunnen slapen.
Hij vond het mega interressant.
Ik heb gezegd dat het heel goed werkt en dat het vooral snel werkt als je dan gelijk lekker onder de dekens kruipt en je oogjes dicht doet.
Ik heb hem niet meer gehoord
Ik was het zo zat, weeeeer een avond strijden tegen zijn niet kunnen slapen.
Hij vond het mega interressant.
Ik heb gezegd dat het heel goed werkt en dat het vooral snel werkt als je dan gelijk lekker onder de dekens kruipt en je oogjes dicht doet.
Ik heb hem niet meer gehoord
vrijdag 14 mei 2010 om 22:27
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 22:25:
Straat, er wonen gewoon mensen, ze stonden zelfs voor de deur. Ik was bijna afgestapt om te vragen ''hé weten jullie wel wat er hier gebeurd is?".
Vrouw! wat heb jij enge ideeën!
ik zie het al helemaal voor me......
Straat, er wonen gewoon mensen, ze stonden zelfs voor de deur. Ik was bijna afgestapt om te vragen ''hé weten jullie wel wat er hier gebeurd is?".
Vrouw! wat heb jij enge ideeën!
ik zie het al helemaal voor me......
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 14 mei 2010 om 22:29
vrijdag 14 mei 2010 om 22:31