3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 16 mei 2010 om 02:25
Tsja, Bam maar dat is gewoonweg je eigen interpertatie.
Dat mag dat maakt het voor jou misschien makkelijker te behappen.
Ik daarintegen neem mijzelf graag serieus en wat een ziekte is is een ziekte, punt.
Ik ga het beestje niet anders noemen.
Ik ga het daarmee ook niet afzwakken, ik ga het daarmee ook niet impliceren dat het te genezen is. Dat maakt het voor mij makkelijker te behappen
Nou moet ik in mijn geval ziektes zeggen.
Sommige kunnen aanzienlijk verbeteren, sommige zijn er gewoon, that's it, sommige zijn inmiddels chronisch.
Ik vecht wel voor de kwaliteit van het leven, ik vecht zelfs tegen het advies en het oordeel van de expertise in, zo stronteigenwijs ben ik dan weer wel, want ik weiger mij erbij neer te leggen.(wat dus het advies en oordeel is/was...gelukkig heb ik eindelijk een plek gevonden die het wel aandurven met mij)
Maar ik ga niet het beestje anders noemen dan hoe het geregistreerd staat.
Dat mag dat maakt het voor jou misschien makkelijker te behappen.
Ik daarintegen neem mijzelf graag serieus en wat een ziekte is is een ziekte, punt.
Ik ga het beestje niet anders noemen.
Ik ga het daarmee ook niet afzwakken, ik ga het daarmee ook niet impliceren dat het te genezen is. Dat maakt het voor mij makkelijker te behappen
Nou moet ik in mijn geval ziektes zeggen.
Sommige kunnen aanzienlijk verbeteren, sommige zijn er gewoon, that's it, sommige zijn inmiddels chronisch.
Ik vecht wel voor de kwaliteit van het leven, ik vecht zelfs tegen het advies en het oordeel van de expertise in, zo stronteigenwijs ben ik dan weer wel, want ik weiger mij erbij neer te leggen.(wat dus het advies en oordeel is/was...gelukkig heb ik eindelijk een plek gevonden die het wel aandurven met mij)
Maar ik ga niet het beestje anders noemen dan hoe het geregistreerd staat.
zondag 16 mei 2010 om 02:31
zondag 16 mei 2010 om 02:32
Iry, wederom met respect voor je verhaal, maar ik ervaar het opnieuw als één grote aantijging richting mijn toon.
Ik kan en wil die toon niet veranderen. Ik geloof onmiddellijk dat jij keihard knokt om de draad weer op te pakken. Doe je goed! Heb ik ook gedaan en dat doe ik nog steeds. En zo zijn er velen.
Heel veel ernstige dingen heb ik niet gezegd hoor. Onze meningsverschillen gingen over niet schreeuwen en niet willen dat er tegen je geschreeuwd wordt en dat je niet moet 'kloten' met medicatie. That's it.
We maken het samen zwaarder dan het is.
Ik kan en wil die toon niet veranderen. Ik geloof onmiddellijk dat jij keihard knokt om de draad weer op te pakken. Doe je goed! Heb ik ook gedaan en dat doe ik nog steeds. En zo zijn er velen.
Heel veel ernstige dingen heb ik niet gezegd hoor. Onze meningsverschillen gingen over niet schreeuwen en niet willen dat er tegen je geschreeuwd wordt en dat je niet moet 'kloten' met medicatie. That's it.
We maken het samen zwaarder dan het is.
zondag 16 mei 2010 om 02:43
Lieve Floor.
Ik denk zeker dat je gelijk hebt dat we het zwaarder maken dan het is.
Ik denk ook dat het gewoonweg bij beide zwaarder valt.
Misschien ook omdat we beide wat gevoeliger zijn door de priveomstandigheden op het moment?
Misschien heb je mijn andere algemenere posts ook gelezen Floor.
Maar daar komt ook naar voren dat ik gewoon echt niet tegen een manier van de les lezen kan, een bepaalde toon idd misschien die kleinerend over kan komen.
Wellicht heb ik daar een overgevoeligheid voor ontwikkeld.
Maar daar komt een grens van een ijzeren gordijn bij mij naar voren.
Bovendien probeerde ik gisteren een hoop uit te leggen Floor waarbij ik nogal veel kwetsbare en zeer gevoelige info neergooide, op het net en daar werd gewoon niet op gereageerd.
Toen kreeg ik het gevoel dat het er gewoon niet toe deed.
Ik denk zeker dat je gelijk hebt dat we het zwaarder maken dan het is.
Ik denk ook dat het gewoonweg bij beide zwaarder valt.
Misschien ook omdat we beide wat gevoeliger zijn door de priveomstandigheden op het moment?
Misschien heb je mijn andere algemenere posts ook gelezen Floor.
Maar daar komt ook naar voren dat ik gewoon echt niet tegen een manier van de les lezen kan, een bepaalde toon idd misschien die kleinerend over kan komen.
Wellicht heb ik daar een overgevoeligheid voor ontwikkeld.
Maar daar komt een grens van een ijzeren gordijn bij mij naar voren.
Bovendien probeerde ik gisteren een hoop uit te leggen Floor waarbij ik nogal veel kwetsbare en zeer gevoelige info neergooide, op het net en daar werd gewoon niet op gereageerd.
Toen kreeg ik het gevoel dat het er gewoon niet toe deed.
zondag 16 mei 2010 om 02:44
zondag 16 mei 2010 om 02:57