Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Eileentje hier, doodop van een nacht nauwelijks slapen en de spanning maar helemaal HEPPIEDEPEPPIE!! Alles zit erop en eraan en het werkt allemaal. Beebjelief heeft haar eerste keuringsstempel te pakken. Hier een zucht van opluchting.

Jemig ik wist niet dat het apparatuur zo geavanceerd was dat je alles zo goed kon zien en onderscheiden. Oma was ook helemaal blij.....
spannend he?

Wat fijn dat alles goed is, we gingen ons al zorgen maken!

Geniet van het opgeluchte gevoel en het meisje in je buik (neem aan dat het nog steeds een meisje was is?)
Jaaaaa!!! super voor je
ja nog steeds een meisje!
Ben nog even met mamsie een kopje thee met schuimgebakkie wezen eten!
Jaaaa, super Eileen!

En lekker stukkie taart gehad!!!

Nu Marly en Gwen nog......

Ohh, ik ben me vandaag toch moe! Het lijkt wel of mijn lichaam er nu aan toegeeft. Eerst moest ie in overlevingsstand ofzo. Ik kruip zo lekker mijn bedje in.
Caro, ik ben de afgelopen dagen ook heel erg moe. Kreeg energie van de zon maar nu die weg is lijkt mijn batterijtje helemaal leeg. Zit nu op het werk dus een middagslaapje zit er niet in. Geniet jij dus maar voor 2!! Hoe voel je je verder?

Eles, hoe gaat het met jou?
Arme jij, balen dat je niet een middagdutje kunt doen.

Ik voel me verder ook niet lekker. Zit nu al aan 5 keer overgeven. En dat met maar 1 kiwi en een beschuit. Toch knap, pff.

Ik moet nog even proberen wat te eten voor ik naar bed ga maar heb nergens zin in
Aiii.......vind het zo erg voor je dat overgeven. Bij mij blijft alles gelukkig wel binnen dus in dit geval is het toch nog steeds arme jij! Ik hoop echt heel erg voor je dat het snel ophoudt. Hoe is het gesprek eigenlijk gegaan?
Oh gesprek was eitje. Hij vroeg hoe ik me voelde en of ik nog over moest geven. en hoe het met mijn bekken was en waar ik precies last van had.

Toen zei hij: dat ziet er niet rooskleurig uit voor het werk. Ik zei: nee, en voor mij ook niet

Over een week of 6 weer een gesprek om te kijken hoe het dan gaat.
Eileen, jaaaaaa een goede echo! Gefeliciteerd meid!

Ik begin nu ook echt zenuwachtig te worden, ook al heb ik er wel een goed gevoel over. Je moet het toch altijd maar afwachten.

M'n dochter ligt nu in bed en ik ben de spullen aan het inpakken voor de VAKANTIE!!!!!

Straks gaat m'n meisie even naar m'n zus zodat m'n man en ik in alle rust naar de echo kunnen gaan. Uiteraard laat ik wat van me horen, maar dat zal na zessen zijn!

Gwen, hoe laat heb jij de echo?

Caro ik heb het zo met je te doen met dat overgeven. Je wordt er zo slap van lijkt me. Ik hoop echt dat de laatste maanden van je zwangerschap beter gaan.
Ach jee Caro, das niet best meis. Ga maar even lekker liggen hoor.

Hier gaat het prima. Ben nu voor de derde week heel erg verkouden, dat gaat blijkbaar niet over, dus ik ga gewoon in de ontkenning. Doe net alsof ik niet verkouden ben, geen jeuk heb, Ik hier niet alleen op het werk zit, terwijl het super mega druk is.
Met baby is alles goed! Echoscopiste noemde het een model baby. Er keek een leerling verloskundige mee en ze namen ruim de tijd. Organen zijn van alle kanten bekeken en ze heeft ook nog leuke foto's gemaakt van de voetjes en een oortje op gemeten 1,37 cm (niet nuttig maar wel erg leuk). Ik heb mijn eigen aorta gezien en mijn darmen (daar werd het zicht geblokkeerd door een luchtbel ).

Wauw het is echt heel bijzonder om nu een beeld te hebben van wat er in mijn buik zit. Naast baby nu ook vlinders!!

Eileen jij ook een goede echo, Super. Oma's zijn leuk, mijn mam sms'te dat ze met een grote glimlach rond loopt.

Oja mijn balkje kan op groen, we laten ons bij de bevalling verrassen.
Marly, ik zal aan je denken. Ik werd helemaal opgevreten van de zenuwen van binnen want ik loop de hele dag al met een knorrende maag. Oh nee.......dat doe ik al maandenlang dat knorrende maagje van mij vullen. En heerlijk de vakantie in het vooruitzicht!

Gwen gefeliciteerd!! Ja oma was hier mee en ik hoorde haar de hele tijd zuchten en de ooohs en de aaahs kwamen ook regelmatig voorbij. Zo'n baby is echt heel bijzonder.

Eles eles eles meisje toch.......werk kan je niet opzij zetten voor vandaag en morgen weer verder? Of moet het vandaag perse allemaal gedaan worden? Ik zou ook knetterlijp worden van zo lang verkouden zijn. Kan ik je op een één of andere manier afleiden?
Jaaa Gwen super, wat goed dat alles ok leek. Mooi dat er ook zoveel te zien was
Knetterlijp dat is het juiste woord ja, haha.

nee, werk wat ik vandaag niet doe, mag ik dan in 1 ochtend proppen morgen, daar wordt ik nog veel gestrester van. Dus maar even tandjes op elkaar en doorbijten
Jakkie.........ik leef met je mee Eles. Morgenmiddag lekker vrij! Ga je nog iets leuks doen?
Nee, Zoontje gaat eerst hopelijk een paar uurtjes slapen, misschien kruip ik er ook wel even weer in. (heb ik nog nooit gedaan, waarom eigenlijk niet??? lijkt me best lekker even)
Ja dat zou ik gewoon doen! Lekker.......even bijtanken. Knap je vast van op. En dan kook je daarna iets wat je heel erg lekker vindt. (of proef je nu ook niets nu je verkouden bent?)
Yessssssssss.........maandag op sollicitatie in het noorden! Zo dat wilde ik even delen.
Eileentje, gefeliciteerd! Wat goed zeg!

Is het iets soortgelijks als wat je nu doet, of iets totaal anders?
Eileentje wat goedddddd!
goed geregeld Eileen! Je hebt een keer een bedrijfsnaam genoemd, zou het kunnen dat je nu naar een zuster onderneming gaat, in Assen misschien? Heb ik onthouden omdat mijn vader diezelfde route is gegaan maar dan eind jaren 70. Als dit te cryptisch is laat maar zitten is niet heel belangrijk
Gwen ik begrijp je helemaal.........verleden tijd van ik neem is.....volg je mij nu ook?

Ben helemaal blij.........bijna alles is geregeld behalve het

waar ga ik wonen verhaal. Nou ja dat is ook wel geregeld maar dat is een tijdelijke oplossing.
Jiminy hoe is het met jou??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven