Entertainment alle pijlers

Foute Party

28-05-2010 10:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er ook naar de Foute Party van Q Music?

Vanochtend is de line-up bekend gemaakt;

Jody Bernal (Que Si, Que No)

2 Brothers on the 4th Floor (Never Alone)

The Party Animals (Aquarius)

The Rednecx (Cotton Eye Joe)

Maywoon (Rio)

Heerlijk fout allemaal. Wie heeft er net zo veel zin in als ik?
Ik niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat erg als je als artiest weet dat je " fout " bent, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahaha ja dan weet je in iedergeval dat je carriere een grote flop is.
Die line-up is TE fout... Zou er niet eens graits heen willen.
En waar is de foute party?
quote:wateendilemma schreef op 28 mei 2010 @ 10:39:

En waar is de foute party?Ik vermoed in Plopsaland.
quote:Jaffa schreef op 28 mei 2010 @ 10:42:

[...]

Ik vermoed in Plopsaland.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In de Brabanthallen zie ik net...gezellig!
carnaval is toch al geweest?
Is niet hetzelfde als carnaval Kijk naar de line-up, dat is toch geen carnavalsmuziek..!

En wat betreft het zijn van een foute artiest... Enige zelfspot is gezond, vind ik. Gordon als topper is bijvoorbeeld fout, dat weet ie ook echt wel van zichzelf, maar hij verdient er bakken met geld mee en vindt het leuk. Waarom zou je dat dan niet doen?

Maareh, gaat er dan echt niemand?? Dat kan toch niet?!
quote:Jaffa schreef op 28 mei 2010 @ 10:42:

[...]

Ik vermoed in Plopsaland.
Nee bedankt. Met veel drank in je mik kun je er een leuk feest van maken. Maar het publiek dat er naartoe gaat vind ik vaak te dramatisch.

De snackbartypes in witte leggings en tattoo's, of juist de buma's uit Purmerend.
quote:emmenn schreef op 28 mei 2010 @ 11:07:

Nee bedankt. Met veel drank in je mik kun je er een leuk feest van maken. Maar het publiek dat er naartoe gaat vind ik vaak te dramatisch.

De snackbartypes in witte leggings en tattoo's, of juist de buma's uit Purmerend.
quote:Zuigstengel schreef op 28 mei 2010 @ 11:04:

[...]

OT:

Als Corry Konings komt, dan ga ik wel!
quote:emmenn schreef op 28 mei 2010 @ 11:07:

Je bent er al eens geweest neem ik aan dan?

Ik ga voor de tweede keer en guess what... Geen tattoos, witte leggings, piercings of wat dan ook... En ik kom ook niet uit Purmerend! (Dit zou trouwens wel een verkleedstijl / kostuum kunnen zijn voor dit feest!)

Het oordelende vind ik erg jammer. Dat je het niet leuk vind kan, is oké, maar wijzen van: die mensen zijn ordinair of wat dan ook... Zegt meer over jouzelf, vind ik dan...
Wat voor types komen er dan wel eigenlijk?
Verkleedde mensen, die van gezelligheid en gek doen houden. Die ook houden van "gewoon even gek doen" en dat dat dan ook mag op zo'n avond. Met 50 man de macarena doen bijvoorbeeld... Leuk toch!?

Ik ga met mijn vrienden, allemaal inmiddels afgestudeerd (HBO/WO), leeftijd 23-28 jaar, vrijgezel en/of in relatie, mannen en vrouwen.
Wat voor een type ben jij dan Linndaatje?

Ik ben weleens naar zo'n soort feest geweest en ja ik vond het echt afschuwelijk publiek. Bob's Partysaloon publiek vind ik ordi, waarom mag ik dat niet zeggen?

Het zegt inderdaad iets over mij, namelijk dat ik niet zo ben en op ander soort feesten meer plezier heb.
Met 50 man de macarena doen. Leuk? Nee, afschuwelijk.

Maar jij houdt ervan, dus zul je een super feest hebben. En daar gaat het om.
Vreselijk, maar ik ben ook al te oud zie ik

Nah ja, ieder zijn ding toch?
Oh, en opleiding is belangrijk want?
Het lijkt mij best wel lachen hoor!

Maar goed, ik ben altijd wel in voor een verkleedfeestje, als het geen carnaval is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Opleiding is niet belangrijk, maar ik probeerde een beetje een profielschets te maken van de mensen die ik ken die gaan. Leeftijd, opleiding, liefdes status... Het maakt allemaal niet uit voor zo'n feest. Wil alleen duidelijk maken dat ik het publiek dus niet ordinair vind, zoals Emmenn omschreef.

Overigens bedoel ik dat niet als aanval op Emmenn, maar ik vond het een beetje raar om zo wijzend te oordelen over iets waar je nog nooit bent geweest *vermoed ik*.

Bob's Party Saloon ken ik van naam, ben ik nog nooit geweest en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Ik ga zelden meer uit, vind dit soort feesten leuker dan een avondje stappen in een café of discotheek, juist omdat het maar 1x per jaar is en ze er wat bijzonders van maken met alle optredens en kostuums om je heen.
Voor die foute muziek zou je mij met wat bier op nog wel de dansvloer op krijgen maar verkleden heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.

2 Brothers on the 4th Floor vind ik trouwens helemaal niet fout, dat is gewoon keurige jaren '90 pop toch? Was ik dol op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven