lopend buffet, onbeperkt eten
maandag 24 mei 2010 om 19:16
Hallo,
ik ben op zoek naar een restaurant waar ze lopende buffetten aanbieden, onbeperkt eten en opscheppen dus incl. dessert. Waar ze niet alleen chinees serveren, van alles wat dus. In Nederland, plaats maakt niet uit.
tussen de 17 en 35 euro p.p,
voor 2 personen. (sommige restaurants serveren dit wel maar alleen vanaf groepen of speciale gelegenheden)
Ik ben al bekend met De Schans in Mook (leuk!)
Groetjes!
ik ben op zoek naar een restaurant waar ze lopende buffetten aanbieden, onbeperkt eten en opscheppen dus incl. dessert. Waar ze niet alleen chinees serveren, van alles wat dus. In Nederland, plaats maakt niet uit.
tussen de 17 en 35 euro p.p,
voor 2 personen. (sommige restaurants serveren dit wel maar alleen vanaf groepen of speciale gelegenheden)
Ik ben al bekend met De Schans in Mook (leuk!)
Groetjes!

maandag 24 mei 2010 om 19:21
quote:calvijn1 schreef op 24 mei 2010 @ 19:18:
Ff googlen?
In iedere stad/dorp/gehucht staat tegenwoordig wel zo'n vreetschuur.
Om zoiets een vreetschuur te noemen is zwaar overdreven.
Ik vind dit soort buffetten ook leuk, want ik kan van heel veel dingen een klein beetje proberen, zo ontdek je nog eens gerechten waar je anders nooit voor zou durven kiezen!
Ff googlen?
In iedere stad/dorp/gehucht staat tegenwoordig wel zo'n vreetschuur.
Ik vind dit soort buffetten ook leuk, want ik kan van heel veel dingen een klein beetje proberen, zo ontdek je nog eens gerechten waar je anders nooit voor zou durven kiezen!
maandag 24 mei 2010 om 19:24
quote:pearle schreef op 24 mei 2010 @ 19:21:
[...]
Ik vind dit soort buffetten ook leuk en lekker, maar blijf het vreetschuren vinden.
Dat gedrang en dat borden vol scheppen.
[...]
Ik vind dit soort buffetten ook leuk en lekker, maar blijf het vreetschuren vinden.
Dat gedrang en dat borden vol scheppen.
Frankly my dear, I don"t give a damn

maandag 24 mei 2010 om 19:45

maandag 24 mei 2010 om 19:55
quote:Lonkaa schreef op 24 mei 2010 @ 19:45:
Ik ken er een in Overijssel die erg goed is, er is daar een enorme 'barbecue' waar je zelf je vlees bakt en daarnaast is een groot buffet. Het is erg gezellig en absoluut geen vreetschuur! Drinken en nagerechten inclusief voor 29,50 p.p.
Als je de naam wil weten moet je het laten weten
Ik wil die naam wel weten ja...
Hou ook wel van buffetrestaurants... kun je nog es iets uitproberen..
Ik ken er een in Overijssel die erg goed is, er is daar een enorme 'barbecue' waar je zelf je vlees bakt en daarnaast is een groot buffet. Het is erg gezellig en absoluut geen vreetschuur! Drinken en nagerechten inclusief voor 29,50 p.p.
Als je de naam wil weten moet je het laten weten
Hou ook wel van buffetrestaurants... kun je nog es iets uitproberen..
woensdag 26 mei 2010 om 18:51
quote:Yraatje schreef op 24 mei 2010 @ 19:55:
[...]
Hou ook wel van buffetrestaurants... kun je nog es iets uitproberen..http://restaurantjansteen.nl/
[...]
Hou ook wel van buffetrestaurants... kun je nog es iets uitproberen..http://restaurantjansteen.nl/
woensdag 26 mei 2010 om 18:57
quote:pearle schreef op 24 mei 2010 @ 19:21:
[...]
Voor sommige mensen is het werkelijk een vreetschuur. Mijn vriend wordt helemaal wild in dat soort eetgelegenheden. Die "vreet" alles wat los en vast zit aan elkaar totdat die misselijk is omdat het allemaal onbeperkt is.
Ik schaam me rot voor zijn gedrag. Hij krijgt zo'n vrekkerige blik over zich, jéck. Mij niet gezien in zulke tenten
[...]
Voor sommige mensen is het werkelijk een vreetschuur. Mijn vriend wordt helemaal wild in dat soort eetgelegenheden. Die "vreet" alles wat los en vast zit aan elkaar totdat die misselijk is omdat het allemaal onbeperkt is.
Ik schaam me rot voor zijn gedrag. Hij krijgt zo'n vrekkerige blik over zich, jéck. Mij niet gezien in zulke tenten
woensdag 26 mei 2010 om 19:04