Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Hahah fleurtjefee ik dacht bij de mand even.... "euh ja ?"
Ik vind Jaap wel goed, maar ze kiezen wel steeds heel voorspelbare nummer uit voor hem, gaaaaaap.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Mirremara schreef op 21 mei 2010 @ 21:26:

Zo ik zat helemaal klaar, komen mijn schoonouders onverwacht op de koffie. Gezellig maar goed ik heb alles gemist. Ga ff kijken of ik nog iets kan terug lezen, Stacey vind ik nog steeds erg stom maar Maaike vind ik leukHoe hlen ze het in hun hoofd!
Zou hij ook met maaike gekust hebben?
Jaap is deze rond het best!
Jaap doet het wel goed. Kudo's. Hij brengt iig de emotie over.
Hij is wel erg goed hoor!
nou, ik vind 't weer niks. Steeds slechter, hij lijkt wel kortademig??? Maar ik vind het al sinds een week of 3 niet meer tof, het gezang van jaap.
Leuk!
Prachtig..voor zo ver ik het kan beoordelen
Maar wat voor nummers hebben ze allemaal gekozen zeg
Wel goed gezongen.... ik ga voor jaap als hij Patricia aan de dijk zet.
Jaaps genre is niet zo best, dat wordt een Marco B als hij wint ofzo.

ben niet onder de indruk van Jaap vandaag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo ik volg het via internet. Dus loop misschien wat achter,maar Jaap zingt goed, maar ik vind hem wel wat muf.
Ik heb het uitgezet. Wat een verkrachtingen allemaal. Echt superslecht, ook Jaap.

(moeten jullie voor de gein eens zonder beeld luisteren, dat doe ik elke week omdat ik die mensen allemaal niet kan aanzien, maar dan hoor je ook echt goed hoe vals ze allemaal zingen.)
Am Yisrael Chai!
Ik ben Jaap-moe. (En Dony-moe. En BadBoys-moe. Kelvin-moe. Al een tijdje Maaike-moe. He! Waarom kijk ik eigenlijk elke week?)
quote:Sydney0 schreef op 21 mei 2010 @ 21:28:

Wat doen die schouders toch steeds naast zijn oren ??Had Jaap geen rugafwijking waardoor hij niet goed recht kan staan?
Huts!
Vind Jaap er vandaag zelfs aantrekkelijk uitzien .

Heb last van m'n hormonen denk ik.
Lees net dat Jaap nog maar 25 is. Ligt het aan mij, of heeft hij een ouwe kop?
Ik mis Gordon...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Illumi schreef op 21 mei 2010 @ 21:30:

Ik ben Jaap-moe. (En Dony-moe. En BadBoys-moe. Kelvin-moe. Al een tijdje Maaike-moe. He! Waarom kijk ik eigenlijk elke week?)Ach, het houd je van de straat.
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:29:

[...]

Hoe hlen ze het in hun hoofd!

Ja, echt belachelijk!! En ze kijken zelf notabene ook nog de X-factor!!

Maar goed ik kijk met vertraging en ben nog maar bij Dony. Ik snap helemaal niets van jullie reacties, kijk erg uit naar Paay met Jaap.!!
quote:Twister2010 schreef op 21 mei 2010 @ 21:31:

Ik mis Gordon... Ik ook. Een realist erbij is toch wel prettig.
quote:Sunny1 schreef op 21 mei 2010 @ 21:30:

Lees net dat Jaap nog maar 25 is. Ligt het aan mij, of heeft hij een ouwe kop?Nee, ligt niet aan jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven