Flirten via email
zaterdag 29 mei 2010 om 00:32
Hoi!
Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.
Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.
Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?
Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?
Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.
Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "
Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!
Jullie tips zijn meeeer dan welkom !
Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.
Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.
Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?
Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?
Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.
Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "
Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!
Jullie tips zijn meeeer dan welkom !
Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
zaterdag 29 mei 2010 om 00:35
Wacht maar tot ik dat ene leuke rokje aan heb... als je mijn spijkerbroek al zo leuk vind staan.
Als we nu over het strand zouden lopen zou ik je diep in je ogen kijken... Ik zou luisteren naar je verhaal maar je stiekem willen zoenen.
Ik heb vandaag spannend geflirt in de supermarkt, jammer dat jij het niet was...
Eeeh zoiets??
Als we nu over het strand zouden lopen zou ik je diep in je ogen kijken... Ik zou luisteren naar je verhaal maar je stiekem willen zoenen.
Ik heb vandaag spannend geflirt in de supermarkt, jammer dat jij het niet was...
Eeeh zoiets??
zaterdag 29 mei 2010 om 00:41
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 00:36:
Een klein vraagje omdat het niet helemaal duidelijk is.
Hebben jullie elkaar ook een keer ontmoet op een terras?
Heeft hij jou in werkelijkheid of alleen maar een foto gezien?
We hebben met een aantal personen een gezamenlijke hobby (iedereen kent elkaar via een forum en hebben elkaar nu 2x in real life ontmoet, we gaan zo 1x per 4 maanden met z'n allen stappen).
Heb hem dus 2x ontmoet, waarvan de eerste keer nog "netjes" en de 2e keer was hij wel openlijk met me aan het flirten.
PS: Zowel ik als hij hebben wel een relatie en weten dit van elkaar.
Het is dus gewoon beetje dollen en spanning via de mail.
We mailen regelmatig; soms gewoon neutraal maar vandaag dus weer zo'n vraag: nog wat leuks en of spannends te melden
Een klein vraagje omdat het niet helemaal duidelijk is.
Hebben jullie elkaar ook een keer ontmoet op een terras?
Heeft hij jou in werkelijkheid of alleen maar een foto gezien?
We hebben met een aantal personen een gezamenlijke hobby (iedereen kent elkaar via een forum en hebben elkaar nu 2x in real life ontmoet, we gaan zo 1x per 4 maanden met z'n allen stappen).
Heb hem dus 2x ontmoet, waarvan de eerste keer nog "netjes" en de 2e keer was hij wel openlijk met me aan het flirten.
Het is dus gewoon beetje dollen en spanning via de mail.
We mailen regelmatig; soms gewoon neutraal maar vandaag dus weer zo'n vraag: nog wat leuks en of spannends te melden
zaterdag 29 mei 2010 om 00:56
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 00:44:
(* Ik ben er ook niet zo goed in als het pikant moet zijn via mail. *)
Tof dat je dat zegt!
Normaal heb ik er geen last van maar nu klap ik gewoon dicht!
Niet normaal!
Het is lastig omdat het geen "gezeur" mag worden, ook weer niet "te" pikant, maar toch ondeugend spannend ... je weet wel ... net de juiste toon zodat je nog wel klasse houdt
en direct echt geil wordt
(* Ik ben er ook niet zo goed in als het pikant moet zijn via mail. *)
Tof dat je dat zegt!
Normaal heb ik er geen last van maar nu klap ik gewoon dicht!
Niet normaal!
Het is lastig omdat het geen "gezeur" mag worden, ook weer niet "te" pikant, maar toch ondeugend spannend ... je weet wel ... net de juiste toon zodat je nog wel klasse houdt
zaterdag 29 mei 2010 om 01:56
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 00:41:
[...]
Het is dus gewoon beetje dollen en spanning via de mail.Welnee. Het draait om geil worden. Zei je net. Mis je iets in je huidige relatie? Of heb je gewoon geen zelfdiscipline?
[...]
Het is dus gewoon beetje dollen en spanning via de mail.Welnee. Het draait om geil worden. Zei je net. Mis je iets in je huidige relatie? Of heb je gewoon geen zelfdiscipline?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 29 mei 2010 om 02:11
quote:Very Cherry schreef op 29 mei 2010 @ 01:56:
[...]
Welnee. Het draait om geil worden. Zei je net. Mis je iets in je huidige relatie? Of heb je gewoon geen zelfdiscipline?
Excuus, ik bedoelde natuurlijk zonder echt direct geil te worden.
Nee, we missen niets. Gewoon ff lekker dollen via de mail.
We wonen 200 km uit elkaar dus elke dag slechts flirten in RL is er niet bij.
Gewoon zonder bijbedoelingen, moet kunnen toch (vind ik).
Hallo, we hebben allebei relatie en zijn daar happy in.
[...]
Welnee. Het draait om geil worden. Zei je net. Mis je iets in je huidige relatie? Of heb je gewoon geen zelfdiscipline?
Excuus, ik bedoelde natuurlijk zonder echt direct geil te worden.
Nee, we missen niets. Gewoon ff lekker dollen via de mail.
We wonen 200 km uit elkaar dus elke dag slechts flirten in RL is er niet bij.
Gewoon zonder bijbedoelingen, moet kunnen toch (vind ik).
Hallo, we hebben allebei relatie en zijn daar happy in.
zaterdag 29 mei 2010 om 02:15
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 00:56:
[...]... je weet wel ... net de juiste toon zodat je nog wel klasse houdt
en direct echt geil wordtIk vind het best vrouw, maar hier stond toch echt dat de bedoeling was om "direct echt geil te worden". Typefoutje, dus?
[...]... je weet wel ... net de juiste toon zodat je nog wel klasse houdt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 29 mei 2010 om 07:24
VC er moest zonder tussen....
TO ik vond het heel schattig, totdat ik zag dat je een relatie hebt. Als je een open relatie hebt, prima, maar ik heb een vermoeden dat jouw partner en zijn partner hier niets vanaf weten.
In dat geval vind ik dat jullie verkeerd bezig zijn en zou ik kappen met het mailcontact.
TO ik vond het heel schattig, totdat ik zag dat je een relatie hebt. Als je een open relatie hebt, prima, maar ik heb een vermoeden dat jouw partner en zijn partner hier niets vanaf weten.
In dat geval vind ik dat jullie verkeerd bezig zijn en zou ik kappen met het mailcontact.
zaterdag 29 mei 2010 om 07:38
Dit gaat van kwaad naar erger en je weet zelf best dat het niet onschuldig is.
Kus je mag zelf weten waar?
Sorry maar als mijn vent zulke hitsige smsjes/mailtjes naar een andere dame stuurde,kon ie zijn spullen pakken..
Zeker omdat je elkaar ook in het eggie ontmoet,weliswaar (nog) met andere mensen,maar dat verandert snel,geloof me,met zulke ophitsende berichtjes naar elkaar...
BIN THERE,DONE THAT....
Kus je mag zelf weten waar?
Sorry maar als mijn vent zulke hitsige smsjes/mailtjes naar een andere dame stuurde,kon ie zijn spullen pakken..
Zeker omdat je elkaar ook in het eggie ontmoet,weliswaar (nog) met andere mensen,maar dat verandert snel,geloof me,met zulke ophitsende berichtjes naar elkaar...
BIN THERE,DONE THAT....
zaterdag 29 mei 2010 om 08:11