On strike!
woensdag 26 mei 2010 om 20:57
Hallo,
Laat zien dat je het niet meer pikt.
Ga voor een beter modereerbeleid en een antwoord op onze vragen.
Verander je vrolijke avataro in een (bijvoorbeeld) grimmige piratenvlag zodat het zichtbaar wordt.
Vivaforum moet weer worden zoals het was: leuk en gezellig en bovenal: duidelijk*
*weet niet zeker of het altijd wel zo duidelijk hier was, maar goed, ik lees af en toe mee op het mod-topic*
Laat zien dat je het niet meer pikt.
Ga voor een beter modereerbeleid en een antwoord op onze vragen.
Verander je vrolijke avataro in een (bijvoorbeeld) grimmige piratenvlag zodat het zichtbaar wordt.
Vivaforum moet weer worden zoals het was: leuk en gezellig en bovenal: duidelijk*
*weet niet zeker of het altijd wel zo duidelijk hier was, maar goed, ik lees af en toe mee op het mod-topic*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 29 mei 2010 om 21:04
zaterdag 29 mei 2010 om 21:30
zondag 30 mei 2010 om 18:09
quote:stratego schreef op 30 mei 2010 @ 18:03:
Weet je dat ik nog nooit die piratenfilm met J. Depp heb gezien?
Ik zal wel een de weinige zijn
Ik heb nog niet zolang geleden voor het eerst de films op Youtube gekeken.
Ik moet tot mijn ongenoegen zeggen dat ik niet snap waarom de films nou zo hoog beoordeeld zijn
Ik ben gewoonlijk zeker een fan van hem en ik vind de movie stills en het genre leuk, maar de verhaallijnen vind ik minder...
De piraten zijn leuk, de locaties zijn leuk, de muziek is leuk, maar ik kan volgens mij geen wijs uit al die zeemonster
Weet je dat ik nog nooit die piratenfilm met J. Depp heb gezien?
Ik zal wel een de weinige zijn
Ik heb nog niet zolang geleden voor het eerst de films op Youtube gekeken.
Ik moet tot mijn ongenoegen zeggen dat ik niet snap waarom de films nou zo hoog beoordeeld zijn
Ik ben gewoonlijk zeker een fan van hem en ik vind de movie stills en het genre leuk, maar de verhaallijnen vind ik minder...
De piraten zijn leuk, de locaties zijn leuk, de muziek is leuk, maar ik kan volgens mij geen wijs uit al die zeemonster
Viva naar de knoppen.