Werk & Studie alle pijlers

Wat is het niveau hier?

22-05-2010 18:04 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus wat is het scholingsniveau hierzo?

(met plus bedoel ik een extra bachelor boven je HBO/WO studie)

Ik zelf heb VWO en HBO-V gedaan, ooit..

niveau

Totaal aantal stemmen: 362

niks (1%)
alleen basisonderwijs (1%)
alleen middelbaaronderwijs (4%)
MBO niveau 1 (1%)
MBO niveau 2 Geen stemmen
MBO niveau 3 (2%)
MBO niveau 4 (12%)
HBO (36%)
HBO plus (9%)
WO (21%)
WO plus (14%)
Ik zie dat de poll niet op volgorde staat zoals ik hem in had gevuld. hmm
Ben doctorandus, en haal, als ik die @#&%&#@%-scriptie ooit af krijg een Masters-titel erbij. En dan op voor de promotie
WO plus... wasda? Een universitaire opleiding met master, met onderzoeksmaster of promotieonderzoek?

Hier uni met onderzoeksmaster en langzaam deeltijd promoveren
quote:zusenzo schreef op 22 mei 2010 @ 18:05:

Ik zie dat de poll niet op volgorde staat zoals ik hem in had gevuld. hmm

Zeker niet voor doorgeleerd?

Die poll-volgorde gaat altijd door de war... het is een flutsysteem.
Wow Delphi, hoe lang doe je daar nou over?
Ik heb bijna mijn phd, dus heb maar wo plus ingevuld.
Wintermuts ik ben maar een leerling geweest, nooit een student, vandaar
quote:delphicat schreef op 22 mei 2010 @ 18:06:

Ben doctorandus, en haal, als ik die @#&%&#@%-scriptie ooit af krijg een Masters-titel erbij. En dan op voor de promotie Als je doctorandus bent heb je die masters-titel toch niet nodig?
quote:Ann Liv schreef op 22 mei 2010 @ 18:09:

[...]

Als je doctorandus bent heb je die masters-titel toch niet nodig?Ehm, om eerlijk te zijn studeer ik ook niet om een titel te krijgen, maar omdat ik dat vakgebied interessant vind en onder de knie wil krijgen
quote:delphicat schreef op 22 mei 2010 @ 18:10:

[...]

Ehm, om eerlijk te zijn studeer ik ook niet om een titel te krijgen, maar omdat ik dat vakgebied interessant vind en onder de knie wil krijgen Ach so, je master is op een onder vakgebied dan je doctoraal?
Zusenzo, Same here!

Kan de poll niet zien, laat staan invullen.. Mobiel enzo.
quote:Ann Liv schreef op 22 mei 2010 @ 18:09:

[...]

Als je doctorandus bent heb je die masters-titel toch niet nodig?Dat ligt eraan of je opleiding hebt gedaan in het oude systeem, toen werd je drs. Heb ik gedaan en hierbij nog een onderzoeksmaster. Nu heb je door het bamasysteem vaak na 3 jaar je bachelor en na 1-2 jaar je master erbij en dat was vroeger de hele opleiding tot doctorandus.
quote:Ann Liv schreef op 22 mei 2010 @ 18:11:

[...]

Ach so, je master is op een onder vakgebied dan je doctoraal?Zijdelings gerelateerd. Anders had ik nu ook nog een hele bachelor moeten doorwerken. Gelukkig kon ik op basis van mijn eerdere studie direct in deze master instromen. En het is heerlijk, fulltime studeren. Behalve als je alleen nog je scriptie moet doen, grrr.
Ik heb mijn Hbo/bachelor.
MBO3 op het moment, heb nog zat plannen om door te leren.

Alleen nu even niet..
quote:Wintermuts schreef op 22 mei 2010 @ 18:12:

[...]

Dat ligt eraan of je opleiding hebt gedaan in het oude systeem, toen werd je drs. Heb ik gedaan en hierbij nog een onderzoeksmaster. Nu heb je door het bamasysteem vaak na 3 jaar je bachelor en na 1-2 jaar je master erbij en dat was vroeger de hele opleiding tot doctorandus.Was zelf doctoraal student, maar afgestudeerd in de bama-structuur, dus in zoverre snap ik 'm. Maar had de mogelijkheid om in een andere richting te willen promoveren over het hoofd gezien.
Mavo en MBO4 in de zorg.
quote:delphicat schreef op 22 mei 2010 @ 18:15:

[...]

Zijdelings gerelateerd. Anders had ik nu ook nog een hele bachelor moeten doorwerken. Gelukkig kon ik op basis van mijn eerdere studie direct in deze master instromen. En het is heerlijk, fulltime studeren. Behalve als je alleen nog je scriptie moet doen, grrr.Hou op, hou op, die scriptie kan een echte bottleneck zijn. Hoe lang ben je bezig? Ik heb enkel over de scriptie zo'n anderhalf jaar gedaan.
Als ik het over mocht doen had ik btw nooit HBO-V gedaan, verdient hetzelfde als MBO en sowieso slecht...

Maar het werk ansich is gewoon super leuk, dokter is nog leuker, maar ik ben niet goed in scheikunde enzo dus....

Nu werk ik zelfstandig in de kinderopvang dus heel wat anders.
Oh als je eerst je antwoord tikt mag je daarna de poll niet meer invullen...is dat nieuw ofzo?
Ik heb HBO, maar werk nu als tandartsassistente.

Ik heb het nog nooit zo naar m'n zin gehad in een baan...
quote:Ann Liv schreef op 22 mei 2010 @ 18:16:

[...]

Hou op, hou op, die scriptie kan een echte bottleneck zijn. Hoe lang ben je bezig? Ik heb enkel over de scriptie zo'n anderhalf jaar gedaan. Ik ben pas sinds april fulltime (op 16 uur werken na) aan de scriptie, en hoop in augustus klaar te zijn. Als ik nu eens ophield met forummen...
Haha echt Kip?

Ik word gewoon geboycot hier
quote:Lotte35 schreef op 22 mei 2010 @ 18:19:

Ik heb HBO, maar werk nu als tandartsassistente.

Ik heb het nog nooit zo naar m'n zin gehad in een baan...Mijn zus idem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven