Help! Vriend op Viva! :P

20-05-2010 20:20 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies

denk je rustig in alle anonimiteit op het vivaforum je ding te kunnen doen... duikt je vriend achter de pc vandaan: 'Hey, ben jij evelise?'

Forum staat altijd open, en hij heeft het hélemaal ontdekt

Al blijft het voorlopig nog bij meelezen. En luidkeels commentaar geven, ik lig soms helemaal dubbel om die botte man-reacties van hem.

Leest jullie man ook mee?

(Ha lieve motormuis van me )
Nee, die kan niet lezen.
Nee, maar ik hou hem de hele dag op de hoogte:)
Nope. Ik verbied het hem niet, maar ik zie het nut er niet van in voor hem. Hij vind dit niks en laat dat regelmatig horen
Hij vindt het juist onwijs grappig en eerlijk gezegd hoop ik dat het ook nog enigszins educatief uitpakt
Sluit zich aan bij Suus.
Nee, hij vraagt dan ook heel regelmatig en vol onbegrip 'zit je nu alweer te viva-uh?!' als hij me uit het niets opeens keihard hoort lachen.
Gezellig Floor, dan zijn we een groepje
ik lees wel eens leuke stukjes voor of genante problemen en dan moet hij grinniken. Ik heb hem nog nooit op de neiging betrapt om ook op het forum te gaan lezen.
Ik heb hem wel eens gevraagd wat hij vindt van slijmdraden-lezen. Sindsdien is ie genezen.
Mijn vriend hoort me ook lachen en weet dan genoeg. Heb hem een poos terug mee laten lezen met topic 'mastrubeertje'. Dat heeft zijn mening over het forum voor dat moment wel positief beinvloed. Volgens hem kon geenstijl er nog iets van leren.
HIj verbaast zich hardop over hoe 'moeilijk' wij doen haha, om vervolgens op Run DMC naakt door de kamer te gaan dansen... wat een heerlijke vent heb ik ook :-D
Nee, mijn man snapt er werkelijk niets van. Weet nog niet eens hoe hij moet posten als ik ben bevallen ook al staat mijn topic altijd ingelogd bij de tabbladen open zodra je de pc opstart

Hij vindt het ook maar raar.Snapt niet wat ik de hele avond hier doe, begrijpt al helemaal niet dat er ook mannen ronddwalen hier en vind het al helemaal gek dat ik ook op andere topics reageer dan mijn standaard topic.

Weet ook niet of hij weet dat ik Amalia heet. Hij vindt het maar een vage wereld haha.
Oh ja, vriend zocht eens de titel van een liedje. Ik heb dat toen hier gevraagd en binnen 1 minuut (!!!!) een goed antwoord. Daar was ie toch wel erg van onder de indruk.

Maar geloof niet dat ie er verder iets mee heeft. Kan me niet voorstellen. Weet ook mijn nick niet of wat dan ook.
.
Heb geen man maar mijn chronische scharrel leest en post hier ook ja.

Makkelijk hoor.

"Hoe was je dag schat?'

"Lees maar ff bij op viva"

Mijn man schrijft hier ook.
quote:dangeensuus schreef op 20 mei 2010 @ 20:21:

Nope. Ik verbied het hem niet, maar ik zie het nut er niet van in voor hem. Hij vind dit niks en laat dat regelmatig horen Idem!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
.
Mijn aanstaande ex weet het wel maar ik hoop toch (vooral voor hemzelf) dat hij niet meeleest.

Ben de laatste tijd niet bepaald lovend over hem geweest en ook dingen verteld die hem geen ene reet aangaan..
Nee hij zit niet hier, maar vraagt wel regelmatig 'is daar geen leuk topic over op viva?' als wij weer eens iets meemaken ofzo
De mijne leest en schrijft niet mee. Ik zit hem nog wel eens te pushen maar hij begint er nog niet aan.

Maar sommige topics vindt hij toch wel erg leuk, het cute overload en onflatteuze sterren zijn bij hem toch wel favoriet. En het cartoontopic vond hij ook leuk. Die van Hans ook, over de film.

Als ik hardop zit te lachen wil hij toch wel graag weten wát er dan zo grappig is. Ik lees hem dan voor of hij leest over mijn schouder mee.

Hij weet wie ik ben, kent mijn wachtwoord. De kinderen weten ook wie ik ben maar vinden Vivaforum helemaal niks. MSN is leuker.
Ik houd mijn bitch vrouw op de hoogte van hier. En de meeste vrouwelijke kennissen van ons vinden het een giller dat ik hier af en toe post en reageer. En ik, ik vind het super !! Wijven Vrouwen zijn nu eenmaal leuker dan mannen !!
Aliquando et insanire lucundum est
quote:dutskop schreef op 20 mei 2010 @ 20:21:

Nee, maar ik hou hem de hele dag op de hoogte:)Zoiets hier ook, maar dan in mindere mate. Als er iets interessants staat hier, dan win ik wel even zijn advies in. Ik denk dat hij mijn nick wel weet. Dat boeit me eigenlijk niet zo.
Zitten jullie echt hardop te lachen?

Hij vindt het niets, maar snapt wel dat het handig is als je soms even wat wil weten of wat ervaringen wil horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven