geen bakpapier in huis....

donderdag 27 mei 2010 om 13:31

donderdag 27 mei 2010 om 13:59
Ik zou als het even kan het deeg los op de bakplaat doen, als je er eerst de alufolie af moet peuteren, is dat heel vervelend en pizzadeeg kan behoorlijk plakken.
Wil je toch per se folie, dan idd goed invetten en eventueel er wat bloem/meel/tarwegries over strooien, tegen het plakken.
Heb je geen buurvrouw (m/v) waar je even een stukje bakpapier kunt vragen?
Wil je toch per se folie, dan idd goed invetten en eventueel er wat bloem/meel/tarwegries over strooien, tegen het plakken.
Heb je geen buurvrouw (m/v) waar je even een stukje bakpapier kunt vragen?

donderdag 27 mei 2010 om 14:25
Oke na het lezen van de laatste reacties toch maar besloten om het folie weer weg te halen. Dit ging niet zonder slag of stoot dus de pizza is niet meer helemaal rechthoekig. 
Ook de door dochter met grote zorgvuldigheid neergelegde tomaat, brocoli en paprika hebben weer een nieuw plekje gekregen....Ach waarschijnlijk weet ze vanavond toch niet meer hoe ze het had neergelegd. Hoop ik.

Ook de door dochter met grote zorgvuldigheid neergelegde tomaat, brocoli en paprika hebben weer een nieuw plekje gekregen....Ach waarschijnlijk weet ze vanavond toch niet meer hoe ze het had neergelegd. Hoop ik.