3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 24 mei 2010 om 17:47
de rest van het weekend heb ik rustig aan gedaan Appeltje, maar alles bij elkaar was het een goed weekend.
Ik heb de helft van het park nog niet gehad Min, daarom wil ik terug , maar een abo zoals Ieb heeft, vind ik ook weer niet nodig
Ik heb de helft van het park nog niet gehad Min, daarom wil ik terug , maar een abo zoals Ieb heeft, vind ik ook weer niet nodig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 24 mei 2010 om 17:55
quote:minny schreef op 24 mei 2010 @ 17:50:
Oh die heb ik al een tijdje.
Dat is geen antwoord op mijn vraag
ohhh ik moet nog koken, geen zin, alwéér niet.
Het was trouwens superdruk in de Super, bah en dan ook nog een lange rij met alle soorten zweetluchten
Maar dat mag de pret niet drukken, ik kan weer roken
Oh die heb ik al een tijdje.
Dat is geen antwoord op mijn vraag
ohhh ik moet nog koken, geen zin, alwéér niet.
Het was trouwens superdruk in de Super, bah en dan ook nog een lange rij met alle soorten zweetluchten
Maar dat mag de pret niet drukken, ik kan weer roken
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 24 mei 2010 om 17:58
quote:stratego schreef op 24 mei 2010 @ 17:56:
De Pandadroom heb ik niet gezien, maar het meisje met de zwavelstokjes vond ik echt ontroerend, met 3D. pandadroom ben ik volgens mij nog nooit ingeweest, maar het meisje met de zwavelstokjes is echt heel mooi gemaakt ja.
De Pandadroom heb ik niet gezien, maar het meisje met de zwavelstokjes vond ik echt ontroerend, met 3D. pandadroom ben ik volgens mij nog nooit ingeweest, maar het meisje met de zwavelstokjes is echt heel mooi gemaakt ja.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 24 mei 2010 om 18:03
Hebben jullie ook in die slakjes gezeten die ergens boven je hoofd toeren?
Die vond ik dus eng, ze leken me wel honderd jaar oud en was blij dat die gammele rit over was, zag ons al omvallen en naar beneden tuimelen. En ze piepten en knarsten enorm.
Die vond ik dus eng, ze leken me wel honderd jaar oud en was blij dat die gammele rit over was, zag ons al omvallen en naar beneden tuimelen. En ze piepten en knarsten enorm.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 24 mei 2010 om 18:16